10 запитань Антоніні Головко, NAMES’UA modateka

10 запитань Антоніні Головко, NAMES’UA modateka

15.04.2018 09:00
  512
rau

Операційний директор проекту NAMES’UA modateka розповіла про індивідуальний стиль, тренд made in Ukraine та особисті смаки.

Антоніна Головко відповіла на 10 запитань журналіста business.ua, що стосуються як роботи, так і особистого життя та стилю. Читайте найцікавіші відповіді на RAU.

— Наскільки популярним став одяг made in Ukraine?

— Споживач такого одягу свідомо робить свій вибір, розуміючи, що отримує якість матеріалу та пошиття, унікальний дизайн тощо за таку ж, а у більшості випадків — меншу, ціну, яку він платить за іноземні аналоги. Великим попитом користується одяг українського виробництва в цілому. Сегмент “Дизайнерський одяг” може працювати успішно за умови, якщо вартість продукту буде на $100-150 меншою за схожу пропозицію світового бренда.

— Чи є тренди, які популярні у будь-який сезон? І чому?

— Олександр Макквін якось сказав: “В моді настала нова ера — більше немає правил. Власний стиль — це основа, що може поєднувати високу моду, fast fashion, класику та креатив молодих дизайнерів одночасно”. І я з ним повністю згодна.

Поняття індивідуального стилю ніколи не виходить з моди. Цього року цей тренд набув світового масштабу. Твій стиль — твоя філософія світосприйняття та взаємодії з оточуючим світом.

Важко запропонувати щось інноваційне в дизайні одягу, окрім технологічного вдосконалення. Але можна створювати нові цікаві поєднання форм, силуетів, кольорів і фактур тканин. Зараз ти можеш зовсім відмовитись від моди, якщо це твій об’єктивний вибір, а не пропагандистське гасло для власного PR.

— Як підбираєте бренди для універмагу NAMES’UA modateka?

— За два з половиною роки роботи ми чітко зрозуміли, що необхідно нашому споживачеві. У нас є розподілення по сегментах — мас-маркет, середній сегмент та преміальний. 30% асортименту залишаємо на новаторські ідеї.

Також оновлюємо асортимент торгової марки відповідно до сезонних трендів або власної унікальної стилістики колекції, наявності розмірного ряду та якісної посадки моделей на фігури.

— Для кого і з якою метою проводите навчальні програми та майстер-класи?

— Наш універмаг ми позиціонуємо як інноваційний, просвітницький та розважальний простір. Більшу частину площі займає власне універмаг, де представлені понад 70 українських брендів із асортиментом одягу, взуття й аксесуарів. А на території Art Fashion Cafe ми проводимо майстер-класи по створенню дизайнерських ілюстрацій, різдвяних вінків, розпису пасхальних яєць тощо, семінари на актуальні теми fashion industry, дієтології, а також лекції психологів, відомих стилістів про формування та вдосконалення власного гардеробу.

Будь-хто може до нас завітати і в кафе зустрітись із друзями, організувати для себе робочий процес та й просто посмакувати нашими унікальними фірмовими смаколиками.

— Що чекає на тренд made in Ukraine у майбутньому?

— У світовому масштабі тренд made in Ukraine перетвориться на стабільний бізнес-напрямок з усіма наслідками, що виникають у цьому процесі.

Будуть чітко сформовані продуктові ланки та послуги, які гідно складатимуть конкуренцію світовим аналогам. Світ вже готовий купувати наші якісні товари.

На внутрішньому ринку важливо на всіх етапах виходу з кризи підтримувати розвиток вітчизняного виробника по всіх напрямках економіки. Тому що держава стає фінансово сильною, коли більше виробляє, ніж перепродає.

— Носите одяг наших дизайнерів чи іноземних? Хто ваш улюблений український дизайнер?

— Мій власний гардероб на 95% складається з одягу українського виробництва. Це і вітчизняні дизайнери, і різноманітні торгові марки. Улюбленців немає. Я дуже демократична в цьому питанні і легко віддаю перевагу новим свіжим ідеям. Головне, аби якість була на відповідному рівні. Взуттєві імпортні бренди поки переважають лише за кількістю.

— Коли ви купуєте одяг, чому надаєте більшу перевагу — іміджу чи практичності?

— Коли купую одяг, піддаюсь емоціям, які в мене викликає та чи інша річ. Практичність — справа відносна. Якщо я закохана у певну модель одягу, то я чітко знаю, як буду її використовувати. Хоча маю достатньо речей, які ношу один раз на рік, але позбутися їх не можу.

— Що у вашому розумінні “стиль”?

— Це відображення внутрішнього стану людини, її світосприйняття, що позначається в зовнішніх і внутрішніх проявах і формах. Якщо внутрішнє і зовнішнє гармонійно співіснують, то можна впевнено говорити, що людина має індивідуальний стиль.

— У чому суттєва різниця між стилем і модою?

— Мода мінлива, а стиль — незмінний.

— Що ви ніколи не одягнете?

— Леопардовий або зміїний принт. А ще — ультравідвертий одяг.

Читайте також –

Icторія компанії Space for ladies: від класичних костюмів до сучасного бренду SP8


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Metro Україна доєдналась до масштабного проєкту зі збору використаних батарейок різних типів за ініціативи “Батарейки, здавайтеся!”

Metro Україна доєдналась до масштабного проєкту зі збору використаних батарейок різних типів за ініціативи “Батарейки, здавайтеся!”

 У кожному торговельному центрі незабаром з’являться спеціальні контейнери. Компанії, що є власником бренду...
time icon  
  52
Усі новини ринку