
43,5 млн грн на ЗСУ і підтримка економіки: три роки повномасштабної війни у цифрах від Фокстрот


Гейміфікація, відео, нативная реклама, push-повідомлення і адаптована mobile-версія сайту. Як підвищити конверсію від інтернет-реклами.
Цей матеріал доступний російською мовою
П’ять основних трендів в інтернет-рекламі виділяє General Manager FreakOut Олексій Романенков.
У 2019 західні компанії, за даними Statista, продовжать вливати бюджети в мобайл (62%), залишаючи друге місце за десктопом (38%).
Mobile First – це стратегія створення оптимізованого сайту, яка враховує моделі гаджетів і швидкість підключення до мережі.
Наприклад, власники iPhone і незрівнянно більшого за розміром Xiaomi Max побачать різні версії інтернет-магазину. Важливо при цьому, що основна інформація про товари буде незмінною, як і стиль оформлення, і елементи ідентичності бренду.
Інтернет-магазини, створені по стратегії Mobile First, однаково успішно проглядаються як в мобільній, так і десктопній версії, на відміну від старих неадаптованих сайтів. Величезний плюс ще і в тому, що завантажується такий ресурс на 73% швидше. Цей фактор може виявитися вирішальним.
Орієнтація на мобільних користувачів включає не тільки технологічний аспект, а й особливий підхід до контенту: не можна «заганяти» весь вміст веб-версії в мобільну. Користувачі смартфонів, екрани яких незрівнянно менше десктопа, не люблять скроллити довгі «простирадла» тексту з описом послуг на головній сторінці сайту, щоб дістатися до потрібного функціоналу.
Найкоротший шлях подати інформацію про свою пропозицію – за допомогою push-повідомлень, які відобразяться прямо на екрані смартфона. Для цього потрібно, щоб користувач завантажив додаток онлайн-магазину, верифікував його як зручний і не видалив в перший же день використання. Зайве говорити про те, що продукт повинен бути якісним, розробленим з урахуванням всіх сучасних можливостей додатків, і ні в якому разі не бути «клоном» веб-версії рітейлера.
Розсилка push-повідомлень проводиться з урахуванням інтересів кожного конкретного користувача. Якщо інформація про кожну промоакцію або нове надходження товарів буде розсилатися, як спам, всім передплатникам, така «стратегія» швидко обернеться повальною відмовою від розсилок.
Обсяги нативной реклами, за даними eMarketer, ростуть в середньому на третину щорічно, і немає ніяких передумов до того, щоб цей тренд перестав розвиватися. За даними Sharethrough, він генерує на 53% більше переглядів, ніж стандартна медійка, і сприяє збільшенню продажів в середньому на 18%.
Натив буває різним – це, наприклад, In-Feed формат (реклама, інтегрована в новинну стрічку, яка повторює стиль оформлення сторінки і не заважає користувачам взаємодіяти з контентом).
Ще один вдалий формат нативу, з яким можна сміливо експериментувати – це спонсорський контент. Сторітеллінг в соцмережах теж актуальний: замість розповідей про властивості продукту – корисна інформація про критерії його вибору і сферу застосування.
Ігрові механіки так само будуть актуальні в числі інших digital-трендів в ритейлі. Найпростіша механіка – це участь в нескладній онлайн-вікторині з накопиченням балів та розіграшем цінних призів, як це часто роблять продуктові мережі в партнерстві з виробниками.
Прийоми гейміфікації часто характеризуються одноманітністю. Компаніям безперечно варто задуматися про більш оригінальні ходи – в цьому сенсі у західних гравців є чому повчитися.
Наприклад, торгова мережа 7-Eleven і Snickers запустили цікаве промо під назвою «Ритм голоду» (“Hungeritm” – напевно алюзія на “Hungergames”). Суть в тому, що знижка на шоколадні батончики в магазинах рітейлера виростала в режимі реального часу кожен раз, коли в інтернеті падав «індекс щастя» – тим самим організатори акції намагалися підняти споживачам настрій.
У минулому році YouTube посів друге місце в рейтингу найбільш відвідуваних ресурсів світу, обігнавши Facebook і поступившись тільки Google. Якщо подивитися на те, чим займаються користувачі в онлайні в дану секунду часу, виявиться, що четверо з п’яти дивляться відео, і тільки один – читає текст, розмовляє в месенджері, слухає музику або дивиться фотографії. Цей тренд не можна не враховувати при плануванні маркетингового бюджету в будь-якій сфері, і ритейл не виняток.
Основна вимога до ролика – креативність, яка гарантує велику кількість переглядів і репостів.
Не варто захоплюватися довгими не пропускними форматами – згідно з дослідженням Core, вони дратують більшість користувачів і завдають шкоди брендам-рекламодавцям. Краще зосередитися на коротких форматах: дослідження говорять про те, що тільки 14% глядачів витримують півхвилинну рекламу, а 20-секундний ролик згодні дивитися вже 24% користувачів. Більшість із них вважає, що довжина реклами не повинна перевищувати 15 секунд.
По матеріалам: New Retail
Читайте також –
Топ-5 каналів просування в інтернет українського e-commerce. Опитування Promodo