Ключові тренди digital-маркетингу на 2018 рік

Ключові тренди digital-маркетингу на 2018 рік

16.11.2017 08:30
  709
rau

У соцмережах рітейлу потрібно сфокусуватися на мобільних пристроях з гео-таргетингом, відео та чат-ботах, в SEO – подбати про адаптивний дизайн сайту, машинне навчанні, PPC (вартість кліка) і шопінг в Google.

Від розвитку голосового пошуку і відеоконтенту до збільшення використання штучного інтелекту – 2017-й ознаменувався низкою цікавих розробок в маркетинговому секторі. Що ж чекає нас в наступному році? imena.ua виділили ключові тренди в маркетинзі-2018. RAU підготувала скорочену версію матеріалу.

Соціальні медіа

У 2018 році SMM повинен повністю орієнтуватися на мобільні пристрої. Чому? Подумайте про те, як часто споживачі взаємодіють з каналами соціальних медіа за допомогою настільних комп’ютерів. Відповідь: все рідше, і підтвердженням цьому служить той факт, що вже сьогодні Facebook отримує 84% доходу від реклами через мобільні пристрої.

Користувачі мобільних пристроїв в середньому запускають 75 окремих користувальницьких сеансів щодня, що дорівнює приблизно трьом годинам екранного часу. Для digital-маркетологів це означає 75 можливостей щодня безпосередньо взаємодіяти зі споживачем.

Саме тут в гру вступає гео-таргетинг – процес розподілу або просування контенту користувачеві сайту на основі його географічного розташування. Це особливо вигідно для компаній, у яких є вітрина. Наприклад, кафе може показувати «місцевим» відвідувачам спеціальну рекламну пропозицію в радіусі кількох кілометрів, щоб вони приходили саме до вас, а не купували каву у конкурентів. Це називають «гео-завоюванням».

Дослідження також показали, що при проведенні гео-таргетингових кампаній витрати зазвичай нижче, а показники конверсії вище, що дозволяє маркетологам ефективно використовувати бюджет.

Відео

Відео нікуди не дінеться в наступному році і в кінцевому рахунку візьме на себе пошук. Подивіться на зростання в Netflix, Amazon і YouTube, – остання вже вважається другою за величиною пошуковою системою в світі. Статистика показала, що до 2019 року 80% всього інтернет-трафіку буде пов’язано з відео.

Створення облікового запису на YouTube і регулярне завантаження контенту не вимагає особливих зусиль, до того ж, абсолютно безкоштовне. Пам’ятайте про те, що всі рекламують щось в бізнесі, тому використовуйте відео, щоб створити інноваційний, привабливий контент, який буде націлений на ваших клієнтів.

Слід пам’ятати, що компанії часто намагаються догодити всім і кожному: використовують занадто багато акаунтів в соціальних мережах і не справляються з чіткою та ефективною стратегією для кожного з них. Використовуйте і освоюйте тільки найбільш актуальні для свого бренду канали.

Чатботи

Популярність чатботів буде тільки збільшуватися в 2018 році. Якщо ви новачок в цій справі, чатбот – це по суті живе вікно чату, кероване штучним інтелектом. Боти надзвичайно кмітливі і навчаються на досвіді користувачів, щоб будувати відповіді і безпосередньо взаємодіяти з клієнтом.

У зв’язку з економією коштів і зростаючою онлайн-взаємодією, використання чатботів, найімовірніше, різко зросте протягом наступного року, і відповідно до звітів буде забезпечувати 85% послуг взаємодії з клієнтами до 2020 року. Статистика також демонструє, що чатботи допоможуть зберегти більше $8 млрд до 2020.

SEO

Зараз понад 60% користувачів здійснюють пошук в інтернеті за допомогою мобільних пристроїв: починаючи з використання соціальних медіа, і закінчуючи онлайн-покупками і банківськими послугами. Користувачі все більше і більше довіряють своїм мобільним пристроям, а ось показник «любові» до настільних ПК швидко знижується.

В результаті Google невпинно наближається до впровадження свого Mobile-First Index, який буде вище оцінювати мобільно-зручні сайти. Основне завдання – сфокусуватися на створенні сайту, який буде швидко і якісно відображатися на різних мобільних пристроях.

Машинне навчання

Машинне навчання буде продовжувати набирати оберти в 2018-му завдяки останнім оновленням алгоритму Google «Rank Brain». Цей інструмент відповідає за навчання на основі пошуку, щоб підвищити релевантність і забезпечити користувачів найбільш актуальним контентом по їх пошуковим запитам.

Rank Brain враховує те, як користувачі здійснюють пошук і з яких пристроїв вони це роблять. В підсумку хороший SEO буде покладатися на створення високоякісного контенту, розміщеного на надійних сайтах з високим D.A (Domain Authority). Ще одна перевага Rank Brain полягає в тому, що він швидко усуває «чорну» SEO-оптимізацію і допомагає користувачам.

PPC

Багато хто з фахівців з маркетингу задавалися питанням, що станеться з PPC? Особливо з огляду на те, що Google збільшує витрати, в порівнянні з рекламою в соціальних мережах. Якщо говорити коротко, то платний пошук продовжує відігравати важливу роль в digital-marketing.

Мобільні пристрої

Стратегія «mobile first» важлива як для PPC, так і для SEO та соціальних медіа. Переконайтеся в тому, що всі ваші PPC-кампанії ефективно націлені на мобільних користувачів, що дозволить максимізувати результати і збільшити рентабельність інвестицій.

Шопінг в Google

Покупки через Google дійсно починають домінувати і цей тренд продовжить зміцнювати свої позиції в 2018-му. Основна перевага Google Shopping в тому, що навіть дрібні продавці можуть конкурувати з великими ріейлерами за ідентичні пошукові запити і супутні товари.

Вартість оголошень в Google

Вартість реклами в Google продовжує збільшуватися в поточному році – чи добре це? Google повідомила, що в 2018-му надасть більше інструментів, які допоможуть digital-маркетологам таргетувати більш точні ключові слова з поліпшеним відстеженням конверсій. Будь-якому починаючому бізнесу варто використовувати Google AdWords, так як цей інструмент швидко демонструє рівень пошуку і попиту на продукт, а також те, як аудиторія взаємодіє з ним.

2018-й обіцяє бути вражаючим роком для цифрового маркетингу, адже технології продовжують розвиватися, а фокус на мобільних пристроях, відео і технологіях штучного інтелекту стане ключем до успіху.

Читайте також –

Як Good Wine оптимізує оффлайн-торгівлю за рахунок інновацій


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Metro Україна доєдналась до масштабного проєкту зі збору використаних батарейок різних типів за ініціативи “Батарейки, здавайтеся!”

Metro Україна доєдналась до масштабного проєкту зі збору використаних батарейок різних типів за ініціативи “Батарейки, здавайтеся!”

 У кожному торговельному центрі незабаром з’являться спеціальні контейнери. Компанії, що є власником бренду...
time icon  
  41
Усі новини ринку