Упаковка молока, яка змінює колір при закінченні терміну придатності, еко-упаковка для яєць із сіна, упаковка-трансформер для чіпсів та інше – що ще придумали креативні дизайнери для пакування своєї продукції.
Упаковка вже давно перестала бути простою обгорткою для продукту для його захисту. Як пише портал MMR, вона стала схожа на мистецтво, мета якого – зацікавити покупця. Раніше RAU вже ділилася підбіркою креативної упаковки, яка стала переможцями в категорії дизайну упаковки на щорічному конкурсі A’ Design Award & Competition. Нижче представлена підбірка розумного дизайну упаковки, який сам продає.
Чайні пакетики у формі золотої рибки
Дерев’яна упаковка для вина, яка трансформується в шпаківню
Стакан для соку
Квіткові пакетики для чаю
Шоколадний Пантон
6 порцій італійських спагетті
Піца
Упаковка молока, яка змінює колір при наближенні кінця терміну придатності
Подвійний пакетик для горіхів
Шоколад у формі упаковки масляних фарб
Еко-упаковка для яєць із сіна
Упаковка для меду з воску, яка трансформується в свічку. Ніяких відходів.
Упаковка-трансформер для чіпсів
Креативна упаковка сардин обігрує відомий фразеологізм: «набиті як оселедців у бочці»
Фруктове морозиво з динозавром
Джерело: mmr.ua
Читайте також
Дослідження Nielsen: Як дизайн упаковки впливає на успіх нового продукту