
Vchasno Group інвестувала у сервіс звітності для ФОП “ЯТакс”


Логіка, сміливість, раптовість і інші несподівані факти про покупки жінок в інтернеті від шопінг-клубу LeBoutique.
Коли жінка шукає зелене пальто, а купує червону сумку, веб-аналітика безсила. Відставивши жарти в сторону, простежити логічний зв’язок і зробити адекватний аналіз, коли справа стосується поведінки жінок в мережі, вдається далеко не кожному. Особливо якщо мова про шопінг.
Шопінг-клуб LeBoutique проаналізував поведінку українок під час здійснення онлайн-покупок і виявив кілька незвичайних фактів, які призведуть до розчулення навіть найбільш черствих чоловіків. Адже саме в непередбачуваності криється чарівність прекрасної статі.
Кликають на кросівки, а купують плаття
Бояться помилитися з розміром, але вибирають туфлі для першої покупки
Дивляться на речі яскравих кольорів, а купують чорне
Чим гірша погода, тим більше шопінгу!
Замовляють одяг на розмір менше заради самомотивації
Р – РАПТОВІСТЬ
Окуляри – коли сонячно
Дублянки – в мороз
Уггі – в сніг
Т – ТУРБОТА
Чоловікам речі купують самостійно. За винятком спортивного одягу та взуття
Джерело: прес-служба Шопінг-клубу LeBoutique