Супер-хаб українських виробників: як виглядає найбільший UAmade в Lavina Mall (фоторепортаж)

Супер-хаб українських виробників: як виглядає найбільший UAmade в Lavina Mall (фоторепортаж)

16.12.2017 09:00
  1151
Микола Маранчак

Широкий вибір одягу, елементів декору для дому, меблів, книг, оригінальних солодощів і прикрас з усієї України можна знайти в найбільшому hand-made магазині UAmade.
У перший день зими в столичному ТРЦ Lavina Mall почав свою роботу флагман концепт-сторів UAmade. Площа магазина склала 1 000 кв. м, тому реалізувати об’єкт вирішили в новому для мережі форматі: магазину-галереї з коворкінгом і зоною відпочинку, де будуть проходити різні заходи, які, власне, і зробили ім’я бренду ще до виходу в рітейл — у період організації фестивалів UAmade. Як виглядає сьомий магазин бренду, який став найбільшим для мережі, що від нього можна чекати і чому UAmade можна вважати акселератором українських виробників — у репортажі RAU.

Відкриття нового concept store мережі став знаковою подією для багатьох. Одних тільки українських брендів у ньому представлено близько 300 і для деяких з них це перший вихід в оффлайн-рітейл. За словами CEO і засновника UAmade Віктора Павлова вони свідомо пішли на експеримент з асортиментом, який зазвичай не прийнято подавати в торгових центрах через його можливу нерентабельність. «На трьох квадратних метрах можна розмістити 200 одиниць одягу, яка продасться набагато швидше і вигідніше. Але ми вирішили зламати стереотип і залучити крутих виробників лофтових меблів. Буде здорово, якщо великий потік людей зможе приходити в один простір і знаходити не тільки одяг, а й меблі, а також декор від українських виробників», – розповів він.

Директор з розвитку UAmade Христина Кримська також підтвердила його слова, додавши, що до неординарних рішень готовий і споживач. «Коли ми вперше приїхали дивитися локацію, то відразу загорілися додати меблі і декор, адже досі в Україні ніхто такого не робив. Все більше українців хочуть купувати товари “made in Ukraine”, незважаючи не те, що за ручну працю іноді доводиться платити трохи дорожче», — говорить вона.

У день відкриття для гостей була влаштована дегустація кокосових чіпсів і цукерок. Зустрічали їх на вході шампанським, також проводилися розіграші оригінальних призів.

Підготовка локації, в якій брав участь весь колектив UAmade, включаючи CEO і HR-a, тривала навіть в останню ніч перед відкриттям, бо подія для команди була далеко не рядова.

На вході в креативному шопінг-простірі розмістили сувенірну продукцію ручної роботи: посуд, подушки, картини на дереві, hand made косметику, парфуми, а також «канцелярію»: блокноти, планери, скретч-карти карти світу, настільні ігри. Серед інших незвичайних товарів – продукти харчування, які не псуються, і книги видавництва Brand Book Publishing.

За рукавом входу починається основний простір магазину. Тут представлений весь топовий асортимент одежної продукції UAmade від виробників з усієї України. Серед хітових брендів мережі Христина Кримська називає молодіжну одяг для чоловіків і жінок Black Limit, світшоти Urbanist, жіночий одяг Весни і чоловічий одяг Feel And Fly, аксесуари та сумки від AnnaSun і багатьох інших.

«У нас, наприклад, є бренд, який все робить з конопель: одяг, іграшки, косметика. Ми дуже любимо все незвичайне», — говорить вона.

Знайшлося тут місце і для білизни, в тому числі дитячої. Наприклад, бренд Colibri Kids позиціонує себе як поєднання італійських тканин і французької фурнітури у вишуканому українському виконанні.

Центральну зону займають меблі. Тут можна знайти таких українських виробників, як Cube44, Yakusha Design, Poparada, Buratinoart та інших. Більшість з них переможці міжнародних конкурсів, про що розповідають розкладені на столах буклети, але при цьому майже усі вони вперше представлені в традиційному секторі, тому для споживача знайомство з ними поза онлайн-магазинами в новинку. Чому багато хто з покупців із задоволенням користуються – присісти відпочити на стильному дивані або кріслі тут в порядку речей.

На території магазину-галереї з першого дня відкриття також почав діяти коворкінг з кавою і частуваннями, і зона відпочинку, де будуть проходити різні заходи: лекції від дизайнерів, майстер-класи від архітекторів, зустрічі з зірками, літературні вечори, аукціони і навіть ярмарки та фестивалі.

«Ми хочемо, щоб до нас приходили не тільки на шопінг, але й провести час, – ділиться Христина Кримська. – Як мінімум тричі на тиждень до нас буде на що прийти в магазин, ну а випити смачну каву і просто відпочити можна кожен день».

“Власникам торгових центрів необхідно зрозуміти, що така модель рітейлу як UAmade, що виступає акселератором українських виробників, необхідна, — каже CEO і засновник UAmade Віктор Павлов. — Якщо почати її підтримувати, в перспективі можна отримати багато орендарів. Ми готові до труднощів, брати великі площі, займатися подієвим маркетингом і залучати в торгові центри більше людей. Готові як партнери з торговими центрами відкриватися на великих площах. Коли запускається новий торговий центр, чому в ньому не зробити великий HUB українських виробників? Ми покажемо на прикладі Lavina Mall як це може виглядати”.

Читайте також

Віктор Павлов, СЕО UAmade: Торгові центри повинні почути українських виробників


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку