Кращі ролики тижня: Leroy Merlin, Jose Cuervo, Духмяна Хата і апокаліпсис

Кращі ролики тижня: Leroy Merlin, Jose Cuervo, Духмяна Хата і апокаліпсис

26.03.2017 09:00
  812
Микола Маранчак

Щотижня з’являються нові креативні рекламні ролики відомих брендів і рітейлерів. У даній рубриці ми збираємо кращі.

Jose Cuervo

Відомий бренд текіли Jose Cuervo представив відео, в якому показує, як можна насолоджуватися останніми хвилинами життя у разі Апокаліпсису. Останньою піснею на Землі героєм ролика обрана композиція Елвіса Преслі. Рекламний слоган кампанії – “Завтрашній день переоцінений” (Tomorrow is overrated). Цією фразою бренд підкреслює важливість цього моменту, закликаючи насолоджуватися життям тут і зараз, не відкладаючи задоволення на потім.

https://www.youtube.com/watch?v=6oV0jwg20H4

Leroy Merlin

Один з найбільших європейських DIY-рітейлерів Leroy Merlin зняв романтичний ролик про будинок на воді, який постійно доводиться лагодити. Мешканці раз за разом стикаються з грозою і штормом, але всі труднощі вони успішно долають. Французькій компанії вдалося представити домашній ремонт приємним сімейним проведенням часу.

Doritos

Проект BBDO Canada – минулорічна акція для Doritos Ketchup Roses до Дня Святого Валентина – несподівано вистрілив вірусним ефектом більш ніж через рік. Тоді дівчатам пропонували замовити для свого коханого онлайн або за допомогою програми “букет” з доритос. Відео зібрало понад 4 млн переглядів по всьому світу і, як виявилося, не було забуто. Днями дівчина з Канади зробила хлопцеві пропозицію за допомогою букета з доритос під час матчу Ванкувер Кенакс. Раптом на табло з’явився напис «Ти одружишся зі мною?», під час якої вона і обдарувала хлопця букетом.

Духмяна Хата

Український виробник дріжджів ТМ “Духмяна Хата” раптово створив своїх “посіпак”. Забавні дрожжинки веселяться і готують солодку паляницю. Промальовування і атмосфера відео, орієнтованого виключно на молодшу дитячу аудиторію і домогосподарок, підготувала анімаційна студія MOKA STUDIO.

Perrier

На цьому тижні відзначилася ще одна французька компанія. В результаті ковтка мінеральної води Perrier герой ролика починає галлюцинувати і бачити незвичайні речі у буденних місцях. Наприклад, забіяк динозаврів в метро або велетенського кота, випускаючого веселку. У креативному агентстві Mazarine, ске запустило кампанію для бренду, явно щось знають про склад мінералки.


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку