Колишня СМО Kasta очолила службу маркетингу міжнародного проекту Lalafo
Євгенія Нагай призначена директором з маркетингу компанії-розробника додатку для купівлі-продажу б/у речей Lalafo.
Протягом останніх трьох років Євгенія керувала маркетингом в Kasta.ua, де пройшла шлях від бренд-менеджера до директора з маркетингу. До цього вона більше десяти років працювала у напрямку трейд-маркетинг та BTL в українських FMCG компаніях.
Lalafo – мобільний додаток для купівлі-продажу б/у-речей і пошуку нерухомості, роботи і послуг. В роботі сервісу використовуються технології комп’ютерного зору і NLP на основі нейромереж. Щомісяця ресурс відвідують 3 млн чоловік. У 2017 Lalafo зайняв 1-е місце на конкурсі стартапів NOAH Startups (Берлін). Головний офіс компанії знаходиться в Києві. Сервіс представлений на ринках Киргизстану, Азербайджану, Греції і Сербії.
“Мене надихають приклади країн, де Lalafo є лідером серед онлайн-маркетплейсів. Розробляти маркетингові стратегії більше ніж для однієї країни, де ти живеш і все зрозуміло – це виклик, але це також і дуже цікаво “- коментує своє призначення Євгенія.
Якщо в двох словах описувати стратегічні плани на новій посаді, то, за словами топ-менеджера, це будуть «усвідомленість» і «data». У компанії вже проведена величезна робота в цьому напрямку.
“Я планую посилити цей досвід і створити модель прогнозування впливу інвестицій в маркетинг на ключові метрики доходу компанії. Також, в планах продовжити розвивати культуру продажу і покупки речей онлайн і спільно з командою Lalafo масштабувати проект на ринки інших країн” – говорить Євгенія Нагай.
Читайте також –
Призначення в рітейлі: Алло, Arricano, CBRE, Будинок Іграшок, Silenza та інші