Найбільш важливі оновлення для бізнесу в соцмережах в березні-квітні

Найбільш важливі оновлення для бізнесу в соцмережах в березні-квітні

27.04.2018 08:15
  762
Микола Маранчак

Що потрібно знати про корисні зміни для бізнесу в соцмережах для тих, хто не стежить «що там у Цукерберга».

У березні-квітні світові ЗМІ виділили для себе дві важливі новини зі світу соцмереж для бізнесу. Перша – скандал з витоком даних користувачів Facebook. Друга – заборона Telegram в РФ, що може означати лише підвищення інтересу до “тєлєги” з боку користувачів, як до, можливо, самому захищеного в світі месенджеру. Або одного з них. У будь-якому випадку, це обіцяє хіба що зростання інтересу користувачів до Telegram, а значить навіть зневіреним наростити в ньому свою аудиторію не варто зупинятися на досягнутому. RAU, в свою чергу, пропонує перейти від загальних і скандальних моментів до більш практичним для SMM: змін в соцмережах, які можуть зіграти на руку українському бізнесу, якщо ними правильно скористатися. Враховуючи заяви бренду Adidas, який збирається в 2018 році витратити 900 млн євро на онлайн-просування, більшу частину з яких на digital-операції, соцмережі як маркетинговий канал явно не варто ігнорувати нікому.

Facebook дозволить відправляти повторну апеляцію

Facebook складно назвати відкритою соціальною мережею, особливо для вітчизняної аудиторії. Ось і про внутрішні правила роботи з контентом, якими команда соцмережі керується при видаленні постів, користувачі дізналися лише через 14 років з моменту заснування платформи Марком Цукербергом. Після всіх скандалів все буде по іншому – стверджують у компанії і все звичайно ж дружно повірили.

Відтепер тим, у кого контент періодично видаляється або ж блокує запуск реклами, викликаючи паніку в SMM-відділах, функція апеляції подарує можливість запросити повторний розгляд ситуації (зараз ця процедура досить складна і зазвичай завершується неприємним статусом “Питання закрите”, що виключає дискусію з адміністрацією Facebook).

Тепер команда Community Operations протягом доби буде зобов’язана розглянути повторний запит, і якщо помилка дійсно мала місце, то Facebook розблокує контент, а компанія отримає звіт про результати перевірки. Погана новина в тому, що скарги на більш, ніж 40 мовах цілодобово розглядає відділ, в якому працює всього 7500 чоловік. На 2 млрд. користувачів, Карл! Але шанси домогтися справедливості на якийсь відсоток зростуть. І на тому спасибі.

Ознайомитися російською мовою з повним статутом норм спільнот, у якому детально пояснюється, що можна понести покарання за контент з натяком на агресію чи порушення прав людини, навіть не здогадуючись, що ви це зробили, можна за посиланням.

Три спец-новинки для рітейлерів у Facebook

Як повідомляє соціальна мережа, всі три новинки базуються на поведінкових даних користувачів і націлені на підвищення продажів у роздрібних мережах. Перша з них буде використовувати машинне навчання, щоб компанії могли показувати рекламу тим людям, які швидше за все зроблять покупку, навіть якщо вони не є існуючими клієнтами. Store sales optimization працює на основі автономних даних, взятих з офлайн-поведінки клієнтів бренду, що вже, наприклад, використала мережа магазинів Michael Kors з фірмовою відео-кампанією в Instagram. Це їй ніби дозволило згенерувати 11%-й приріст продажів. Як з цим працювати, можна детальніше ознайомитися з інструкції, люб’язно підготовленої і навіть перекладеної на російську мову командою Facebook Business.

Друга “фішка” являє собою персоналізацію для оголошень формату «Колекція» під назвою Tabs for Canvas (“вкладки для полотна”). Тепер, коли користувач клацне у стрічці новин на рекламу, він зможе переглянути відразу кілька товарів в одному оголошенні. За запевненням Facebook, сьогодні люди все частіше шукають товари і роблять покупки з мобільних пристроїв і дізнаються про новинки з «мобільного відео». Цікаво, що індивідуально налаштований шаблон Полотна підтримує будь-які цілі, що можуть стати в нагоді в самих різних KPI-завданнях. Більш детально з функцією російською мовою можна ознайомитися на офіційній сторінці Facebook за адресою, відеоогляд можна побачити на прикладі drogerie-рітейлера Sephora, у якого заявили, що функція дозволила отримати на 32% вище прибуток щодо витрат на рекламу.

Третя новинка – динамічна реклама. Її великий плюс в тому, що її досить налаштувати один раз і вона автоматично буде показувати продукти людям, які проявили до них інтерес на вашому сайті, в програмі або в іншому місці. Досить завантажити каталог продуктів і налаштувати кампанію — система Facebook сама знайде зацікавлених людей і запропонує їм актуальні товари. Крім того, синхронізація з каталогом гарантує, що ви будете пропонувати наявні товари з актуальною ціною. Звучить як мінімум круто. Як цим користуватися і переглянути відеопрезентацію можна на сторінці Facebook Business.

В рекламному оголошенні тепер можна зв’язати Facebook і WhatsApp

Працює нововведення дуже просто – при натисканні на кнопку Send Message користувача можна переадресовувати у WhatsApp для діалогу. Функція буде доступна у всіх через деякий час.

Готується цілий ряд нововведень у Ads Manager

Facebook повідомив про запуск низки нововведень, пов’язаних з проведенням A/B-тестування рекламних оголошень. Раніше спліт-тестування в Ads Manager було доступно тільки в режимі з підказками. Тепер його можна запустити в швидкому режимі створення реклами. Крім того, A/B-тестування тепер підтримується в кампаніях з метою «Залучення». Що ще зміниться в Ads Manager, дізнаємося дуже скоро і розповімо вже в наступному огляді нововведень в соцмережах.

Під шапкою профілю Instagram з’явилися закріплені Stories

Функція під назвою Highlights дозволяє істотно розширити інформаційну наповненість шапки бізнес-профілю. У них можна презентувати новинки, просувати актуальні акції, анонсувати заходи, вставляти прайс компанії або, наприклад, відповіді на часті запитання. Щоб створити Highlights, потрібно додати звичайну Stories і після публікації натиснути на іконку серця під нею. Можна також з головної сторінки аккаунта просто натиснути на великий плюс і вибрати потрібну “історію”.

В Instagram Stories тепер можна додавати декілька фото або відео

Щоб скористатися новою функцією, досить при виборі фото натиснути на значок галереї у правому верхньому кутку — після цього можна буде додати ще до десяти фото або відео. Для власників Android нова функція вже доступна, а на iOS вона з’явиться протягом найближчих тижнів.

Instagram дозволив активні хештеги і посилання на акаунти в шапці профілю

В Instagram майже все чудово, крім відсутності можливості ставити в матеріалах активні посилання. Як довго соціальна мережа продовжить опиратися неминучому, невідомо, але трохи ближче до цього важливого для маркетологів рішенням наблизилася. Як повідомляється в пресс-релізі Instagram, щоб додати хештег або посилання на свій профіль, достатньо натиснути на “редагувати профіль” і перейти в розділ «”Про себе”. При введенні # або @ можна побачити список рекомендованих хештегів та облікових записів.

При згадці чужого профілю у вас в шапці, користувач отримує повідомлення і може видалити активне посилання на свій профіль. Його профіль залишиться у вашій біографії, але без посилання.

Рекламні оголошення в Instagram будуть автоматично дублюватися в Stories

Про це на початку квітня повідомив офіційний блог соцмережі Business Instagram. Система автоматично буде підганяти зображення або відео під потрібний розмір, щоб вони коректно відображалися в повноекранному форматі. Важливо також врахувати, що в видимому полі допустима максимальна довжина тексту до 190 символів, решту можна буде прочитати лише після натискання кнопки “ще”. Хештеги і згадування інших акаунтів стають неклікабельні.

І ще деякі оновлення одним реченням:

  • Instagram частково повертається до хронологічного порядку формування новинної стрічки і буде частіше показувати користувачам свіжий контент.
  • У Snapchat з’явилася підтримка групових відеочатів.
  • У YouTube з’явився більш простий спосіб для запуску прямих трансляцій з десктопів.
  • Google показав майбутній інтерфейс Gmail.
  • Українська соцмережа Nimses з більш ніж 2 млн користувачів запустила власний музичний сервіс.
  • YouTube збільшить кількість реклами для користувачів, які переглядають музичні відеокліпи.
  • Google додав у оновлений інтерфейс AdWords інструменти Ремаркетингу в YouTube.
  • В Telegram тепер можна коментувати пости, правда поки тільки за допомогою неофіційного бота @CommentsBot.
  • Instagram дозволив вивантажувати всю інформацію архівом на пошту — фото, опис профілю та інше.
  • YouTube запустив серію оновлень для прямих трансляцій: запис чату, автоматичні субтитри, геотеги, нові функції для суперчатів.
  • Google працює над запуском RCS-сервісу (Rich Communication Services), який покликаний замінити традиційні SMS на пристроях Android і скласти конкуренцію iMessage.
  • Instagram незабаром може запустити дзвінки і відеозв’язок, але це не точно.
  • Google, Facebook, Instagram, Twitter, Google і Snapchat, а також сервісі розсилок Mailchimp заборонили рекламу криптовалютных проектів і ICO.

Читайте також наш попередній огляд

Найважливіші оновлення для бізнесу в Facebook, Instagram та інших соцмережах


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку