Олексій Погорелов, Антошка: Ключове завдання – повноцінна реалізація омніканальності
Керівник мережі Антошка Олексій Погорелов про реформатування магазинів, перспективи онлайну в рітейлі дитячих товарів, плани компанії на 2017 рік, і багато чого іншого.
В середині березня мережа магазинів Антошка відкрила в столичному ТРЦ Lavina Mall новий магазин площею близько 1300 кв. м. При цьому нова торгова точка постала перед покупцями в абсолютно новому для мережі Люмерському стилі. Користуючись нагодою, журналісти rau.ua дізналися у керівника мережі Антошка Олексія Погорелова про результати роботи компанії в минулому році, новий стиль магазинів і подальші плани розвитку.
Постійне зростання
– Яким був 2016 рік для мережі Антошка? Скільки нових магазинів відкрили і як виріс товарообіг у порівнянні з 2015 роком?
– В 2016 році відкрилися два нових магазини Антошка у великих торгових центру Дніпра, повністю оновили центральний магазин в Києві на бульварі Лесі Українки та на поверсі категорії Fashion «Мега-Антошка» в Одесі. Зараз в мережі працює 40 торгових точок.
Наша роздрібна мережа демонструє постійне зростання, і товарообіг в 2016 році зріс порівняно з попереднім роком приблизно на 15%.
– Яку, за вашими оцінками, частку на українському ринку рітейлу дитячих товарів займає мережа Антошка?
– Мережа дитячих магазинів Антошка унікальна на ринку України, у нас немає конкурентів за форматом і асортиментом, і, відповідно, відсутній критерій порівняння з іншими мережами. В усіх наших магазинах представлені товари чотирьох категорій: дитяче харчування і догляд за дитиною, іграшки, fashion і меблі. Наша мережа покриває всі потреби молодої сім’ї і дітей, починаючи від підготовки до народження і до підліткового віку. Тому, займаючи визначену частку в кожному сегменті товару, ми, в цілому, є лідерами на українському ринку дитячого рітейлу.
– Розкажіть про плани на 2017 рік: скільки магазинів плануєте відкрити, де, будете виходити в нові для себе регіони?
– У березні ми відкрили флагманський магазин мережі в ТРЦ Lavina Mall у Києві. Магазин представлений в повністю оновленому стилі. Надалі в цьому році планується відкриття ще 2-3 магазинів.
Однак, основний фокус нашої роботи на цей рік – це форматування існуючої роздробу в рамках стратегії омніканальності і ребрендингу мережі.
Отже, наша стратегія – це переформатування існуючих майданчиків, а не експансія в нові міста і регіони.
– Які основні завдання стоять перед вами на 2017 рік, які стратегічні плани компанії?
– Одна з них – пошук фінального формату магазину, який отримає максимально позитивні оцінки і сприйняття споживача. Новий формат магазина буде повністю “Люмеризованим”, рестайлінг буде проведено в існуючих об’єктах мережі. Одним із серйозних кроків у пошуках нового формату магазину стало відкриття флагмана в ТРЦ Lavina Mall. Ще одна ключова завдання мережі – повноцінна реалізація омніканальності.
На шляху до омніканальності
– Як ростуть онлайн-продажу в ритейлі дитячих товарів і як ви будете розвивати свій онлайн-напрям? Яка частка онлайн-продажів у компанії зараз, і як, на вашу думку, вона буде рости в найближчі роки?
– Онлайн-продажу в рітейлі стрімко ростуть. В нашій мережі частка продажів інтернет-магазину займає близько 6% від усього обороту. І це далеко не межа. Ми прогнозуємо інтенсивний ріст цього каналу.
– Мережі побутової техніки та електроніки в Україні зараз швидко рухаються у бік мультиканальності. Те ж саме, але в меншій мірі, відбувається і в інших сегментах рітейлу. Як йдуть справи в рітейлі дитячих товарів?
– Тренд сучасного рітейлу – це вже не мультиканальність, а омніканальність. І в дитячому рітейлі ця тенденція також актуальна.
Сучасний споживач прагне отримати єдиний сервіс, єдиний комфорт, єдину ціну незалежно від місця придбання.
– Які тенденції могли б відзначити у поведінці споживачів в 2016 році та початку 2017-го? Як змінилася кількість покупців і середній чек в мережі Антошка?
– Наша компанія не є винятком загального роздрібного ринку України. Тенденція економії сімейного бюджету збереглась і в 2017-м. Покупці все також відстежують ціни і вибирають найкращі пропозиції. У зв’язку з цим, ми постійно переглядаємо наш асортимент і цінову політику.
– Як вважаєте, у чому зараз запорука успіху в рітейлі дитячих товарів?
– Запорука успіху в сегменті дитячого рітейлу, як і в інших областях рітейлу – це відповідати духу часу і запитам споживачів. У мережі Антошка ми ставимо перед собою більш високі цілі – передбачати запити покупця.
Читайте також –
Люмерський формат: мережа Антошка відкрила флагман у Lavina Mall (фоторепортаж)