Огляд нововведень травня для бізнесу в Facebook та інших соцмережах
Розповідаємо про нові корисні інструменти для українського ритейлу в Facebook, Instagram та інших соціальних мережах.
Facebook тестує розділ для замовлення їжі
Facebook розробив розділ Order Food, в якому будуть зібрані ресторани-партнери. Користувачі зможуть перейти в нього з основного меню, ознайомитися з фото ресторанів і ціновою політикою, а потім оформити доставку їжі та оплатити її, не залишаючи соцмережу. Новий функціонал вже тестується обмеженим числом користувачів.
Facebook дозволив прив’язувати групи до сторінок
Новий блок на головному екрані дозволяє створювати публікації в групі від імені бізнес-сторінки, чого раніше багатьом не вистачало. У прив’язаних групах, до яких тепер легко перейти, можна отримувати зворотний зв’язок від клієнтів, організовувати комунікації співробітників, обмінюватися ідеями. Цьому сприяє можливість прикріплювати файли до публікацій і писати на стіні кожному учаснику групи. Активувати розділ можна в блоці Налаштування – Редагування сторінки.
У Facebook вирішили заборонити зображення та опитування в Live-відео
Причину посилення правил щодо прямих трансляцій, що запускаються через Live API, в компанії не назвали. Відомо лише, що відео-порушники, які ганяються за легкими лайками завдяки прямому ефіру, будуть гірше відображатися в користувальницьких стрічках і можуть в кінцевому підсумку повністю втратити доступ до Facebook Live.
В Instagram тестують кнопку архіву
Відправлені в архів фотографії можна буде відновити в будь-який момент, а переглядати їх зможуть лише самі користувачі. Такий інструмент буде корисний SMM компаній, у яких публікацію відкликали до подальшого узгодження або тимчасово призупинити рекламу і, разом з нею, приховати пост. Нова функція також сприяє збереженню більшої залученості користувачів, яка зникає при видаленні вмісту, з-за чого страждає вся стрічка.
В Instagram з’явилися «історії» за хештегами і місцями
Нова функція дозволяє шукати «історії» користувачів, що вказали своє місцезнаходження або поставили певних хештег. Про це повідомляється на офіційному блозі Instagram. «Історії» по місцях вже доступні в новій версії Instagram для Android і iOS, «історії» за хештегами з’являться в найближчі тижні.
Аналог «історій» тепер доступний і Skype
Тим, хто досі не задумався про те, як можна використати «історії» у своєму бізнесі, саме час це зробити. Успіх тимчасового контенту став настільки помітним, що його вирішили впроваджувати також власники Skype компанія Microsoft. Головна відмінність новинки в цьому програмному забезпеченні в тому, що в Skype контент буде зберігатися не добу, а тиждень. Сервіс отримав назву Highlights. На цьому в компанії не зупинилися і в кінці травня представили кардинально оновлений дизайн Skype з новими можливостями.
https://www.youtube.com/watch?v=RU9w41tPXyc
Twitter представив новий рекламний формат
Така функція дозволяє потрапити в особисті повідомлення користувачів і покликана спонукати їх до більш активної взаємодії з брендами. Новий рекламний формат отримав назву Direct Message Cards.
У новій версії Telegram з’явилися платежі для ботів і відеоповідомлення
Тепер розробники можуть приймати платежі від користувачів по всьому світу, а ті, у свою чергу, купувати товари та послуги у ботів, які їх пропонують. На даний момент майже всі платежі здійснюються через Stripe, але найближчим часом в більш ніж 190 інших країнах з’явиться можливість робити це також через PaymentWall. Більш докладну інструкцію по платежах для ботів Telegram представив у своєму блозі. Також з’явилася функція відеоповідомлень, для якої достатньо перейти в чат і натиснути значок мікрофона, щоб переключитися в режим камери.
Огляд нововведень квітня для бізнесу в Facebook та інших соцмережах