Як український бізнес використовує інтернет-маркетинг: інструменти, метрики, бюджети (дослідження)
Маркетингова агенція Promodo опублікувала дослідження, присвячене інтернет-маркетингу в Україні.
Як пише портал AIN.UA, дослідження Promodo відповідає на ряд питань, якими переймаються бізнеси, складаючи маркетингову стратегію в інтернеті: які інструменти краще всього використовувати і яка їх ефективність, яких цілей можна досягати і як їх вимірювати, які бюджети у конкурентів на онлайн і кому доручають ведення рекламних кампаній.
Звіт заснований на опитуванні 215 українських компаній. Опитування здійснювалося в березні 2017 року за допомогою онлайн-анкетування власників, топ-менеджерів і маркетологів українських компаній. Як відзначають автори дослідження, його результати підтверджують, що український бізнес активно і на досить зрілому рівні використовує безліч інструментів інтернет-маркетингу. Однак стало зрозуміло, що українські компанії використовують не всі можливості реклами в інтернеті.
Серед найпопулярніших інструментів інтернет-маркетингу:
- ведення корпоративної сторінки в соцмережах (89%);
- пошукова оптимізація (77%);
- контекстна реклама (75%).
Більшу частину клієнтів приносять контекстна реклама і пошукова оптимізація. Також ці інструменти відзначають як найбільш окупні.
Серед соціальних мереж, які використовуються для реклами, популярністю користуються Facebook (92,6%), «ВКонтакте» (55%) і Instagram (50%). Однак розподіл може кардинально змінитися після блокування указом президента України російських сайтів, серед яких і «ВКонтакте».
Практично всі компанії (93,5%) створюють свій контент. Найпопулярніші способи — статті (74%) і відео (40%).
Серед нестандартних методів інтернет-маркетингу популярністю користуються управління репутацією, нативна реклама і прайс-агрегатори/торгові майданчики.
Більша частина компаній самостійно займається веденням свого представництва в соцмережах (75%) і генерацією контенту (65%). Роботу з контекстною рекламою, пошуковою оптимізацією і іншими складними інструментами 40% компаній вважають за краще віддавати агентствам.
70% компаній користуються послугами фрілансерів. Переважно їм доручають працювати з контекстною рекламою в пошуку і SEO.
78% українських компаній оцінюють ефективність інтернет-маркетингу кількістю залучених клієнтів. Проте 63% з них використовують тільки стандартні звіти веб-аналітики. Лише 17% респондентів пов’язують дані веб-аналітики з CRM. Це говорить про те, що веб-аналітика як інструмент збільшення продажів недооцінена.
58% компаній незадоволені своїм інтернет-маркетингом і головною причиною називають брак знань в інтернет-маркетингу. 75% компаній вказують, що на їх ринку є конкуренти з «сильним» інтернет-маркетингом.
Мобайл
Обсяг мобільного трафіку зростає і відіграє дедалі більшу роль в інтернет-маркетингу. У 50% компаній мобільний трафік становить від 20 до 50%.
Практично всі компанії враховують тренд мобільного трафіку: 81% адаптують сайт під мобайл, а 52% — запускають рекламу, адаптовану під мобільні пристрої.
Бюджети
Серед головних причин неефективного інтернет-маркетингу — брак знань про цей інструмент і мізерні рекламні бюджети. 41,7% компаній вважають, що їм не вистачає знань з інтернет-маркетингу.
35% українських компаній витрачають на інтернет-маркетинг понад 80% свого рекламного бюджету.
У 75% компаній бюджет на інтернет-маркетинг за минулий рік збільшився, 59% планують збільшити.
Джерело: AIN.ua
Читайте також –
Час змін: як українським компаніям доведеться скорегувати SMM-стратегії