Як технології допомагають в умовах воєнного часу. Досвід мережі АЗК WOG

Як технології допомагають в умовах воєнного часу. Досвід мережі АЗК WOG

07.03.2024 07:15
  1504
rau

Під час повномасштабної війни, коли ресурси та персонал обмежені, інновації стають ключовим інструментом для ефективності й розвитку бізнесу. Директор з цифрової трансформації мережі АЗК WOG Олег Кушіль розповідає про пʼять інновацій, які допомагають робити клієнтський досвід кращим у ці непрості часи.

WOG PAY Пальне

Коли у 2017 році запускався сервіс WOG PAY Пальне, ніхто не міг передбачити його важливу роль після початку повномасштабного вторгнення. Шлях клієнта був максимально простим: вставити пістолет у бак, обрати в застосунку PRIDE вид пального, номер колонки, кількість літрів або суму заправки – і все, за кілька кліків у авто повний бак. 

Зручність онлайн-оплати у застосунку виявилася рятівною для транспорту критичної інфраструктури, коли через безпекові обмеження ми не могли виводити персонал на роботу. В перші тижні повномасштабної війни цілодобові комендантські години у Києві, Харкові чи Миколаєві поставили під загрозу безперебійну роботу багатьох міських сервісів. Ми не могли залишити без пального служби критичної інфраструктури, військових, тому що для них це не просто мобільність, а можливість виконувати свої завдання. Тож було прийнято рішення певну кількість заправок перевести повністю в автономний режим без персоналу, все працювало через цей сервіс. Таким чином водій швидкої допомоги або пожежного чи військового транспорту сам міг заправитися. 

Зараз пікові показники частки онлайн-покупки бензину чи дизеля через WOG PAY Пальне у застосунку PRIDE становлять майже 10%.

WOG PAY BOX

WOG був першим із паливних ритейлерів, який почав встановлювати на своїх об’єктах термінали самообслуговування WOG PAY BOX. Перші 125 терміналів зʼявилися на найбільш трафікових АЗК на початку 2022-го.

Цей сервіс дає змогу клієнтам розраховуватися за пальне, товари WOG MARKET та страви WOG CAFE в кілька кліків одним чеком без залучення оператора.

Особливо актуальним WOG PAY BOX став в умовах кадрового дефіциту, спричиненого повномасштабною війною. Зараз частка покупок через термінали самообслуговування на АЗК, де вони встановлені, в пікові дні сягає майже 32%. 

Зараз у клієнтів компанії є можливість сплатити за послугу чи товари трьома-пʼятьма способами: паливною карткою, талонами, бонусами, списанням коштів з Гаманця у застосунку PRIDE, розрахуватися банківською карткою і навіть криптовалютою (наразі функція не активна через зміни в регуляторній політиці НБУ, щойно все зміниться, оплата відновиться).  

WOG PAY Кава

Сервіс WOG PAY Кава дає змогу клієнтам купувати каву через застосунок PRIDE, не здійснюючи оплату на касі. Простий алгоритм включає вибір сервісу в застосунку, вибір способу оплати, сканування QR-коду на кавовій машині та отримання улюбленого напою без зайвих турбот.  

Оновлений сервіс WOG PAY Кава – наймолодший в екосистемі цифрових інновацій, у грудні 2022 року ми провели повний релонч послуги. Наш гість вже має гарний базис користування диджитальними сервісами, тому динаміка застосування оптимістична – пікові 14% – і продовжує зростати. Ще один плюс – це сервіс для смакування кавою без черг. 

Гаманець PRIDE

Сервіс Гаманець, який з 2016-го є у застосунку PRIDE, активно використовувався нашими клієнтами в період, коли уряд анонсував повернення податків на пальне. Так, 30 червня 2023 року були пікові продажі на Гаманець, оскільки багато хто прагнув придбати пальне за старою ціною, що стало значною економією для водіїв в умовах нестабільності ринку. Тоді за добу реалізували двомісячний обсяг покупок на Гаманець. При цьому жодного збою в роботі сервісу не було.

Наразі Гаманець PRIDE – також ефективний спосіб керувати фінансами. Він дає змогу заморозити ціну придбаного на нього пального на понад 90 днів, захищаючи себе від інфляційних і ринкових коливань. Пікове значення закупки на Гаманець – до 5% від готівкових продажів.

Готівка на касі

Послуга зняття готівки на касі, запущена ще в часи COVID-19, стала справжнім рятівним рішенням для українців у перші тижні 2022-го, коли виникли обмеження в роботі банкоматів. 

У серпні 2022 року зробили зворотну послугу – поповнення готівкою картки будь-якого банку України на суму до 5000 грн, а з грудня 2023-го завдяки інтеграції з сервісом Дія ця сума збільшилася до 50 000 грн. Доступ до банківських послуг мають не лише водії, а й мешканці сіл, що неподалік АЗК.

За майже два роки великої війни гості мережі зняли з карток понад 1,3 млрд грн готівки та поклали на картки ще майже 400 млн грн. Це робить WOG справжнім партнером для людей, пропонуючи їм максимум зручних цифрових сервісів.

ДжерелоForbes


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку