Оборот e-commerce в Україні в 2016-му досягне 38-39 млрд грн – дані EVO

Оборот e-commerce в Україні в 2016-му досягне 38-39 млрд грн – дані EVO

16.12.2016 11:02
  1046
Іван Зайцев

За рік обсяг ринку e-commerce збільшився на 50%, прогноз на наступний рік – зростання на 30% і підсумковий оборот близько 50 млрд грн.

Про це повідомив генеральний директор групи компаній EVO Микола Палієнко. За розрахунками EVO, група займає 22% українського ринку e-commerce, оборот досягнув 8,5 млрд грн, збільшившись порівняно з 2015-м на 73%.

У той же час, частка онлайн торгівлі в Україні залишається невеликою: вона складає всього 3% від загального обсягу продажів товарів і послуг. Для порівняння: у розвинених країнах частка e-commerce досягає 10-15%. «Частково це пояснюється тим, що коли в західних країнах з’явився e-commerce, в Україні тільки з’явився рітейл», – жартує Микола Палієнко.

З іншого боку, темпи зростання торгівлі через інтернет в Україні випереджають показники західних країн. У 2016-му оборот українського e-commerce збільшився на 50% рік до року, наступного очікується зростання на 30%. Для порівняння: у розвинених країнах обсяг продажу товарів і послуг через Всесвітню павутину зростає на 20-25% в рік.

Ще одна тенденція, на яку звертають увагу фахівці групи EVO – зростання трафіку і кількості замовлень з мобільних пристроїв – смартфонів і планшетів. У четвертому кварталі цього року кількість відвідувань сайту Prom.ua з мобільних гаджетів досягла 37,5% від загальної кількості заходів, і майже кожне четверте замовлення на маркетплейс оформлялось з використанням мобільного інтернету. Тим не менше, і в цьому напрямку в України зберігається хороший потенціал для зростання: приміром, у Китаї відсоток трафіку з мобільних пристроїв на портали e-commerce досягає 82%, в Казахстані – 70%, а в цілому по світу цей показник становить 75%.

Довідка. Група компаній EVO – лідер в сегменті маркетплейсів України. До складу компанії входять шість торгових майданчиків, які працюють на український ринок: prom.ua, bigl.ua, zakupki.prom.ua, kabanchik.ua, crafta.ua, goodini.ua, а також сайт для закупівлі товарів і послуг на тендерній основі rialto.ua. Також компанія розвиває портал для продажу активів НБУ, ФГВФО та ФДМУ ProZorro.Продажу.

https://rau.ua/news/pyat-faktov-ob-e-commerce/


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку