Сім несподіваних фактів про покупки жінок в інтернеті від LeBoutique

Сім несподіваних фактів про покупки жінок в інтернеті від LeBoutique

11.03.2017 09:43
  1006
Ukrainian Retail Association

Логіка, сміливість, раптовість і інші несподівані факти про покупки жінок в інтернеті від шопінг-клубу LeBoutique.

Коли жінка шукає зелене пальто, а купує червону сумку, веб-аналітика безсила. Відставивши жарти в сторону, простежити логічний зв’язок і зробити адекватний аналіз, коли справа стосується поведінки жінок в мережі, вдається далеко не кожному. Особливо якщо мова про шопінг.

Шопінг-клуб LeBoutique проаналізував поведінку українок під час здійснення онлайн-покупок і виявив кілька незвичайних фактів, які призведуть до розчулення навіть найбільш черствих чоловіків. Адже саме в непередбачуваності криється чарівність прекрасної статі.

Л – ЛОГІКА

Кликають на кросівки, а купують плаття

С – СМІЛИВІСТЬ

Бояться помилитися з розміром, але вибирають туфлі для першої покупки

К – КОМПЛЕКСИ

Дивляться на речі яскравих кольорів, а купують чорне

Н – НАСТРІЙ

Чим гірша погода, тим більше шопінгу!

О – ОПТИМІЗМ

Замовляють одяг на розмір менше заради самомотивації

Р – РАПТОВІСТЬ

Окуляри – коли сонячно

Дублянки – в мороз

Уггі – в сніг

Т – ТУРБОТА

Чоловікам речі купують самостійно. За винятком спортивного одягу та взуття

Джерело: прес-служба Шопінг-клубу LeBoutique


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Metro Україна доєдналась до масштабного проєкту зі збору використаних батарейок різних типів за ініціативи “Батарейки, здавайтеся!”

Metro Україна доєдналась до масштабного проєкту зі збору використаних батарейок різних типів за ініціативи “Батарейки, здавайтеся!”

 У кожному торговельному центрі незабаром з’являться спеціальні контейнери. Компанії, що є власником бренду...
time icon  
  40
Усі новини ринку