Власник Сільпо запускає новий маркетплейс повсякденних покупок – Maudau
У перспективі в асортимент маркетплейса входитимуть найрізноманітніші товари: від продуктів до побутової хімії, іграшок, алкоголю тощо. Але поки сайт тільки розробляється, а наповнення товарами маркетплейса – мінімальне.
Про запуск нового проекту однією з найбільших фінансово-промислових груп України – Fozzy Group – написало видання Retailers. У публікації з посиланням на слова Сhief product officer Maudau Андрія Уманського відзначається, що Maudau – це маркетплейс повсякденних покупок. “Нас дратує що рутинний шопінг займає так багато часу. У підсумку вийде а-ля Amazon маркетплейс в Україні, з найвищими вимогами до сервісу, зі своїми складами, і з мерчантами, які продаватимуть з наших складів або зі своїх. Проект уже продемонстрував свою життєздатність. Продажі зростають x2 в місяць. Бізнес вже біжить, склад перекладає товари з палет в коробочки на замовлення, покупці пишуть класні відгуки», – пише він на своїй сторінці в соціальній мережі Facebook.
Він також повідомив, що компанія шукає таких фахівців як Development Lead, Product Designer, Flitter Developer, Business Analyst, PHP-девелопер та інших.
На веб-сайті Maudau зазначено, що володіє компанією ТОВ “Маудау”. За даними YouControl, компанія була зареєстрована в грудні 2020 року. Засновником є ТОВ “ГАРАЖ Мобайл Груп”, кінцевим бенефіціаром якої є генеральний директор і співвласник Fozzy Group Володимир Костельман. Офіційно компанія раніше не заявляла про запуск маркетплейса.
Читайте також –
Анатомія Fozzy: що входить до складу бізнес-групи власників Сільпо, Фора та інших торгових мереж