Новорічний цінопад: акції та розіграші до свята від українських рітейлерів

Новорічний цінопад: акції та розіграші до свята від українських рітейлерів

22.12.2016 09:00
  2267
Микола Маранчак

Добірка найбільш цікавих і яскравих новорічних пропозицій від торгових центрів України і найбільших компаній сфери рітейлу.

Передноворічний ажіотаж – найбільш постійна тенденція у світовому рітейлі на всі часи. Саме в цей період більшість компаній здатне зробити касу, адже практично всі без винятку поспішають прикупити подарунків рідним і близьким. Тому до завершення святкового періоду, рітейлери не поспішають підбивати підсумки року, адже грудень – початок січня здатні радикально змінити картину фінального річного підрахунку прибутку. Щоб стати переможцями, починаючи з Дня Святого Миколая і закінчуючи “старим Новим роком” маркетологи намагаються заманити в свої торгові мережі покупця. Хто з них виділився в цьому році, а також що в цілому приготували найбільші українські рітейлери напередодні свят, в матеріалі RAU.

Оригінальні пропозиції

В Ельдорадо вирішили, що знижки вже нікому не цікаві, тому влаштували… конкурс “Клубу краси Ельдорадо”! Для участі достатньо зробити фото свого новорічного образу і опублікувати на Facebook з хештегом #королеваКлубаКрасоты. Конкурс триватиме до кінця 2016 року, щоправда подарунок можна буде отримати лише після 17 січня.

В Епіцентр К вирішили зосередитися на найменших і зробили ставку на дитячі ярмарки, які будуть проходити аж до 31 грудня 2016 року. Для анонсування активностей зняли ролик, який, втім, за місяць зібрав лише 5 000 переглядів. Хоча по телебаченню він точно своє добере.

В Укрзолото стверджують, що найкращі подарунки – це ювелірні прикраси. А щоб підкріпити це твердження, всім, хто зробив покупку на суму від 2000 грн, вручають в магазинах мережі спеціальні скретч-карти. За допомогою них можна виграти сертифікат на суму від 100 до 5000 грн, ігристе вино або солодкі подарунки. Акція діє до кінця січня 2017 року.

В Anabel Arto запустили новорічну лотерею. З 19 грудня по 8 січня при оформленні будь-якого замовлення можна виграти випадкову знижку від 10 до 50%. При цьому в акції беруть участь всі товари.

Цитрус в цьому році виявився єдиним, хто підійшов до питання новорічних знижок з гумором, не концентруючись на дитячій аудиторії і знижках. Крім того, Цитрус не проігнорував своїм банером чоловічу частину покупців, якій жарт точно прийде по душі. Залишається тільки щоб “майстри зимової веслування” знайшли підходящу пропозицію в компанії для себе і близьких.

Нова пошта пішла максимально практичним шляхом – просто оголосила про безкоштовну доставку на свята. Правда, тільки в переддень дня Святого Микола і тільки до 23 грудня. Решта поки традиційно – малопомітні знижки, акції, кредити під 0%.

Спеціальні ціни та знижки

Деякі рітейлери не стали мудрувати з романтичними ідеями, орієнтуючись на більш лінійну аудиторію: “Бачу знижку, йду на знижку”. Наприклад, Фокстрот пропонує спеціальні знижки тільки в інтернет-магазині і тільки на окремі групи товарів. На зображенні вирішили використати дивного вигляду зелену ворону зі святковим столом на одного – запечений кабанчик, нарізка і келих шампанського. Сенс в цьому шукати не обов’язково – “стрункі ціни” – слоган реклами. Все, на що повинен звернути увагу споживач.

L. A. P. T. I. теж влаштували знижки до 60%, але подали це під забавним соусом: “Нечувана зухвалість! Хакери зламали наш онлайн-магазин і впустили ціни на 60%. Лови момент і вибирай самі класні подарунки за самими класними цінами…” Лайк за легку подачу, правда сам банер нічим не примітний – стримано, в легких пастельних тонах, трохи взуття.


Втім, у A. Tan подача знижок ще більш стримана і вгадати бренд відразу немає можливості опізнати. Українські бренди в цьому сезоні явно тяжіють швидше до стилю мінімал, ніж до українського бароко.

Мережа Люксоптика вважає, що Новий рік – ідеальний випадок, коли можна красиво об’єднати модний тренд і позасезонну турботу про здоров’я зору. Солідні новорічні знижки запустили у всій мережі, в тому числі в інтернет-магазині. На зображенні – типовий Дід Мороз-хіпстера з гіпнотичним підписом SALE.

У Watsons пропонують три подарункових набору за ціною двох і інші знижки під загальним каталогом, безперечно, оригінальним, але не відразу зрозумілим слоганом «Щедрих даросвят». Безцінний креатив у вигляді слова «даросвято», невідомого навіть Google, може поповнити словник будь-якого вітчизняного шопоголіка. А раптом знадобиться.

В Master Zoo стверджують, що новорічних свят чекають навіть домашні вихованці, яким теж потрібен подарунок під ялинкою. З нагоди – спеціальні святкові ціни.

Знижки в ювелірному сегменті можна підглянути у SOVA. Пропозиція дійсна до 14 січня 2017 року.

В  СOLIN’S, принаймні в тому, що знаходиться в ТРЦ Dream Town, зниження цін обіцяють на 30, 40, 50 відсотків. Але ніде не пишуть, як їх отримати – “подробиці у продавців-консультантів”.

В Art Mall зробили знижки до 30% в меблевому магазині Homster, правда тільки на новорічний декор, ялинкові прикраси та різні ідеї для подарунків. Акція буде діяти до 2 січня 2017 року.

В INTERTOP знижки до 50% діють з 20 грудня по 30 січня, причому на взуття і жіноче, і чоловіче, і дитяче. Банер в стилі “мурзілка-стайл” здається дивним вибором маркетологів компанії.

Чесна знижка виявлена у MONPACIE. Робиш покупку з 1 по 31 грудня 2016 року на 70 грн і отримуєш знижку 10% на покупки у січні 2017 року. І ніяких загадкових ДО, які спробуй ще перевір.


До останніх новин До популярних новин Підписатись на TG канал

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Три супермаркети Сільпо увійшли до переліку найкращих магазинів Європи за дизайном (фотоогляд)

Три супермаркети Сільпо увійшли до переліку найкращих магазинів Європи за дизайном (фотоогляд)

До вибору найкращих супермаркетів Європи за версією конкурсу Europe’s Finest Store 2025 потрапили три дизайнерські супермаркети...
time icon  
  1947
Усі новини ринку