
Фаст-фуд, гідний короля: історія успіху мережі Burger King


Як можна використовувати соціальні мережі для продажу товарів і послуг, і що потрібно знати про поведінку користувачів для досягнення своїх цілей.
Команда онлайн-ресурсу 16best.net підготувала інфографіку про соціальну комерцію та особливості соціальних мереж для e-commerce, а MMR перевів статтю.
Соціальні мережі змінили спосіб спілкування, соціалізації і роботи. Все доступно, всім можна ділитися. Споживчі товари, досвід і навіть події з життя фільтруються і публікуються на загальний огляд.
Відомі бренди швидко вловили цю тенденцію. Тому Amazon і eBay роблять успіхи в Facebook, а Instagram заполонила мода і здорова їжа. В YouTube і Twitter з’явилися огляди автомобілів, гаджетів і відео DIY, а Pinterest став місцем для домашнього декору.
В цілому, в найпопулярніших соціальних мережах глобальні бренди присутні практично в повному складі. Так, в Facebook представлено 99% провідних брендів, в Twitter – 97%, в Google+ – 70%, а в Instagram – 59%.
Просто кілька цифр про важливість соціальних мереж для e-commerce:
Які галузі найбільше виграють від соціальної комерції:
Багато компаній зі сфери рітейлу вже свідомо зробили ставку на ту чи іншу соцмережу, і комунікацію з потенційними споживачами переважно ведуть саме в ній. Уподобання розділилися приблизно таким чином:
П’ять причин, чому користувачі стежать за брендами в соціальних мережах:
У діаграмі нижче наведені основні віхи розвитку e-commerce в соціальних мережах. Неважко помітити, що першим перспективи нового напрямку оцінив і почав розвивати Марк Цукерберг і його дітище Facebook. Решта соцмереж підключилися пізніше, але вже стрімко наздоганяють лідера і намагаються впровадити у себе сервіси для залучення брендів і користувачів. І їм це вдається.
Так, у 2017 році бренди витратили на рекламу в соціальних мережах $ 41 млрд, майже 40% з яких – понад $ 10 млрд – заробив Facebook.
Це не дивно: опитування показують, що 71% споживачів приймають рішення про покупку в тому числі і на підставі позитивних відгуків в соцмережах. Більш того – значна кількість позитивних коментарів про продукт дозволяє на 10% підвищити його вартість.
Серед усіх соціальних мереж найуспішніше продає Facebook – він контролює 38,8% ринку і забезпечує конверсію майже в 2%. На другому місці YouTube – 26,4% ринку і конверсія в 1,16%. Решта значно відстали: Twitter – 6% ринку, Instagram – 2,1%, LinkedIn – 1,6%.
Серед найбільш продаваних продуктів в соцмережах – smart-годинник, дверні відеодзвінки, маски для обличчя, косметика, аксесуари для смартфонів і так далі. В іншому, смаки публіки змінюються досить швидко і креативні SMM-спеціалісти, об’єднавши зусилля з продажниками, швидко зможуть запропонувати покупцям нові товари і послуги.
Читайте також –
Онлайн-покупки в Україні здійснює лише 34% міського населення – дослідження