
Марія Бабчук, EVA Beauty: Роль фізичного магазину в епоху омніканального ритейлу
Керівник відділу маркетингу EVA Beauty Марія Бабчук під час свого виступу на RAU Expo 2025 розповіла про досвід Eva Beauty в...


Упаковка молока, яка змінює колір при закінченні терміну придатності, еко-упаковка для яєць із сіна, упаковка-трансформер для чіпсів та інше – що ще придумали креативні дизайнери для пакування своєї продукції.
Упаковка вже давно перестала бути простою обгорткою для продукту для його захисту. Як пише портал MMR, вона стала схожа на мистецтво, мета якого – зацікавити покупця. Раніше RAU вже ділилася підбіркою креативної упаковки, яка стала переможцями в категорії дизайну упаковки на щорічному конкурсі A’ Design Award & Competition. Нижче представлена підбірка розумного дизайну упаковки, який сам продає.
Джерело: mmr.ua
Читайте також
Дослідження Nielsen: Як дизайн упаковки впливає на успіх нового продукту