Прагматичні покупки: у чому полягаэ феномен швидкого розвитку польської мережі Sinsay в Україні

Прагматичні покупки: у чому полягаэ феномен швидкого розвитку польської мережі Sinsay в Україні

Сьогодні
  225
rau

Поки інші міжнародні ритейлери зволікають і прораховують ризики роботи в Україні, польський ритейлер одягу та товарів для дому Sinsay активно зростає кількісно. Якщо в 2021 році мав 33 магазини, то станом на жовтень 2025-го – до 330.

Про основні переваги та козирі

Sinsay належить польській компанії LPP Group, до якої також входить Reserved, House, Cropp і Mohito. У 2014 році магазини під брендом Sinsay вперше почали з’являтися в Україні, пише Liga.net. У 2024 році мережа зросла на 153 магазини, а цьогоріч вже відкрито 144 нові торговельні точки. За даними YouControl, за I півріччя 2025-го дохід LPP в Україні становив 7 млрд грн, у 2024 році за той самий період – 4,58 млрд грн.

в ТРЦ Порт City Луцьк відкрився магазин Sinsay у новому форматі

Мережа Sinsay відкриває магазини навіть у прифронтових містах. У грудні 2024-го запрацював новий магазин бренду в запорізькому ТЦ Україна. Місяць потому – в ТРЦ City Mall, що розташований у тому ж прифронтовому місті. Восени 2024-го два Sinsay запрацювали в харківських торговельних центрах.

Sinsay одночасно посилює онлайн-продажі та фізичну присутность у всіх регіонах. Мережа відкривається, як в мегаполісах, так і в маленьких містах, де навіть немає ТЦ. Більш того, де б не був магазин – рівень комфорту однаковий. Так, на жовтень 2025-го заплановане відкриття магазинів Sinsay у Коцюбинському Київської області й Долинському Кіровоградської, селах Поляна Закарпатської та Врадіївка Миколаївської. Про це ритейлер повідомляє на офіційному сайті.

Коли у повномасштабне вторгнення купівельна спроможність знижується, українці стають більш прагматичні до покупок. Тож основний козир Sinsay – невисокі ціни. Ритейлер працює в сегменті середній мінус, а також часто оновлює асортимент. Це – головна стратегія марки, каже Артем Шлапак, засновник клубу торговельних центрів України Malls Club.

Про value retail

Експансія Sinsay – в тренді останніх років, коли популярним стає формат ціннісного ритейлу (value retail). Це – доступні ціни, широкий асортимент базових категорій (одяг, взуття, товари для дому) та масове охоплення ринку. За цією моделлю працюють дискаунтери, до прикладу, Аврора, магазини швидкої моди за низькою ціною та аутлети, як HalfPrice, TK Maxx.

«Чим гірша економіка, тим краще розвиватимуться дискаунтери», –  каже Андре Тан, український дизайнер, засновник однойменного бренду та президент Ukrainian Fashion Council – Я знаю, скільки коштує пошити футболку чи куртку. Але такі ціни, як ставить Sinsay, навіть H&M не може робити».

Джерело: Liga.net


До останніх новин До популярних новин Підписатись на TG канал

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку