На шляху до енергонезалежності: як Фокстрот адаптував роботу мережі в нових реаліях

На шляху до енергонезалежності: як Фокстрот адаптував роботу мережі в нових реаліях

20.01.2023 08:15
  1400
rau

У січні рітейлер досяг позначки у 74%, або 83 магазини, що продовжують повноцінну роботу в автономному режимі навіть за умов екстрених відключень електроенергії.

Ці магазини, в залежності від потреб, забезпечені потужними зарядними станціями, генераторами (власними або в ТРЦ), ліхтарями, лампами, системами супутникового інтернету, що дає можливість надавати якісний сервіс та всі заявлені послуги. Також – у низці магазинів відвідувачі мають можливість зарядити свої гаджети та попрацювати з доступом до wi-fi.

«Наші покупці разом з нами вже адаптувалися до сучасних реалій. І тому мають впевненість, що можуть в будь-який проміжок робочого дня прийти до нас та придбати те, що необхідно. Бажання і готовність у клієнтів купувати техніку є, що стимулює нас  рухатися далі на шляху до енергонезалежності», – зазначив Данил Векленко, в.о. операційного директора.

У подальших планах рітейлера – розширювати список магазинів, які можуть повноцінно працювати незалежно від графіків відключень світла. При цьому особлива увага приділятиметься встановленню систем супутникового інтернету або ж впровадженню дієвих рішень разом з регіональними провайдерами. Це дасть змогу удосконалити роботу сервісів, які безпосередньо залежать від наявності інтернету: цифрових видів оплат, онлайн-оформлення замовлень тощо.

Нагадаємо, що після перших масованих ракетних обстрілів у жовтні 2022 року Фокстрот розпочав процес із забезпечення роздрібної мережі автономними джерелами живлення. Компанія поставила собі за мету до кінця 2022 року зробити енергонезалежними до 70% своїх магазинів. Станом на січень у мережі працює 114 магазинів, 2 з них – у форматі точок видачі інтернет-замовлень.


До останніх новин До популярних новин Підписатись на TG канал

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Мумі-тролі захопили світ і заробляють на цьому. Як сімейний бізнес Янссонів виріс до оцінки в €720 млн

Мумі-тролі захопили світ і заробляють на цьому. Як сімейний бізнес Янссонів виріс до оцінки в €720 млн

У 1945-му вийшла перша дитяча книжка Туве Янссон, присвячена втраті та віднайденню дому. Її головні герої Мумі-тролі...
time icon  
  195
Усі новини ринку