Кирило Андрусяк, Webpromo: Як ефективно використовувати digital-інновації в рітейлі

Кирило Андрусяк, Webpromo: Як ефективно використовувати digital-інновації в рітейлі

20.07.2021 08:00
  911
Дарія Осіїк

Аналіз типових помилок оптимізацій роботи сайту на прикладі онлайн-платформ IKEA Україна і Make Up.

Читати російською мовою

Head of New Business Department в компанії Webpromo Кирило Андрусяк під час свого виступу на V-й ювілейній виставці індустрій рітейлу і девелопменту RAU EXPO-2021 розповів про суть digital-інновацій в рітейлі та на прикладах вказав їх головні переваги та недоліки.

Початок 2020 року був непростим для всіх. Саме цей рік став критичним для рітейлерів і дав імпульс до створення нових сервісів і використання нових каналів комунікації та продажу. Досить велика кількість людей вважають, що інновації у сфері діджіталізаціі для рітейлу – це конкретний канал і кнопка, яку можна натиснути і отримати велику кількість грошей. Насправді, це не так, адже після проведення великої кількості експертних робіт у сфері діджитал, ми з нашою командою зрозуміли, що інновації – це:

  • Зручний інтерфейс сайту
  • Працюючий кошик
  • Якісно технічно і контентно оптимізований сайт
  • Якісно запущений Performance-Marketing

Пропоную на прикладі веб-сайтів таких рітейлерів, як ІКЕА і MakeUp, виділити типові помилки: для розуміння на чому потрібно фіксувати увагу, щоб ваш ресурс працював коректно і бюджет на digital був витрачений правильно.

Аналіз веб-сайту ІКЕА

Плюси веб-сайту ІКЕА:

1. Посилання на всі товари в категорії підвищує зручність для деяких відвідувачів сайту. Не всі користувачі впевнені в тому, яку підкатегорію їм вибрати. До того ж, деякі користувачі можуть потребувати того, щоб подивитися всі товари з категорії з якихось своїх причин. У будь-якому випадку, кнопка «Подивитися все» є корисним посиланням, яке підвищує зручність. Тільки наші дослідження показали, що її краще робити в кінці списку підкатегорій, щоб постаратися не перенаправляти на усі товари тих, хто шукає щось конкретне.

2. На сайті додано розділ «Натхнення» з ідеями оформлення простору. Це підвищує інтерес користувачів до сайту.

3. На головній сторінці реалізована перелінковка лукбуку. Користувачі люблять очима, віжуал на сайті привертає увагу і збільшує можливість переходу на цільову сторінку.

Мінуси веб-сайту ІКЕА:

1. З першого екрану “Головної” сторінки немає “плиток” з переходом на потрібні категорії. Користувачі, потрапляючи на “Головну”, потребують того, щоб швидко перейти на потрібну їм категорію товарів, а на “Головній” це можна зробити тільки через гамбургер-меню. Слід додати плитки з категоріями верхнього рівня, щоб спростити навігацію по сайту без необхідності взаємодіяти з гамбургер-меню.

2. Висока шапка сайту даремно з’їдає важливий простір на кожному екрані. На мобільних телефонах дуже маленькі екрани і потрібно оптимально використовувати кожен піксель. Така висока шапка призводить до того, що на першому екрані розміщується менше важливої інформації. Можливо це помилка в верстці або заготовка під якісь акції. Але якщо зараз акції немає – порожнього простору бути не повинно і шапка повинна бути зменшена за висотою.

3. Кнопка «Усі фільтри» непомітна і розташована в самій крайній позиції праворуч. Користувачам найбільше потрібна кнопка «Усі фільтри», але ця кнопка прихована і знаходиться далеко під свайпом в самій крайній позиції праворуч. Кнопка «Усі фільтри» повинна бути найпершою в рядку.

4. Помилки на сторінці товарів:

  • Немає мініатюр для розуміння, які фотографії знаходяться в галереї.
  • Незрозуміло, що в галереї є відео, яке є дуже цінним джерелом інформації для деяких користувачів.
  • Немає інформації про способи доставки і оплати.
  • Важливі характеристики приховані під таб – їх не подивишся без додаткового кліка.

5. Відсутній контент на багатьох сторінках

6. Неоптимізовані сторінки фільтрів

 

Висновки для веб-сайту ІКЕА:

  • Сайт ikea.com спроектований за принципом Mobile First, тобто з акцентом на користувачів смартфонів, що безсумнівно є вірним рішенням.
  • При цьому, на сайті подекуди не враховано потреби відвідувачів. Використання сайту, навігація по ньому – можна легко поліпшити. Критично важлива інформація не повинна бути прихована в важкодоступних місцях для недосвідчених користувачів.
  • Це хороший приклад того, що інноваційність не повинна призводити до ускладнення інтерфейсу. Не забувайте, що ваш сайт відвідує чимало недосвідчених користувачів, які теж хочуть віддати вам свої гроші.

Аналіз веб-сайту Makeup.ua

Плюси веб-сайту Makeup.ua

  1. На першому екрані все, що потрібно – ціна, фото, кнопка купити, характеристики, посилання на опис і склад

2. В мобільній версії фото дуже високої якості

3. Для кожного товару є фото хорошої якості зі складниками товару

 

4. У фільтрах виділені бренди, у яких є акційні пропозиції

5. Активно ведеться блог з якісним контентом

Мінуси веб-сайту Makeup.ua:

  1. Немає сортування чи фільтру по “Акції” чи сумі знижки

2. Для неавторизованих користувачів відсутня кнопка “Вибране”. Відвідувачі дуже часто шукають товари зі знижками, тому можливість сортувати або фільтрувати товари зі знижкою – завжди підвищує конверсію на сайті.

 

Висновки для веб-сайту Makeup.ua:

Істотний сегмент досвідчених покупців потребують вивчення складу перед покупкою. На жаль, в більшості інтернет-магазинів цієї опції немає. Тільки на makeup можна майже на кожному товарі знайти детальний склад і купити те, що потрібно. Це відмінне рішення, яке корисне для будь-якого інтернет-магазину.

Читайте також –

Олена Соловйова, Епіцентр: Як проходить трансформація мережі ТЦ Епіцентр


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку