Директор з розвитку ТРЦ Подоляни: Початок будівництва другої черги ТРЦ заплановано на весну 2020 року

Директор з розвитку ТРЦ Подоляни: Початок будівництва другої черги ТРЦ заплановано на весну 2020 року

28.11.2019 08:15
  1966
Ukrainian Retail Association

Директор з розвитку торгово-розважального центру Подоляни про зростання показників, зміну tenant-mix, збільшення ролі фуд-корту, подальший розвиток проекту та будівництво другої черги.

Цей матеріал доступний російською мовою

Тернопільський торговельно-розважальний центр Подоляни – один з найбільших регіональних комплексів Західної України. Об’єкт загальною площею близько 50 000 кв. м був відкритий ще у 2007 році, проте й досі залишається одним з найбільш популярних у регіоні ТРЦ. В торговельному центрі працює близько 135-ти бутиків, а також понад 20 розважальних закладів, ресторанів і кафе. Завдяки чому ТРЦ вдається більше 12-ти років успішно працювати на ринку, як зростають основні показники комплексу, які зміни заплановані в концепції та tenant-mix об’єкту найближчими роками RAU розповіла директор з розвитку ТРЦ Подоляни Тетяна Чубак.

– Розкажіть детальніше про особливості ТРЦ. Які ключові конкурентні переваги дозволяють вам залишатися успішними?

– ТРЦ Подоляни – перший регіональний торговельно-розважальний центр, що відкрився у Тернополі ще у 2007 році й досі залишається єдиним  професійним ТРЦ такого формату. Від початку ми ставили перед собою за мету створити не просто центр шопінгу та розваг, а місце сімейного відпочинку, особливе для тернополян і гостей міста, де цікаво та корисно могли б провести час відвідувачі з різними інтересами і різних поколінь.

Сучасним трендом є мультифункціональність торгово-розважальних центрів – зростає роль розважальної, освітньої та соціальної складової комплексу. 

Концепція Подоляни ще на етапі запуску проекту передбачала велику розважальну частину – єдиний у місті льодовий центр Ескімос, боулінг-більярд клуб, один із найбільших в Україні пабів “Хмільне щастя”, кінотеатр, кафе, ресторани, піцерія, кондитерська. Намагаємось дотримуватись цієї концепції й надалі. Орієнтуючись на потреби та запити нашої цільової аудиторії, оновили та розширили зону фуд-корту, відкрили великий дитячий розважальний центр Мадагаскар і один з найбільших в Україні концерт-холів Podolyany, літом на вулиці працює дитячий парк розваг та тераса для відпочинку. Водночас у ТРЦ екслюзивно в Тернополі представлені бренди торгових мереж, що робить нас єдиним і унікальним центром для шопінгу в регіоні.

– Чи змінюються якось джерела трафіку в ТРЦ? Чи зростає роль фуд-корту й операторів розваг?

– Звичайно змінюються. Як попередньо вже зазначали, ми розширили й оновили зону фуд-корту. Відкрили один з найбільших в Україні концерт-хол Podolyany – зал-трансформер для проведення найрізноманітніших івентів. Тут відбуваються всеукраїнські танцювальні олімпіади з кількома тисячами учасників, спортивні змагання, профільні конференції, міжнародні форуми, концерти, презентації, художні виставки, студентські конференції, дизайнерські фешн-шоу тощо.

Сучасне покоління розглядає ТРЦ як lifestyle-центр. Простір, де можна цікаво, змістовно провести час, зустрітися з друзями, поїсти, відпочити та при нагоді оновити гардероб, здійснити необхідні покупки товарів для дому, здати речі в хімчистку, піти на масаж або подивитися футбол в пабі.

Саме тому крім fashion-галереї та фуд-корту в ТРЦ Подоляни працює низка інфраструктурних закладів: перукарня, browbar, експрес-манікюр, хімчистка, ремонт одягу, оптика, пункт обміну валют, школа танців, спа-салон, дитячі гуртки. В цьому році відкрилося Почесне консульство Угорщини в місті Тернопіль, що сприяє збільшенню кількості міжнародних програм та заходів, які відбуваються на території ТРЦ і теж створюють додатковий унікальний трафік відвідувачів.

– Як побудована маркетингова взаємодія керуючої компанії з орендарями? Як часто проводите спільні заходи для залучення додаткового трафіку?

– Впродовж року ТРЦ Подоляни проводить більше 100 різнопланових івентів та акцій. В залежності від тематики заходу, цільової аудиторії та масштабності проекту, залучаємо ті чи інші групи орендарів. Крім традиційних для торгово-розважального центру акцій, таких як день народження ТРЦ, Чорна п’ятниця, сезонні розпродажі, покази мод і тематичні свята, ТРЦ Подоляни організовує та проводить ряд соціальних, культурних й освітніх заходів. Завдяки тісній співпраці з вузами міста, молодіжними студентськими осередками, творчими та мистецькими спілками і громадськими організаціями, у ТРЦ Подоляни відбуваються різноманітні флешмоби, ярмарки, майстер-класи, фан-зустрічі, мистецькі виставки та презентації, огляди творчості. Наш слоган «ТРЦ Подоляни – життя у ритмі твого серця!» Намагаємось максимально йому відповідати.

