Кейс львівського ТРЦ Victoria Gardens: українські бренди мають значення

Кейс львівського ТРЦ Victoria Gardens: українські бренди мають значення

29.05.2024 08:11
  1599
rau

В умовах повномасштабного вторгнення продовжуються значні зміни споживчих настроїв. Безперечно, українці стали більш раціональними, планують покупки заздалегідь та, таки, обирають українське.

Беручи до уваги ці та інші фактори у ТРЦ Victoria Gardens акцентують на важливості розуміння специфіки формування споживчого попиту та адаптації до нових реалій. Одним із ключових аспектів є зміна орендарів та залучення українських брендів. Це не лише сприяє підтримці національного виробника, але й відповідає запитам споживачів, які все більше орієнтуються на локальні продукти та послуги.

«До 2022 року у нашому торговому центрі були представлені такі українські бренди, як Vovk, Goldi, Arber, Jasmine, Natali Bolgar, Duna, BraBraBra, Anabel Arto, Ajour, великий ювелірний сегмент тощо. Впродовж останніх двох років відкрились магазини одягу Solmar, Stimma, Brand Room, магазин колготок і нижньої білизни Giulia, косметичні бренди Hillary Cosmetics та Mr. Scrubber. І ось зовсім недавно наші переговори закінчились успішним підписанням договорів оренди з брендами Must Have, Cher’17 та S.Original, а також книжковим магазином Буква, який зайшов до нас у нестандартному форматі острівної торгівлі. Крім того, у червні заплановане відкриття українського бренду Marsego»,поділився Олександр Буркацький, комерційний директор ТРЦ Victoria Gardens.


 Попит на українські бренди стабільно зростає, і здебільшого це пов’язано із бажанням покупців робити свідомий вибір на підтримку країни та її економіки. До того ж, самі українські бренди часто подають важливий приклад патріотичного духу, донатять та всіляко підтримують українськість у маркетингових стратегіях. Бренди демонструють неабияку стійкість та адаптивність до змін, а також вдало знаходять нові шляхи для розвитку та росту своєї аудиторії. Зокрема, мова йде про активні колаборації з лідерами думок, блогерами тощо.

«Ми і надалі зацікавлені в українських брендах та переконані у їхньому перспективному майбутньому. Ми вбачаємо потенціал для українських брендів у напрямку створення інноваційних продуктів та розвитку нових сегментів ринку. Тож будемо раді новим знайомствам та співпраці», каже Олександр Буркацький.

Довідка. ТРК Victoria Gardens – найбільший торгово-розважальний комплекс на заході України, розташований у Львові на вул. Кульпарківській, 226 А. ТРК введений в експлуатацію в 2016 році. З березня 2018 року Victoria Gardens знаходиться під управлінням команди Dragon Capital Property Management.

Dragon Capital – одна з найбільших груп компаній в України, яка працює в сфері інвестицій і фінансових послуг і надає повний спектр інвестиційно-банківських і брокерських послуг, прямих інвестицій, управління активами інституційних, корпоративних і приватних клієнтів. Компанія має більш ніж 20-річний успішний досвід прямих інвестицій в лідируючих виробників товарів і постачальників послуг в Україні, а також в знакові проекти житлової і комерційної нерухомості. Для управління придбаними об’єктами нерухомості група створила власну керуючу компанію – Dragon Capital Property Management, зібравши команду топ-професіоналів у галузі комерційної нерухомості. Під управлінням Dragon Capital PM знаходиться 26 об’єктів комерційної нерухомості, з них 11 об’єктів офісної нерухомості, 6 об’єктів торгової нерухомості та 9 логістичних комплексів, загальною площею 531 000 кв. м, що робить компанію одним із найбільших гравців ринку нерухомості в Україні.


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку