Рік лояльності: чого досягла Люксоптика після переходу від дисконтної на бонусну програму лояльності

Рік лояльності: чого досягла Люксоптика після переходу від дисконтної на бонусну програму лояльності

29.08.2017 08:30
  847
rau

Вже більше року тому Люксоптика запровадила бонусну систему лояльності замість традиційної дисконтної. Результати виявилися краще за сподівання.

1 серпня 2016 року мережа Люксоптика на базі процесингової системи Card non stop запустила бонусну програму. Окрім класичної пластикової картки, рітейлер також запропонував клієнтам можливість накопичувати бонусні бали за допомогою мобільного додатку або за номером телефону. За результатами року роботи програми понад 87% покупок відбувається з бонусною карткою.

Перехід з дисконтної на бонусну програму – це перший крок у побудові ефективної програми лояльності мережі. Головна відмінність бонусної програми від дисконтної: за покупку споживач отримає не знижку на наступне придбання товару, а бали, якими можна у майбутньому розрахуватися при здійсненні покупки. За умовами програми з кожної покупки на рахунок учасника зараховуються бонуси в розмірі 10% від суми фактично сплаченої вартості. Учасник програми має право використовувати свої бонуси як знижку, сплативши до 50% вартості одиниці товару.

Але набагато більша зручність для покупців: не єдина перевага запровадженної програми. Завдяки новим умовам була верифікована клієнтська база і отримана інформація про реальні покупки кожного клієнта. Тепер розсилки зі спеціальними пропозиціями і сервісами отримують відгук клієнта – до 18%.

У планах Люксоптики – запуск CRM-системи MC Dynamics, завдання якої фіксування і зберігання всіх звернень від клієнтів і аналіз їхніх взаємин з компанією. «Активна співпраця, розподіл та узгодження ідей, приносять свої результати. Тільки завдяки двосторонній залученості поставлені цілі успішно досягаються. На всі 100% підтримуємо плани з розвитку проекту і вже готуємо свіжі ідеї, які будуть радувати покупців і дивувати конкурентів», – каже Максим Загура, директор Card non stop Україна.

«Люксоптика – це непросто рітейлер – ми надаємо офтальмологічні послуги та несемо відповідальність за здоров’я очей наших клієнтів. Тому індивідуальний підхід – наше основне правило. Впровадження MC Dynamics CRM дасть можливість покращити якість сервісу і забезпечить більш персоналізований підхід до кожного клієнта», – підкреслює Віолета Ваньчук, директор з маркетингу мережі Люксоптика.

Довідка. Люксоптика – найбільший національний оператор на оптичному ринку України з 22-річною історією. Мережа налічує понад 137 оптик, які представлені в кожному обласному центрі України.

Читайте також –

Чим небезпечний для рітейлера «акційний наркотик» і як на нього не «підсісти»


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Компанія Consulting for Retail і мережа продуктових магазинів Фора розпочали партнерство в галузі управління торговим простором

Компанія Consulting for Retail і мережа продуктових магазинів Фора розпочали партнерство в галузі управління торговим простором

Компанія Consulting for Retail, що входить до міжнародної групи Atriny, і мережа продуктових магазинів Фора, що входить до складу Fozzy...
time icon  
  42
Усі новини ринку