Рітейл в Каннах: що презентували на виставці MAPIC-2017 (фоторепортаж)

Рітейл в Каннах: що презентували на виставці MAPIC-2017 (фоторепортаж)

16.11.2017 09:00
  1307
Іван Зайцев

Делегація Асоціації рітейлерів України вирушила на найбільшу європейську галузеву виставку MAPIC презентувати український рітейл інвесторам і девелоперам, а також познайомитися з останніми тенденціями в торгівлі та комерційної нерухомості.

Read in English

У ці дні у французьких Каннах проходить знаковий для європейських рітейлерів захід: щорічна виставка MAPIC-2017, що відбулася вже в 23-й раз. На три дні столиця світової кіноіндустрії прийняла понад 8500 тисяч гостей – рітейлерів, девелоперів, інвесторів і компанії сфери b2b. У виставці беруть участь бізнесмени з 80 країн, на території в кілька тисяч квадратних метрів представлені 700 проектів сфери рітейлу і девелопменту. RAU не могло залишитися осторонь від знакового заходу: делегація представляє на MAPIC український рітейл, знайомлячи зарубіжних партнерів з реаліями та перспективами вітчизняної роздрібної торгівлі, а також вивчає передовий світовий досвід і запрошує в країну нові бренди.

Всіх гостей MAPIC зустрічає традиційна для Канн святкова доріжка. Правда, на відміну від кінофестивалю, зараз вона виконана в корпоративному кольорі виставки – рожевому.

mapic

Загальна площа експозони, де представлені стенди учасників заходу становить понад 12 000 кв. м – і одночасно оцінити масштаб всеєвропейської виставки не вийде: зали розташовані в двох різних будівлях на декількох рівнях.

Втім, свої проекти презентують далеко не тільки європейці, тут можна знайти існуючі і будують ТРЦ, торгові марки, інвесторів і консультантів з усього світу. Зокрема, з Індії

Японії


США

І багатьох інших країн.

Розмах планів інвесторів і девелоперів з Азії вражає. Ось, наприклад, лише частина стенду, де бізнесмени розповідають про відкриття нових ТРЦ, намічене на 2018 рік.

Представлений і проект з України – ТРЦ Ocean Mall, який будує компанія Вагіфа Алієва.

Крім того, один з вітчизняних проектів номінований на премію MAPIC Awards в номінації о2о – «online to offline». Йдеться про проект Дмитра Костика по використанні на фуд-кортах ТРЦ інтерактивних столів, що дозволяють робити замовлення і вивчати інтернет не відриваючись від їжі.

Багато експоненти не пошкодували часу та сил, щоб максимально докладно і наочно представити свої існуючи або майбутні проекти. Як вони будуть виглядати в реальності, поки сказати важко, але макети вражають докладної і ретельним опрацюванням.

Крім знайомства з макетом, бажаючі могли прогулятися по торгово-розважальному центрі за допомогою окулярів віртуальної реальності. Нові технології все активніше проникають у всі сфери бізнесу, і зараз девелопери охоче їх використовують, щоб потенційні клієнти, інвестори і орендарі на власні очі могли уважно вивчити торгові об’єкти.

Зрозуміло, широко представлені на виставці і ритейл-бренди: також з усього світу, але з упором на європейські торгові марки.

Але одна з основних причин, чому MAPIC користується такою популярністю у рітейлерів і девелоперів з усього світу: можливість поспілкуватися, зав’язати нові і відновити старі знайомства, знайти партнерів, інвесторів, дізнатися про останні досягнення технологічних компаній, що працюють в сегменті b2b.

Саме розповісти про Україну та її потенціал, зацікавити нові бренди нашою країною і залучити в неї нових рітейлерів було однією з цілей візиту на виставку делегації RAU.

Україна залишається одним із потенційно привабливих ринків для багатьох гравців ринку рітейлу, але більшість слабко уявляють, що відбувається та які основні тенденції українського ринку роздрібної торгівлі. Тому співзасновники RAU Олександр Фіалка і Андрій Жук багато розповідали про дійсну ситуацію в цьому сегменті, наводили приклади, коли світові лідери вже оголосили про наміри виходити в Україну. Так що не виключено що в наступному році на вітчизняному ринку з’являться нові міжнародні бренди, що буде означати додатковий бонус до репутації та залучить в країну інвестиції.

Крім величезної виставкової зони, на території виставки діяти чотири конференц-зали. Дві з них – вузькоспеціалізовані: Innovation Forum, де презентували нові рішення та ідеї для рітейлу, а також старт-апи, і зона Leisure, на якій компанії представили останні досягнення в індустрії розваг для відвідувачів ТРЦ.


На двох інших майданчиках безперервно проходили конференції, семінари та панельні дискусії, присвячені найактуальнішим проблемам рітейлу і девелопменту. Охочих познайомитися з чужим досвідом не бракувало.

Головна тема MAPIC-2017: сегмент Food & Beverage. Тому для компаній, що забезпечують гостей всіх ТРЦ їжею та напоями виділили окремий поверх, і на ньому працювало багато операторів, заманюючи відвідувачів виставки спокусливими запахами і дегустаціями найрізноманітніших страв.

Кількість людей, які прийшли в канський Palais des Festivals, дійсно вражало: постійно було чутно близько десятка мов, а біля стендів іноді було не проштовхнутися.

Втім, на виставці можна було зустріти не тільки людей, а й чарівних роботів, які розповідала про продукцію компанії, та навіть янголят, що світяться – очевидне відсилання до не такого вже й далекого Різдва.

Читайте також –

Канни для рітейлу: що український рітейл може дізнатися на MAPIC 2017


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку