
Хмельницький ТРЦ Оазис став партнером Асоціації ритейлерів України


У віртуальному закладі гості мають можливість поспілкуватися з офіціантами, зробити замовлення у реальному часі та навіть обрати з вітрини рибу чи морепродукти для своєї страви.
Віртуальне замовлення одразу готують кухарі Черноморки, після чого клієнт додому отримує ще теплі страви або свіжу рибу та морепродукти, щоб приготувати їх самостійно. Формат онлайн-ресторану допоміг керівництву мережі збільшити кількість замовлень в умовах карантину, а головне — зберегти робочі місця офіціантам та кухарям.
Онлайн-ресторан — це віртуальне рішення для віддалених замовлень у закладі, розроблене спеціально для мережі Черноморка. Його унікальність полягає в тому, що під час вибору страв гість та офіціант спілкуються через відеозв’язок у режимі реального часу. Відповідно клієнт має можливість дистанційно насолодитися більшістю етапів ресторанного обслуговування: від привітання офіціанта, розповіді про акційні пропозиції та порад щодо напоїв — до можливості обрати серед рибних та морепродуктів саме ті, які, наприклад, за розміром чи кольором сподобалися більше.
Графік роботи онлайн-ресторану: з 11:00 до 22:00. Доставка замовлень від 500 гривень по Києву є безкоштовною, до 500 гривень — 70 грн. Доставка замовлень за межі Києва — 150 грн. За умови самовивозу надається знижка 20% на все меню (крім охолоджених риби, морепродуктів, устриць та алкоголю, який, до речі, продається за цінами супермаркету).
«Під час приготування, пакування та доставки страв персонал суворо дотримується усіх санітарних норм, правил дезінфекції та вимог використання захисних елементів одягу. Безпека та довіра наших клієнтів – понад усе», — запевнила засновниця мережі Ольга Копилова.
«Онлайн-ресторан допоміг нам вирішити кілька гострих проблем, які з’явилися під час масштабного карантину: по-перше, ми хочемо продовжувати годувати гостей свіжою чорноморською рибою та надавати індивідуальний якісний сервіс навіть за умов дистанційного обслуговування; по-друге, ми підтримуємо свою команду та поставили за мету зберегти робочі місця офіціантам та кухарям; по-третє, в умовах тривалого карантину та майже повної відсутності соціалізації, це рішення є таким собі «соціальним проектом». Він допоможе нашим гостям перетворити звичне замовлення їжі на щось більше, відійти нарешті від чат-ботів і автовідповідачів до прямого спілкування із командою. Завдяки відеозв’язку та можливості разом із офіціантом «пройтися» від столика до вітрини з рибою гість відчуває ефект повного занурення», — поділилася Ольга Копилова.
Технічною реалізацією онлайн-ресторану займалася студія Vintage. Команда із 10 спеціалістів розробила першу версію платформи за рекордні три дні. Для робочої версії проекту і його публічного запуску знадобилася всього сім робочих днів.
«Працюючи над технічною стороною онлайн-ресторану, ми ризикнули скомпонувати готові рішення та напрацювання студії Vintage. Стандартно розробка такого проекту займає 4-5 місяців. Але ми розуміли, що актуальність «ресторану онлайн» — вже сьогодні. Пишаюся нашою командою та командою Черноморки, з якими за рекордні сім днів вдалося запустити новий продукт на ринку», — зазначив керівник студії Vintage Євгеній Кудрявченко.
Онлайн-ресторан працює поки у тестовому режимі і оновлюється кожні два дні.
Читайте також –
Питання харчування: як переживають кризу ресторани Діми Борисова