– Які показники демонструє ТРЦ Подоляни в останній рік роботи? Як у процентному співвідношенні змінюється трафік, заповнюваність і орендний дохід ТРЦ.

– Трафік відвідувачів планомірно зростає, ми давно досягли докризових показників і далі спостерігаємо приріст. За перше півріччя 2019 року трафік зріс на 3% у порівнянні з аналогічним періодом 2018-го. Постійне зростання кількості відвідувачів ставить перед нами нові вимоги, стимулює розвиватися – восени цього року ми розширили зону паркінгу, створивши додатково 350 паркомісць. Також обладнали додаткову зупинку громадського транспорту, розмежувавши зони посадки і висадки пасажирів. Враховуючи популярність напрямку, муніципалітет ввів додаткові маршрутні рейси, що з’єднують ТРЦ Подоляни з найвіддаленішими мікрорайонами Тернополя.

Вакантність в ТРЦ Подоляни протягом останніх трьох років залишається нульовою.

– Які зміни в тенант-мікс ТРЦ відбулися за останній рік? З чим вони були пов’язані? Як плануєте покращувати пул орендарів найближчим часом?

– У попередньому році в Подолянах відбулись значні зміни: відкрились магазини LC Waikiki, Sinsey, Intertop, Техноспорт, O Bag, Pandora, Be Smart. Значно збільшили площу магазини Reserved і Cropp, в оновленому ексклюзивному форматі запрацював супермаркет Сільпо, повністю оновилась зона фудкорту. Цьогоріч LC Waikiki представили лінію LCW Home, збільшивши загальну площу до 1700 кв. м, на 300 кв. м збільшилась площа національного оператора Goldi, відкрились магазини Vodafone, Київстар, IQOS. Наприкінці цього року планується відкриття Intersport.

В цілому ми покращили якісний пул орендарів і зіткнулись з проблемою дефіциту площ. Є низка торгових мереж, які активно розвиваються в регіонах, хочуть бути представленими в ТРЦ Подоляни, до того ж цікаві нам. Але цим операторам необхідні площі, які поки що ми не можемо їм надати.

– За вашими оцінками, наскільки заповнений тернопільський ринок торговельної нерухомості? Чи є дефіцит торгових площ, і чи можна очікувати активізації девелопменту ТРЦ в регіоні?

– У Тернополі відчувається дефіцит якісних торгових площ. За різними оцінками, рівень насичення торговими площами в місті складає від 219 кв. м до 306 кв. м на 1000 жителів. Такий діапазон даних зумовлений різним підходом до визначення поняття якісної торгової площі. Розповсюдженим форматом торгової нерухомості є street-retail різної якості, який в основному зосереджений в центральній частині міста, та, здебільшого, не відповідає вимогам мережевих операторів. Згідно даних досліджень, за рівнем забезпечення якісними торговими площами Тернопіль поступається таким містам як Київ, Одеса, Дніпро, Харків, а платоспроможність населення дозволяє робити оптимістичні прогнози.

– В зв’язку з дефіцитом торговельних площ та високим попитом з боку рітейлерів, чи не плануєте розширення ТРЦ?

– Ми вже декілька років працюємо з нульовою вакантністю, максимально оптимізувавши використання наявних площ. Відчуваємо незадоволений попит серед потенційних орендарів та отримуємо запити від відвідувачів стосовно нових брендів і форматів. Тож прийняли логічне рішення розвиватися далі.

У 2020-21 роках планується будівництво другої черги ТРЦ Подоляни, що збільшить наявну площу на 16 000 кв. м.

Маємо розроблену концепцію від провідних спеціалістів ринку – компанії Urban Experts, пройшли Державну експертну оцінку та розробляємо технічну документацію для запуску проекту. Вже укладені попередні договори про оренду понад 80% нових площ. Запуск нової черги ТРЦ Подоляни задовільнить наявні запити рітейлерів і водночас зробить нерентабельним розвиток нових масштабних проектів торговельної нерухомості в регіоні.

Читайте також – 

Огляд торговельної нерухомості Києва за ІІІ квартал 2019-го: масштабні реформати, нові об’єкти, стабільні ставки


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Кейс лідерства: як LG вже декілька років утримує позицію одного з лідерів на ринку електроніки та побутової техніки в Україні

Кейс лідерства: як LG вже декілька років утримує позицію одного з лідерів на ринку електроніки та побутової техніки в Україні

Це підтверджує її статус переможця в головній бізнес-премії країни «Вибір року», яка визначає найкращі бізнеси у своїй...
time icon  
  145
Усі новини ринку