Ролики тижня: SOVA, Google, Philadelphia, а також Дженіфер Лопес та Періс Хілтон

Ролики тижня: SOVA, Google, Philadelphia, а також Дженіфер Лопес та Періс Хілтон

02.07.2023 09:00
  1142
Дарія Осіїк

Фільм до 23-річчя ювелірного бренду SOVA, смартфон Pixel проти iPhone, нове позиціонування бренду Philadelphia, а також поп-діви Дженіфер Лопес та Періс Хілтон у рекламних кампаніях Virgin Group та Taco Bell.

SOVA

Український ювелірний бренд SOVA представив фільм до свого 23-річчя, у якому розповів історію своєї появи та розвитку.

Головні ролі виконали представники команди SOVA, які щодня створюють бренд таким, яким його бачать клієнти. Команда відкрила завісу, як працює зсередини український ювелірний трендсеттер. Від ідеї до виробництва, від перших ескізів до неймовірних клієнтських історій.

Google проти iPhone

Компанія Google запустила серію гумористичних роликів, яка демонструє переваги смартфонів Pixel та висміює iPhone. 

У першому відео iPhone зображений як застарілий смартфон, який не може конкурувати з молодшими моделями. iPhone нарікає, що йому 14 років і він не може йти в ногу з функціями Pixel, такими як 30-кратний зум, астрофотографія та штучний інтелект. А наприкінці iPhone “помирає”, бо розряджається батарея.

У другому відео смартфон дивиться на зірки, і iPhone скаржиться, що не може робити такі ж якісні знімки нічного неба, як Pixel з його режимом астрофотографії.

Третє відео зачіпає питання приватності в публічному Wi-Fi. “Я божеволію! Швидше виходьте з громадського Wi-Fi. Тут… хакери…”, – драматично заявляє iPhone. Pixel, тим часом має вбудовану VPN, що забезпечує його безпеку.

У четвертому відео Pixel використовує зарядний пристрій на основі технології Qi для підзарядки розрядженого акумулятора iPhone.

Останній епізод показує складний Pixel Fold, який змушує iPhone знепритомніти. Зрештою, Apple досі не має складного пристрою у своєму асортименті.

Virgin Group

Нова рекламна кампанія Virgin Voyages анонсує, що відтепер на круїзному лайнері Virgin Group з’явився власний генеративний штучний інтелект Jen. AI. 

У рекламі Дженніфер Лопес віддала своє лице програмі штучного інтелекту для створення Jen. AI, віртуальної версії Джей Ло, яка за допомогою ШІ запрошує людей до плавання у відкритому морі.

У ролику показано, як Джей Ло представляється головним спеціалістом Virgin Voyages і запрошує людей у подорож на лайнері, але це лише віртуальна версія співачки, яка озвучує текст креативної команди круїзного лайнера. При чому у кожного з працівників є своє бачання, яким має бути це запрошення. Так, реклама анонсує сервіс, скориставшись яким, клієнти можуть створювати власні запрошення за допомогою інструменту Jen. AI на сайті компанії.

Philadelphia

Бренд вершкового сиру Philadelphia та креативне агентство Ogilvy запустили глобальну кампанію з оновленим позиціонуванням бренду «Поширюй дружбу». Бренд транслює, що його головний продукт є зручним смаколиком, який завжди доречний під час дружньої бесіди — «те, що завжди поруч, коли потрібно створити щось просте та смачне». 

У ролику показано дружбу на все життя, яка з’явилась саме завдяки розділеному на двох вершковому сиру. І далі у важливі моменти життя двох подружок саме сир Philadelphia підкріплював їхні сили і їхню дружбу.

Taco Bell

Мережа Taco Bell запустила нову рекламну кампанію, присвячену відновленню її культового меню 2000-х Volcano. Для промо цього меню бренд запросив ікону 2000-х Періс Хілтон. 

У новій кампанії Taco Bell Періс Хілтон бере на себе першу гарячу лінію бренду, щоб давати «гарячі» поради. Зателефонувавши за номером 1-844-THTS-HOT, шанувальники можуть отримати поради від самої Періс Хілтон про те, що якщо хочеться чогось гарячого та гострого на вечерю, то варто замовити Volcano від Taco Bell.


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку