Добірка найцікавіших роликів від українських брендів, які були створені за останній тиждень – Metro Україна розповідає про власну Оптокультуру, ательє Indposhiv Bespoke створило танцювальну оду своїй новій колекції та її надзвичайній зручності, ювелірний бренд Guzema Fine Jewelry випустив нові серії проекту “МОЇ”, присвяченого українській мові, Uklon будує емоційний зв’язок з клієнтами, а мережа KFC Україна створила сіквел страви з курки під новим соусом.
Metro Україна
“Більше — це менше — це більше!” Саме з таким меседжем команда Metro Україна звернулась до своєї аудиторії у другому флайті кампанії, що була створена в колаборації з креативною агенцією IAMIDEA.
Компанія агітує обирати відповідальне споживання та раціональність, показує власні торгові марки, яким дійсно довіряєш, а також радить витрачати час, кошти й енергію на добрі справи, улюблені хобі, роботу, розваги, абощо. Оптимізувати рутинні задачі легко, якщо ви обираєте Metro.
В трьох динамічних роликах головні герої завдяки Оптокультурі звільняють час для бізнесу та дому. Більше покупок в Metro та власних марок бренду — менше сумнівів, часу й витрат — більше донатів, неперевершених страв та можливостей займатись улюбленою справою.
Indposhiv Bespoke
Ательє індивідуального пошиву чоловічого одягу Indposhiv Bespoke запустило нову рекламну кампанію з нагоди нового зручного дропу для чоловіків. Головним героєм нової кампанії Іndposhiv Bespoke став танцівник та хореограф Олексій Базела.
У ролику через танець він показує, що в одязі з нової колекції зручно і працювати, і танцювати, і просто жити.
“Ми дивимося це відео і танцюємо: дехто подумки, дехто відбиває ритм пальцями, а хтось дає волю своїм ногам. Не стримуйтеся — рухайтесь. Танцюйте. Живіть на повну, бо коли, як не зараз.Наш новий “Зручний дроп” змінює уявлення про костюми. В чому особливість: він зроблений із максимально зручної тканини, яка виглядає як класична, але насправді це еластичний трикотаж, який добре тягнеться і майже не мнеться. Працюйте, танцюйте й тримайте стиль. Ми з вами”, – звертаються майстри Іndposhiv Bespoke до своїх клієнтів.
Guzema Fine Jewelry
Ювелірний бренд Guzema Fine Jewelry продовжує створювати нові відео у рамках свого проекту “МОЇ”, який присвячений мові, її унікальності та свободі українського народу. Метою цього проекту є популяризація української мови, розкриття її краси та дослідження важливості рідної мови, як фактору об’єднання українців.
У кожній новій серії “МОЇ” бренд знайомить глядачів із сучасними українськими літературними та культурними діячами, які розповідають свою історію. Маніфест проекту: “Моя Ї = МОЇ Мої відчуття. Мої думки. Мої спогади. Мої слова. Мої символи. Мої люди”.
Минуло тижня бренд презентував відразу дві нові серії “МОЇ”. Героєм чотирнадцятого сюжету став Гамлет Зіньківський – український художник родом з Харкова, відомий своїми стрит-арт роботами та ілюстраціями. Він розповів про свої мрії та цінності, родину та захоплення, українську мову та державу.
Героїня п’ятнадцятого сюжету – Віра Агеєва – українська літературознавиця, авторка численних публікацій з історії української модерністської літератури, біографістики, гендерних аспектів мистецтва. Лауреатка Шевченківської премії та Премії Петра Могили.
Uklon
Uklon запустив нову цифрову кампанію у межах комунікаційної платформи «Рухай свій світ».
У серії анімаційних роликів креативники розкрили основні фічі сервісу та доповнили цю історію вірусним аудіосупроводом, який покликаний піднімати настрій новим і наявним користувачам та заряджати їх на поїздки через Uklon.
У серії анімованих роликів поєднано ритмічність, кольори застосунку та саундтреки, які легко запамʼятовуються. Так сервіс хоче створити міцний зв’язок з потенційними клієнтами, щоб вони згадували саме Uklon, коли вирішують, яким сервісом скористатися для поїздки чи доставки.
Головним персонажем анімованих роликів став неофіційний маскот Uklon – пін, який візуалізує собою місце зустрічі користувачів сервісу: райдера та драйвера. У компанії зазначають, що пін такий же емоційний, як і сам бренд Uklon. Він сумує, коли потрібно повідомити щось прикре та щиро радіє, коли дарує щось приємне.
KFC Україна
У новій рекламній компанії, створеній агенцією креативного маркетингу idealers, бренд вийшов за рамки власної діяльності та продемонстрував, що для успіху ресторану потрібно дбати не тільки про їжу, а й про емоції та стан, які вона дарує.
Агенція idealers у новій кампанії мала заоходити українців скуштувати в KFC нову лінійку «Сальса» – позиції з традиційним соусом мексиканської кухні. Але опитування показало, що українці не підуть в ресторан за сальсою. Тому креативники порадили запустити нову лінійку з акцентом на улюблений продукт споживачів – курку. Але під новим соусом, тобто в іншому вигляді. Це ніби продовження першої частини фільму, де головний герой той самий, але опинився в новій ситуації. Отож назва кампанії «KFCіквел» в креативників з’явилась сама собою, а слоган прозвучав так: «Та сама курка в новій ролі».
Основою рекламної кампанії стала тема кіно, а рекламне відео було створено у стилі трейлера з куркою одразу в багатьох ролях. У тому самому стилі були розроблені key-віжуали та візуальне наповнення для соціальних мереж. Маркетингова стратегія також охоплювала indoor і outdoor рекламу та співпрацю з блогерами. Для просування KFCіквелу було вирішено запустити рекламу в мережі кінотеатрів Multiplex в блоку трейлерів та на екранах головного торгового центру столиці ТРЦ Gulliver.