
Лояльність в два кліки: як ЕКО Маркет та monobank створили додаткову зручність для клієнтів


На підтримку й популяризацію української продукції мережа мультимаркетів Аврора працює невпинно та цілеспрямовано — на полицях магазинів представлений широкий асортимент українських товарів, який постійно поповнюється.
Покупці легко знаходять вітчизняні вироби, адже вони виділені спеціальними шелфтокерами, позначками на цінниках та у картках товару на сканерах цін.
З ініціативою на виконання державної програми «Зроблено в Україні» компанія Аврора теж не зволікала — вже від початку квітня в мережі магазинів стартував спільний проєкт з Абанком, Visa та за підтримки Deep Loyalty.
За умовами акції кожен покупець, котрий розрахувався за українські товари у квітні-травні карткою Visa від Абанку, отримував на неї 5% кешбеку. У підсумку отримали такі результати:
Тож цей спільний проєкт Аврора, Абанк, компанії Visa та цифрової платформи Deep Loyalty — це ще один приклад успішної взаємодії бізнесів, який приносить користь як самим підприємствам, так і українцям та Україні загалом.