Які споживчі тенденції будуть впливати на сферу роздрібної торгівлі в цьому році.
Читати російською
Портал MMR зробив короткий огляд трендів, які виділила дослідницька компанія Mintel. Ці тенденції вплинуть на світові споживчі ринки в 2021 році і будуть актуальні в найближчі 12 місяців:
- Невизначеність у сфері здоров’я: поінформованість про благополуччя знаходиться в центрі уваги споживачів. У брендів є можливість встановлювати нові правила.
- Колективне розширення можливостей: споживачі у всьому світі закликають до справедливості, свободи вибору і прав.
- Зміна пріоритету: споживачі прагнуть повернутися до життєвонеобхідних речей, переосмислюючи те, що насправді означає власність.
- Об’єднання: споживачі об’єднуються у спільноти однодумців, щоб підтримувати один одного.
- Віртуальне життя: фізична ізоляція через пандемію збільшила потребу у втечі від реальності, а вдосконалення технологій підштовхує споживачів до digital досвіду.
- Сталий розвиток: COVID-19 злегка, але значною мірою змінив усвідомленість споживача в його стосунках з простором, в якому ми живемо, що збільшує попит на сталий розвиток.
- Digital-дилеми: хоча життя, заснована на digital-технологіях, дає безліч переваг, побоювання з приводу їх негативного впливу ставлять споживачів у скрутне становище.
Читайте також –
Virtual dressing rooms: що це і чому за ними майбутнє fashion-індустрії