Технології, які допомагають e-commerce рости

Технології, які допомагають e-commerce рости

06.03.2017 10:56
  685
Ukrainian Retail Association

Менеджер з розвитку бізнесу RTB House Олександр Марусяк назвав три ключові тенденції, які дозволять брендам активніше рости в e-commerce.

У 2016 році загальний обсяг роздрібних продажів по всьому світу досяг колосальних $22 млрд, що на 6% більше у порівнянні з минулим роком. Онлайн-продажі досягли $2 млрд і продовжують активно зростати. Для того, щоб отримати перевагу, електронні магазини повинні приділяти більше уваги інноваційним рішенням, які допомагають враховувати потреби клієнтів і оптимізуватися цифровим шляхом. У колонці для delo.ua менеджер з розвитку бізнесу RTB House Олександр Марусяк розповів про тенденції, які допомагають брендам рости в онлайні.

№1 Чат-боти в Facebook

Швидкість відгуку соціальних медіа призвела до прогресу в спілкуванні з клієнтами. На думку багатьох експертів, 2016 рік був роком комунікативної комерції — з допомогою чатів, месенджерів чи інших природно-мовних інтерфейсів, які дозволяли взаємодіяти з людьми, торговими марками або послугами.

Немає жодних сумнівів щодо важливості соціальних медіа у процесі прийняття рішення про покупку. Дослідження Gartner показує, що бренди втратять 15% своїх клієнтів, якщо не будуть відповідати споживачам, які зв’язуються з ними через соціальні мережі. Відповідно до дослідження Bain&Company, відповідаючи клієнтам через ці канали, бренд може розраховувати на збільшення доходу на одного клієнта від 20 до 40%.

Чат-боти у Facebook стали одними з лідерів в просторі клієнт-чатів. При правильній роботі вони можуть зробити вашу взаємодія з клієнтами ефективною, чуйною і ще більш надійною з допомогою функцій автоматизації. Чат-бот може стимулювати комунікації і відстоювати прихильність марці, маючи такий же вплив, як і особистий помічник. Наприклад, він може відповісти на більшу кількість запитань, ніж стандартний FAQ, а використовуючи інформацію про конкретного клієнта в якості контексту, він може надати дані про певну доставку або наявність продуктів.

Автоматизація чат-бота не тільки підвищить рівень задоволеності, але і миттєво знизить експлуатаційні витрати на клієнтську підтримку.

№2 Прогресивні веб-додатки

Мобільний екран збільшився настільки швидко, що сьогодні став провідною цифровою платформою, на якій за допомогою смартфонів і планшетів проводиться дві третини всього часу, витраченого на діджитал-медіа. А відповідно до міжнародного дослідницького агентства ComScore, одні тільки програми для смартфонів захопили приблизно половину цього часу.

Зростаючий потенціал мобільного шопінгу впливає на здійснення покупок. Клієнти, які вирішують тісно взаємодіяти з брендом, є “алергіками” на сайти, не адаптовані для мобільних пристроїв або не мають функції використання в автономному режимі. Дані Localytics показують, що тільки 37% користувачів використовують програми електронної комерції і рітейлу через місяць після завантаження, решта 63% вирішують не користуватися ними вже через місяць.

Низька продуктивність мобільних додатків спонукала бренди звернутися до прогресивних веб-додатків або мобільних веб-сайтів, які можуть дуже швидко працювати і функціонують так само, як і додатки. Ця веб-екосистема поєднує в собі переваги мобільного інтернету і додатків, але позбавлена багатьох недоліків. Вона володіє повною функціональністю веб-сайтів з динамічними даними, доступом до баз даних і в той же час простотою використання мобільних додатків. Така комбінація наділяє її потенціалом, здатним змінити індустрію електронної комерції.

Якщо коротко, це означає, що створення веб-сайту, який реагує на всі мобільні пристрої і дуже швидко працює, дає користувачам можливість працювати в автономному режимі і на будь-якому пристрої, позбавляючи від необхідності завантажувати рідний додаток. Крім того, це означає, що бренди можуть піти від великих інвестицій в додатки, призначені для кожної конкретної платформи, і в той же час відповідати очікуванням клієнтів. А завдяки цьому все більше гравців будуть мати можливість надавати зручні для користувачів програми.

№3 Користувальницький досвід, посилений глибинним навчанням

Глибинне навчання є, по суті, комплексним методом вирішення завдань, використовуваних алгоритмів у інформатиці. У теперішній же час воно є ключовою технологією в багатьох галузях крім чистого програмного забезпечення. Серед них — електронна торгівля, для якої новий підхід надасть можливість змінити існуючі правила гри.

Наприклад, такі алгоритми є основою движка Facebook Deep Text, мета якого — поліпшити роботу чат-ботів електронної комерції. Вони також використовуються в різних системах обробки зображень, починаючи з вибору подібних пропозицій в інтернет-магазині для рекомендацій і закінчуючи розпізнаванням зображень Yahoo. Воно допомагає автоматично ідентифікувати невідповідні або небезпечні для роботи зображення (NSFW). Google також використовує глибинне навчання в своїй системі перекладу, скорочуючи кількість помилок на 60%, а це може допомогти гравцям e-commerce запуску послуг для багатомовної аудиторії.

Алгоритми глибинного навчання також створюють великі можливості для рекламних кампаній в programmatic. Наприклад, технологія ретаргетингу може використовуватися протягом деякого часу, але глибинне навчання швидко змінює спосіб роботи персоналізованого ретаргетингу.

Такі методи можуть поліпшити користувальницький досвід у численних способах прогнозування поведінки і вказівки більш точної ймовірності певних подій. Внутрішні дані RTB House показали, що використання алгоритмів глибинного навчання може швидко привести до збільшення продуктивності медійних кампаній на 13% (клікабельність) і 25% (конверсії).

Комплексний аналіз даних, наданий в результаті глибинного вивчення, може виявити розширене розуміння намірів користувачів сайту. Таким чином, гравці e-commerce зможуть не тільки більш ефективно публікувати рекламу, але і зробити процес онлайн-шопінгу простіше, ніж коли-небудь.

Джерело: delo.ua

Читайте також –

Десять порад для успіху в e-commerce від фахівців ChannelAdvisor’s


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Metro Україна доєдналась до масштабного проєкту зі збору використаних батарейок різних типів за ініціативи “Батарейки, здавайтеся!”

Metro Україна доєдналась до масштабного проєкту зі збору використаних батарейок різних типів за ініціативи “Батарейки, здавайтеся!”

 У кожному торговельному центрі незабаром з’являться спеціальні контейнери. Компанії, що є власником бренду...
time icon  
  14
Усі новини ринку