Ольга Чорна, ТРЦ Cosmo Multimall: Зараз вакантність складає близько 6%, які ми плануємо закрити у 2024 році

Ольга Чорна, ТРЦ Cosmo Multimall: Зараз вакантність складає близько 6%, які ми плануємо закрити у 2024 році

04.04.2024 08:45
  1004
rau

Генеральна директорка столичного ТРЦ Cosmo Multimall розповіла про те, як індивідуально розв’язують питання з кожним орендарем, про нову аудиторію, яка з’явилася у повномасштабне вторгнення та плани на поточний рік.

Генеральна директорка столичного ТРЦ Cosmo Multimall  Ольга Чорна у інтерв’ю Українській раді торгових центрів розповіла про плани на 2024 рік, відновлення трафіка, розширення існуючих орендарів та багато іншого.

– Як вам працюється у такий непростий час? Що загалом змінилося з початку повномасштабної війни?

– Змінилося майже все, життя стало іншим, задачі, пріоритети. Доводиться адаптуватися до нової реальності з повітряними тривогами, бо безпека має бути на першому місці. Намагаємося почути та навіть відчути нову аудиторію, бо портрет відвідувача значно змінився. Важливо продовжувати життя, але створювати заходи, які на часі. Іноді доводиться експериментувати і дивитися на реакцію людей, як через рекламні кампанії, так і безпосередньо в ТРЦ.

Індивідуально розв’язуємо питання з кожним орендарем і разом працюємо над товарообігом, підвищенням суми середнього чека.

Одним словом, продовжуємо працювати на повну, докладати ще більше зусиль, щоб тримати трафік відвідувачів, відкривати нові магазини та розширювати існуючі.

– Розкажіть про ротації орендарів під час війни, чи проводили їх, з якою метою та чи плануєте надалі?

– Разом з орендарями змогли поступово відкрити всі магазини і продовжити роботу в часи відключень електропостачання та затяжних повітряних тривог. Відкрили нові магазини і спортивний простір у 2023 році та провели невелику ротацію для реалізації цих планів. Маємо досить амбітні плани і на 2024 рік. У квітні-травні відкриються Marc Cain, Duna, Sassofono. Є ряд орендарів, які розширяють свої магазини, так, у березні відкрили на збільшених метрах Yabluka, на черзі відкриття магазину мережі Столична Ювелірна Фабрика.

– Змінювали умови співпраці з партнерами під час великої війни, чи повернулися до стандартних умов співпраці? Яка вакантність наразі тримається в ТРЦ?

– Не було єдиних умов, вирішували складнощі в ході переговорів, десь додавали відсоток від товарообігу, за рахунок зменшення фіксованих ставок, десь робили бонусну пропозицію з реклами та маркетингу, все вирішували разом з нашими партнерами, бо всі опинилися у форс-мажорних обставинах.

Зараз вакантність складає близько 6%, які ми плануємо закрити у 2024 році.

– Як змінювалась відвідуваність з початку повномасштабної війни, чи спостерігаєте відновлення? За чим сьогодні приходять в ТРЦ Cosmo Multimall? Чи відновився сектор дозвілля та розваг?

– Відвідуваність дуже чуттєво залежить від обстрілів і доводиться прикладати зусиль, щоб не просто відновлювати трафік, а залучати нових відвідувачів до ТРЦ Cosmo Multimall, бо більша частина постійних клієнтів поїхала за кордон. Проте з’явилося багато нових людей, тому з новою аудиторією теж необхідно комунікувати. Ми збільшуємо кількість заходів, які є справжнім антистресом для людей, щоб хоч трохи відволіктися від думок про війну, а паралельно задонатити на ЗСУ або на допомогу постраждалим діткам. Багато співпраці разом з благодійними фондами та організаціями.

Купують зараз не в довоєнних об’ємах, але шопінг та дозвілля, відвідування кінотеатру, ковзанки, боулінгу стають тими радощами, які життєво необхідні для нормального функціонування нервової системи. Саме тому, а також, завдяки роботі нашої команди, трафік вдалося відновити і ми постійно працюємо над збільшенням результату.

– За останнє 10-річчя ТРЦ двічі змінював назву, чи успішною виявилась остання реконцепція?

– Перший раз, змінити назву з ТРЦ Більшовик на ТРЦ Космополіт, вимагав закон про декомунізацію, отже ми оперативно зробили вимушений ребрендинг. А ТРЦ Cosmo Multimall ми стали у 2020 році, бо відкрили космічну розважальну зону і як казали відвідувачі “це просто космос”. Чого тільки варта наша унікальна льодова арена Fifty Ice з катанням у неоні, аналогів їй не має ні в Україні, ні світі. Тому тут вже робили ребрендинг, як то кажуть, “за коханням”.

– Розкажіть про свої плани на 2024 рік? Чи плануєте масштабні проєкти, чи відкриття?

– Ми взяли активний вектор на благодійні заходи, зараз готуємо масштабний проєкт для дружин військовослужбовців, збираємо на ЗСУ, відновили дитячі заходи. Експериментуємо з дорослими заходами. Плануємо відкриття магазинів декількох великих операторів на ринку, наразі іде процес підписання договорів, тож поки тримаємо у таємниці назви і зберігаємо інтригу.

Джерело – УРТЦ


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку