
Мережа Eva закрила угоду з придбання складського комплексу Омега-1 у Броварах


Розповідаємо про нові корисні інструменти для українського ритейлу в Facebook, Instagram та інших соціальних мережах.
Facebook розробив розділ Order Food, в якому будуть зібрані ресторани-партнери. Користувачі зможуть перейти в нього з основного меню, ознайомитися з фото ресторанів і ціновою політикою, а потім оформити доставку їжі та оплатити її, не залишаючи соцмережу. Новий функціонал вже тестується обмеженим числом користувачів.
Новий блок на головному екрані дозволяє створювати публікації в групі від імені бізнес-сторінки, чого раніше багатьом не вистачало. У прив’язаних групах, до яких тепер легко перейти, можна отримувати зворотний зв’язок від клієнтів, організовувати комунікації співробітників, обмінюватися ідеями. Цьому сприяє можливість прикріплювати файли до публікацій і писати на стіні кожному учаснику групи. Активувати розділ можна в блоці Налаштування – Редагування сторінки.
Причину посилення правил щодо прямих трансляцій, що запускаються через Live API, в компанії не назвали. Відомо лише, що відео-порушники, які ганяються за легкими лайками завдяки прямому ефіру, будуть гірше відображатися в користувальницьких стрічках і можуть в кінцевому підсумку повністю втратити доступ до Facebook Live.
Відправлені в архів фотографії можна буде відновити в будь-який момент, а переглядати їх зможуть лише самі користувачі. Такий інструмент буде корисний SMM компаній, у яких публікацію відкликали до подальшого узгодження або тимчасово призупинити рекламу і, разом з нею, приховати пост. Нова функція також сприяє збереженню більшої залученості користувачів, яка зникає при видаленні вмісту, з-за чого страждає вся стрічка.
Нова функція дозволяє шукати «історії» користувачів, що вказали своє місцезнаходження або поставили певних хештег. Про це повідомляється на офіційному блозі Instagram. «Історії» по місцях вже доступні в новій версії Instagram для Android і iOS, «історії» за хештегами з’являться в найближчі тижні.
Тим, хто досі не задумався про те, як можна використати «історії» у своєму бізнесі, саме час це зробити. Успіх тимчасового контенту став настільки помітним, що його вирішили впроваджувати також власники Skype компанія Microsoft. Головна відмінність новинки в цьому програмному забезпеченні в тому, що в Skype контент буде зберігатися не добу, а тиждень. Сервіс отримав назву Highlights. На цьому в компанії не зупинилися і в кінці травня представили кардинально оновлений дизайн Skype з новими можливостями.
https://www.youtube.com/watch?v=RU9w41tPXyc
Така функція дозволяє потрапити в особисті повідомлення користувачів і покликана спонукати їх до більш активної взаємодії з брендами. Новий рекламний формат отримав назву Direct Message Cards.
У новій версії Telegram з’явилися платежі для ботів і відеоповідомлення
Тепер розробники можуть приймати платежі від користувачів по всьому світу, а ті, у свою чергу, купувати товари та послуги у ботів, які їх пропонують. На даний момент майже всі платежі здійснюються через Stripe, але найближчим часом в більш ніж 190 інших країнах з’явиться можливість робити це також через PaymentWall. Більш докладну інструкцію по платежах для ботів Telegram представив у своєму блозі. Також з’явилася функція відеоповідомлень, для якої достатньо перейти в чат і натиснути значок мікрофона, щоб переключитися в режим камери.
Огляд нововведень квітня для бізнесу в Facebook та інших соцмережах