
У Дніпрі відкрився магазин Територія мінімальних цін


Від зустрічі і консультацій покупців до перевірки і видачі товарів – як працівники офісу Фокстрот підсилювали колег із роздробу під час наймасштабнішого розпродажу року.
Наприкінці листопада на один тиждень співробітники центрального офісу ритейлера активно долучилися до роботи в магазинах під час Black Friday, щоб підтримати персонал у найнапруженіший період року. Участь взяли маркетологи, менеджери комерційного управління, співробітники HR тощо. Це включало різноманітні обов’язки: зустріч і консультація клієнтів, підготовка онлайн замовлень, перевірки товару, пакування, розміщення товару на полицях, цінників тощо.
Щороку на Чорну п’ятницю до роботи в магазинах залучаються всі бажаючі співробітники офісу, адже навантаження на роздрібний персонал зростає в кілька разів. Варто відзначити, що з кожним роком цей проєкт набирає все більшої популярності: кількість працівників офісу в торгових залах цього року порівняно з минулим зросла удвічі, – зазначив операційний директор Фокстрот Данил Векленко. – Адже це не лише можливість допомогти та підтримати персонал, а й шанс опинитися в самому центрі подій. Участь у проєкті дозволяє співробітникам «пропустити через себе» всі роздрібні процеси «від» і «до», оцінити готовність системи, а також зрозуміти потреби клієнтів безпосередньо через спілкування з ними».
Для декого із учасників це був перший досвід, а хтось уже був не новачком у справі продажів, але, тим не менш, відкрив для себе нові кейси. Також більшість відзначила важливість такої роботи для глибокого розуміння процесів та поведінки клієнтів для кращого виявлення їхніх потреб, відпрацювання і побудови подальшої комунікації.
«Цей досвід став для мене цікавим і корисним, оскільки я мала змогу зрозуміти всі аспекти роботи магазину, поспілкуватися з колегам та покупцями. Я зрозуміла, як важливо не лише продавати товар, але й надавати відвідувачам інформативну і чітку консультацію, щоб задовольняти потреби клієнтів», – каже провідний фахівець з персоналу Ольга Манелюк, помічник під час Чорної п’ятниці в м. Рівне.
Враховуючи реалії воєнного часу, під час тижня розпродажу не обійшлося без повітряних тривог і загроз ворожих атак. Щоб зберігати гарний настрій, колективи магазинів заряджали один одного позитивом на щоденних ранкових зборах.
«Взаємна підтримка та позитивна атмосфера стали ключем до нашого успіху в цей напружений період», – каже провідний фахівець з персоналу Ірина Хиренко, що працювала помічником в магазині м. Одеса.
Загалом, участь офісних співробітників у житті роздробу стала важливою для усіх учасників ініціативи, бо досягла важливих цілей:
«Як результат, кожен учасник зробив важливі висновки про те, як покращити процес продажу, що допомагає не лише бізнесу, але й підвищує рівень якості обслуговування і задоволеності клієнтів», – підсумував операційний директор мережі Фокстрот Данил Векленко.
Зазначимо, за період Black Friday-2024 у мережі Фокстрот товарообіг зріс у три рази в порівнянні з трьома звичайними тижнями місяця. Середній чек додав 10% відносно до минулого року і склав майже 9000 грн. При цьому найдовший чек містив 112 товарів і побив минулорічний рекорд (тоді було 72 товари в одному чеку). Кількість онлайн-замовлень на Foxtrot.ua зросла на 40%, на ресурсі зареєструвалися 12% нових користувачів (рік до року). У найбільш активні години Чорної п’ятниці, на сайті одночасно перебували до 20 000 покупців, а кількість щоденних замовлень зросла більше ніж вдвічі.