Маркетологи розважаються: як креативили в рітейлі на 8 березня
Як розважали підписників офіційних сторінок LC Waikiki, modnaKasta, Епіцентр К, LeBoutique, MOYO, Rechi.ua, MasterZoo та інші рітейлери до Міжнародного жіночого дня.
В традиційне свято жінок і весни маркетологи багатьох компаній на офіційних сторінках рітейлерів у Facebook активно публікували креативні GIF-ки і, як звичайно, квіти. Деякі вирішили спробувати знайти більш нестандартні та цікаві способи привернути увагу аудиторії. У когось це вийшло краще, у когось – гірше, але творчий пошук помітний. Найбільш примітні приклади привітань з 8 березня від українських ритейлерів — в огляді RAU.
У Епіцентр К відразу ззагнули, що на шопінг, перш за все, підуть у ці дні чоловіки. А щоб привернути увагу потенційний споживачів, скористалися масовою рекламною кампанією фільму “Логан”. Тепер всі знають, куди поспішає Росомаха на цих постерах.
У Фокстрот вирішили, що привітань мало, тому відразу після свята акуратно “потролилі” прекрасну частину людства нехитрою GIF з фразою “Сьогодні у всіх Instagram країни”. І справді, 8 березня цього року наче перетворилося у змагання: хто з жінок викладе більше фотографій з квітами. Соцмережі можна було не відкривати.
LeBoutique не став церемонитися і жорстко висміяв поведінку дівчат в свято, втім не без самоіронії. Оскільки аудиторія шопінг-клубу – жінки, їм можна. Вони так і написали “Сьогодні можна все!”
Yamamay ще до 8 березня почав привертати до себе увагу “великогабаритними” ідеями і запропонував цілий тиждень знижок -20%. Пропозиція діяло в ТРЦ Dream Town, ТРЦ City Center, ТРЦ Аладдін.
Rechi.ua взагалі не стали нікого вітати, зате “потролили” чийсь стартап, який, насправді, міг дуже навіть не погано заробити, оскільки самотні дами цілком могли активніше інших ганятися за можливістю розкішного селфи з квітами.
На думку MasterZoo, жінки люблять котів, а коти люблять жінок – і ця історія взаємної любові тягнеться тисячоліттями. Спеціально до 8 березня маркетологи підготували цікавий лонгрид з фактами з життя котів і жінок, причому навіть не натякаючи ні на знижки, ні на подарунки. Таке чтиво повинно було підкупити саме по собі. Вийшла цікава інтелектуальна пауза з котиками в заваленій квітами стрічці.
В LC Waikiki зважилися також на осмислений, добре продуманий хід і зробили зворушливий ролик, в якому задалися питанням “якби не було жінок”….
В modnaKasta зважилися пожартувати і задалися питанням “Чого хочуть жінки?” Судячи з усього, це котики, квіти, відпустка і Мел Гібсон.
Куди більш дивне привітання від мережі Море пива. Ніяких зайвих коментарів, лише воскресили старий мем з Джерардом Батлером в ролі царя Леоніда, зробивши його суворим джентльменом, і помістили на обкладинку. Суворіший за головного героя фільму “300 спартанців” на зображенні лише букет.
В MOYO також звернулися до “бородатого” мему: вбитому ще в першому сезоні “Ігри престолів” Неду Старку, прифотошопивши йому мізерний букет з тюльпанів. Напевно “весна близько”. Як прокоментував хтось під постів, “креатив 80 level”, але теж весело.
Про 8 березня не забули і Pepsi. Компанія, як офіційний спонсор UEFA Champions League, зняла ролик з серії “Вибач, люба!” Причина цього забавного промо-флешмобу і справді об’єктивна – важливі матчі 1/8 Ліги чемпіонів УЄФА цього року припали на 14 лютого і 8 березня. І щоб у святкові дні примирити азартних футбольних фанів і надмірно романтичних жінок, створили проект “Вибач, люба!”, в якому чоловіки вибачаються за все на світі. Вийшла дуже яскрава кампанія, яка отримала масу відгуків ще на 14 лютого.
Не обійшлося звичайно і без конфузів на 8 березня, правда не в українському рітейлі. У соцмережах жорстко розкритикували образливу рекламу Saint Laurent за надмірно худорляву модель, яка, на думку публіки, пропагує нездорові стандарти краси і принижує жінок. Запущений у соцмережах хештег #YSLRetireTaPubDegradante («YSL, прибери свою ганебну рекламу») приніс бренду чимало неприємностей. Скандал на тему сексизму до 8 березня припав до речі.