
В Одесі відкрився новий магазин Akvarel


Директорка з маркетингу KIMS Марина Остапенко під час свого виступу на цьогорічному RAU Expo поділилась досвідом виходу на європейський ринок – як знайти своє позиціювання та свого клієнта на новому ринку та обійти місцевих конкурентів. RAU пропонує головні тези виступу.
KIMS — провідна українська мережа хімчисток із понад 30-річним досвідом, яка налічує більш як 100 торгівельних точок, 8 франчайзингових виробництв у 21 місті України. Ми — перша компанія в нашому сегменті, яка вийшла за межі країни. Наш фокус — преміумсегмент, складний і делікатний текстиль, реставрація взуття, сумок, шкіряних виробів, а також прання білизни.
KIMS використовує екологічні технології Green Earth та Aquatouch, дотримується високих стандартів обслуговування, постійно навчає персонал, володіє унікальними ноу-хау та постачає хімічні засоби й обладнання для професійних хімчисток по всій Україні.
Серед клієнтів компанії — Emily Resort & Spa, Verholy Relax Park, Grand Hotel Lviv. Також у Ризі вже працює повноцінне виробництво та шість точок приймання. Компанія активно співпрацює з корпоративним сектором і HoReCa.
Вихід KIMS розпочався з глибокого аналізу ринку Латвії. Основними виявленими ризиками стали:
Виявилось, що локальний ринок вже був насичений і можливостей для масштабного зростання існує небагато. Тому була обрана стратегія — не конкурувати, а відрізнятись.
Аналіз моделей: Україна vs. Латвія
На основі результатів аналізу бізнес особливостей місцевого ринку було виділено дві гіпотези:
Аналіз ринку допоміг створити легенду бренду Kims на латвійському ринку. Ми переосмислили категорію. KIMS у Європі — це не пункт приймання речей, а естетичний простір турботи про стиль і життя.
Ми не чистимо плями. Ми продовжуємо життя речам, щоб ви могли насолоджуватися своїм. Це не сервіс — це нова філософія споживання.
Наші салони більше нагадують артгалереї – світлі, стильні, крафтові, відкриті до спілкування, фотографій, натхнення. Простори, які приваблюють дизайнерів, фотографів, туристів і, звісно, клієнтів.
Ми сформували нові атрибути бренду – галерейність, крафтовість, артпідхід, сміливість і нестандартність, маркетинг “out of the box”. Завдяки цьому ми виглядаємо як люксовий бренд із багаторічною історією, навіть для нових аудиторій. У соцмережах ми демонструємо не лише результат, а сам процес — руки майстрів, деталізовану роботу, турботу.
Результати першого року роботи в Латвії:
KIMS — це не просто сервіс, а естетика повсякденного життя.
Наш досвід у Латвії показав, що Європа потребує нового підходу до хімчистки. Наразі ми адаптуємо франчайзингову модель під нові ринки. Отримавши практичний досвід роботи за європейською бізнес-моделлю, ми усвідомили необхідність перегляду підходів до франчайзингової системи в Україні. Ми оновили вже фінансові моделі прибутковості та визначили нову стратегічну траєкторію розвитку на європейському ринку.
Наступний крок — вихід у п’ять країн Європи. Ми маємо намір представити нашу концепцію по всьому світі.
Ми хочемо представити наш простір тотальної турботи у світі.