П’ять інноваційних технологій, що змінюють обличчя рітейлу

П’ять інноваційних технологій, що змінюють обличчя рітейлу

10.11.2017 08:30
  2482
rau

Віртуальна реальність, інтерактивна взаємодія, покупка в один клік, доставка товару покупцеві, де б він не знаходився, та інші інновації в рітейлі.

Поведінка і запити споживача постійно змінюються, змушуючи рітейлерів впроваджувати інновації в процес обслуговування і покупки. Новими технологіями не можна нехтувати: вони допомагають завойовувати клієнтів і збільшувати продажі. Портал Retail.ru підготував огляд «інновації в рітейлі» та пояснив, чому їх варто взяти на озброєння. RAU публікує адаптовану версію матеріалу.

Тренд №1: Інтерактив і візуалізація інновації в рітейлі

Інтерактивні технології підвищують лояльність клієнтів, речі, доповнені контекстом, завжди виглядають переконливіше. Наприклад, меблі в уже готовому інтер’єрі або автомобіль в імітації реальних дорожніх умов.

Наприклад, з технологією доповненої реальності працює Leroy Merlin. Нова версія мобільної програми для iOS дозволяє покупцям «приміряти» предмети меблів і техніки з асортименту магазину. Для цього потрібно зайти в додаток, вибрати товар і натиснути кнопку «Подивитися в доповненої реальності». Після цього активується камера, а на дисплеї з’явиться зелений квадрат, в якому відобразиться «віртуальний» предмет, вписаний в реальний інтер’єр кімнати.

Не відстають від цього тренда і магазини beauty-товарів. Так, японський бренд Shiseido пропонує клієнтам інноваційні дзеркала. Відсканувавши код товару, покупці можуть побачити своє відображення так, немов уже використовували обраний засіб. «Розумне дзеркало» пропонує рекомендації на підставі індивідуальних переваг і допомагає з вибором.

Тренд №2: Прискорення процесу обслуговування

Покупець не має наміру чекати: доставку хоче отримати вже через годину, а фахівці клієнтської підтримки повинні відповісти за хвилину. Щоб залучити нових клієнтів і утримати існуючих, рітейлери змушені підлаштовуватися під їхні запити.

Гонку за прискоренням процесу доставки очолює світовий лідер онлайн-продажів Amazon. Їх амбітний проект доставки за допомогою дронів протягом півгодини після оформлення замовлення успішно пройшов тестування і продовжує розвиватися.

Також тренд прискорення обслуговування дав стимул розвитку геолокаційні технологій. Система iBeacon – одна з них. Маленькі датчики, що виконують функцію «маячка» на полицях магазину, допомагають відвідувачам в навігації по торговому залу. Крім економії часу на пошук товару, система може розсилати персоналізовані промо-акції. Так, рітейлер Tesco використовував iBeacon для просування нового морозива Pink and Black. Перебуваючи в зоні дії маячків, покупець отримував в додатку на смартфоні ексклюзивний купон на знижку на морозиво.

Тренд №3: Автоматизація в торгових залах

Впровадження автоматизації в торгових залах поступово наближає споживача до магазинів майбутнього. І якщо повноцінні роботи-консультанти – тренд швидше майбутнього десятиліття, то інтеграція мобільних додатків в процес покупки вже використовується рітейлерами.

Новатором в роздрібній торгівлі чоловічого одягу виступив «бета-магазин» марки Hointer. Вони першими запропонували своїм клієнтам не витрачати час на пошук відповідного розміру і моделі в торговому залі. Замість цього можна просто відсканувати QR-код на етикетці обраної речі за допомогою мобільного додатку. Консультанти принесуть все відмічені моделі в примірювальну, виходячи з індивідуальних параметрів відвідувача, зазначених в додатку. Аналогічну розробку використовує і Macy’s. Отримати інформацію про наявність товару і розміри в їх магазинах можна без допомоги співробітників, через смартфон.

Тренд №4: Покупки без зайвих рухів інновації в рітейлі

Вибір товару – один клік, його оплата – другий. Чим швидше і простіше, тим краще. Це стосується черг не тільки на касах магазинів, але і під час спеціальних заходів – фестивалів, виставок або вечірок. Тут на допомогу приходять всі ті ж мобільні додатки.

Клієнт поповнює рахунок, легко відстежує баланс і може розрахуватися за обраний на заході товар в один клік. При цьому не потрібні ні фішки, ні NFC-браслети, ні пластикові карти. У власному смартфоні покупець завантажує додаток, ідентифікується за номером телефону, і вся інформація потрапляє в CRM-систему продавця.

Тренд №5: Нова лояльність і унікальний підхід

Звичні акції і знижки – завжди актуальний спосіб завоювати лояльність покупців. Але індивідуальний підхід до покупців набагато надійніший. З інформацією про те, які товари і послуги найбільш цікаві покупцям, рітейлер отримує можливість не тільки грамотно управляти асортиментом, а й сформувати індивідуальну пропозицію для кожного клієнта.

Для персоніфікації клієнтів консультанти мережі магазинів одягу True Religion використовують Apple Watch: коли відвідувач зі встановленим додатком бренду входить в магазин, консультант отримує ім’я клієнта, його розміри, історію покупок і список побажань. Це дозволяє вибудувати індивідуальні відносини з кожним покупцем і помітно поліпшити якість обслуговування. У Nike пішли ще далі і випустили кросівки HyperAdapt, які можуть змінювати розмір індивідуально під ногу покупця.

Прогресивні цифрові рішення вигідні як продавцям, так і покупцям. Перші за допомогою трендових технологій підвищують рівень обслуговування та збільшують кількість лояльних клієнтів. Другі отримують сучасний і індивідуальний сервіс, доступний як офлайн, так і онлайн – з будь-якого гаджета «в два кліка».

Джерело: Retail.ru

Читайте також –

Юрій Ліщук: Як прогрес змінює сучасні магазини і споживачів


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Metro Україна доєдналась до масштабного проєкту зі збору використаних батарейок різних типів за ініціативи “Батарейки, здавайтеся!”

Metro Україна доєдналась до масштабного проєкту зі збору використаних батарейок різних типів за ініціативи “Батарейки, здавайтеся!”

 У кожному торговельному центрі незабаром з’являться спеціальні контейнери. Компанії, що є власником бренду...
time icon  
  41
Усі новини ринку