Підкорюючи Європу: в європейських продуктових мережах проходять акції на підтримку українських виробників (+фото)

Підкорюючи Європу: в європейських продуктових мережах проходять акції на підтримку українських виробників (+фото)

01.09.2022 08:30
  1935
Дарія Осіїк

Українські дипломати провели переговори з торговельними мережами Польщі, Естонії, Латвії, Грузії, Данії та Італії та домовились про промоцію української продукції в рамках роботи Ради експортерів та інвесторів при МЗС України. 

Міністр закордонних справ України Дмитро Кулеба повідомив, що МЗС активно працює над просуванням українських товарів за кордоном задля підтримки українського бізнесу та економіки в умовах війни. Так, напередодні Дня Незалежності України вітчизняні дипломати домовилися про проведення презентацій українських товарів у таких європейських мережах як Carrefour, Coop, Rimi, Maxima, Mix Markt, Nikora та інших. Ця акція покликана допомогти українським компаніям знайти нових покупців та познайомити європейських споживачів з якісною українською продукцією. RAU дізналась в яких саме країнах відбулась презентація вітчизняних товарів.    

Польща

У Польщі в Carrefour Polska з 19 серпня по 4 вересня проходить акція «Дні української кухні», під час якої в 40 магазинах мережі по всій країні презентують вісім українських виробників. 

Зокрема, в ТЦ Carrefour Kraków 19 серпня під час відкриття акції пройшла презентація та дегустація національних продуктів і страв. Захід відвідали Генеральний консул України у Кракові В’ячеслав Войнаровський, директор Carrefour Polska Region Poludnie Wschód Мацєй Кубати та директор ТЦ Carrefour Kraków Себастьян Сєнько, які на знак солідарності з Україною і поваги до її героїчних захисників вдягнули українські вишиванки.

Естонія

В Естонії презентація українських товарів пройшла в найбільших естонських мережах Rimi та Maxima.

24 серпня з нагоди Дня Незалежності України у флагманських магазинах мереж Rimi та Maxima відбулась офіційна презентація українських товарів, в якій взяла участь Посол України в Естонії Мар’яна Беца та керівництво обох мереж. Крім того, з 22 по 28 серпня на центральному сайті мережі та в інтернет-магазині Rimi проводилася акція “Купуй українські товари. Підтримай Україну”.

За інформацією головного менеджера мережі Rimi Вайдо Подумае, в магазинах Rimi вже реалізується понад 200 найменувань українських товарів. А в мережі Maxima представлено понад 150 найменувань продуктових та побутових товарів українського виробництва. Мережею Maxima буде випущено спеціальний каталог українських товарів із закликом підтримати Україну. Орієнтовний тираж – 300 000 екземплярів.

Керівництво обох торгівельних мереж відзначало високу якість української продукції, яка користується підвищеним попитом серед населення Естонії.

Латвія

В Латвії в продуктовій мережі Maxima за підтримки українського посольства акція “Тиждень українських товарів” розпочалася в День Незалежності України.

Під час акції українські товари позначались спеціальними знаками «вироблено в Україні», привертаючи увагу латвійського споживача до вибору української продукції та підтримки України в умовах російської агресії.

Наразі в мережі Maxima вже постачається близько 500 найменувань товарів українських брендів Roshen, Чумак, Садочок, Jaffa, АХА, Bob Snail та інших. Але латвійська мережа має намір розширити асортимент українських товарів та готова до подальшого співробітництва з українськими виробниками.

Данія

В данській мережі Coop 26 серпня відбулася презентація українського вина за участі Посла України в Королівстві Данія Михайла Видойника та представника мережі Крен Остергаард Нільсен. Перші 100 000 пляшок вже продаються в маркетах мережі в Данії. 

Крім того, восени планується суттєве розширення асортименту українських товарів на ринках Данії. “Наша країна довго залишалася експортером сільськогосподарської сировини, яка заслужила їй репутацію “житниці Європи”. При цьому українська їжа для більшості данців залишилася terra incognita. Однак, сьогодні ситуація змінюється, українські виробники активно експортують готові продукти. Я дуже радий, що на полицях Coop незабаром з’явиться ціла лінійка українських брендів. Данські споживачі матимуть змогу скуштувати якісні екологічні продукти, вирощені на щедрій українській землі. Українські виробники продовжують вести бізнес, незважаючи на безпрецедентні виклики, спричинені війною. Тому я сподіваюся, що розпочате датсько-українське партнерство розвиватиметься все активніше. Це буде великою підтримкою українським підприємцям у цей непростий час», – зазначив Михайло Видойник.

Грузія

У торговельних мережах Грузії акція на підтримку української продукції стартувала в День Незалежності України. Різноманітні товари від українських виробників представлені в магазинах мереж Agrohub, Aversi, Carrefour, Clean House, Domino, Fresco, Goodwill, Magniti, Nikora, Spar, Universami та Zgapari. 

Купуючи українську продукцію, грузинські споживачі мають змогу підтримати українських товаровиробників. Проведення цієї акції стало можливим за сприяння Georgian Distributors Business Association, Georgia Retailers та їх проактивних членів, які завозять українську продукцію до Грузії та продають в своїх мережах.

Італія

У 61 магазині торговельної мережі Mix Markt по всій Італії з 15 по 28 серпня проходила промоакція «Кращі українські бренди до Дня Незалежності України», організована за сприяння Посольства України в Італії.

Загалом в акції беруть участь 37 українських брендів, серед яких Оболонь, REVO, Shake, Hlibny dar, Верес, СанСанич, Златогор, Львівське, Biscuit chocolate, Хортиця, Первак, Shustoff, Мороша, Хлібодар, Щедро, Jaivir, Українка, Greenday, Kozub, Lekorna, Biscotti, КарпатськийЧай, Трускавецька, Lviv, Наливки зі Львова, Марія, АВК, UAMAZE, Veladis, Hetman, Ukrainian spirit, Соковинка, BOB, Yamuna, Yarych, Semki, Vomond. 

П’ять відсотків доходу від продажу українських товарів у період проведення акції буде перераховано на оборону та розмінування українських земель через ініційовану Президентом України фандрейзингову платформу UNITED24. 

Дмитро Кулеба підкреслив, що МЗС планує проводити подібні акції і в інших країнах: «Я доручив усім нашим посольствам якомога активніше просувати українські товари та послуги за кордоном, зокрема виводити їх на іноземні ринки через торговельні мережі. Сьогодні кожна українська компанія-експортер може отримати нові можливості виходу на нові ринки разом з МЗС. Ми чекаємо на звернення підприємців на нашу цифрову платформу NAZOVNI і готові максимально допомагати».

Читайте також – 

Сміливість у ДНК: як світові рітейлери вітали українців з Днем Незалежності


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку