Ролики тижня: Samsung, Apple, Puma, Oppo та Harley Davidson з Джейсоном Момоа
Пародія на фільми жахів від Samsung, краш-тест та наддовга автономна робота iPhone від Apple, 100 оголених людей у рекламі нової колекції Noah x PUMA, супер фото на новий телефон Monroe Reno 10 та колаборація зіркового актора Джейсона Момоа з Harley-Davidson.
Samsung
Компанія Samsung зняла новий сезон рекламної кампанії «Join the Flip Side», щоб прорекламувати переваги розкладних телефонів Samsung. Цього разу відео знято як пародія на американські фільми жахів, у якому іронізуґться ірраціональний страх людей перед змінами. Ролики рекламують телефони-розкладачки Galaxy Z Flip 4.
Дія першого ролику починається в лісовому кемпінгу біля озера. Група підлітків сидить за дерев’яним столом, одна з дівчат ділиться чутками з іншими про новий розкладний телефон Samsung, що заворожує кожного, хто на нього дивиться. Єдиний спосіб уникнути цього – замінити телефон. «Це найдурніша річ, яку я коли-небудь чула», — відповідає інша, а потім заявляє, що вона ні в якому разі не замінить телефон. Раптом вона бачить хлопчика з таким телефоном і гіпнотизується. Далі у ролику відбуваються події,які пародіюють фільми жахів.
https://www.youtube.com/watch?v=4P65EJKIUwM
Apple
Apple випустив два нових відео у підтримку iPhone: ролик «Crash Test» рекламує нову функцію iPhone14 – розпізнавання серйозних автомобільних аварій, а у ролику «Battery for Miles» Apple звертає увагу на особливо довгий час автономної роботи моделі iPhone 14 Plus.
У ролику «iPhone 14 Pro – Crash Test» Apple показує манекен для краш-тестів, який використовується для дослідження аварій. Також на борту є iPhone 14 Pro, який розпізнає аварію та автоматично здійснює екстрений виклик.
Система виявлення аварій була представлена компанією Apple минулої осені. Зараз ця функція доступна на iPhone 14, Apple Watch 8, Apple Watch SE 2 та Apple Watch Ultra.
https://www.youtube.com/watch?v=a9ZHIMZUimk
У другому ролику «iPhone 14 Plus — Battery for Miles» Apple рекламує час автономної роботи сімейства iPhone 14 і зосереджується, зокрема, на iPhone 14 Plus. Ця модель має найдовший час автономної роботи з усіх чотирьох моделей. Зокрема, акумулятор iPhone 14 Plus забезпечує до 26 годин відтворення відео, до 20 годин стрімінгу і до 100 годин відтворення аудіо.
https://www.youtube.com/watch?v=kuOQdo7t3Xk
Puma
Бренд чоловічого одягу Noah та марка спортивного екіпірування Puma випустили рекламний ролик під назвою Смуга перемог. У зйомках взяли участь 100 людей.
Відео було створено креативною нью-йоркською агенцією Chandelier Creative під керівництвом Браяна Біллоу з O Positive для кампанії під назвою “Не бійся оголюватися”. У відео продемонстровано ретро-лінію одягу Noah x PUMA на тлі тенісного матчу, перерваного “стрикером” – людиною, яка вибігає на спортивні змагання в оголеному вигляді й у такий спосіб може навіть на якийсь час зірвати змагання.
Проте у ролику тема стрикінгу перевернута. Зокрема, чоловік в одязі вибігає на тенісний корт, де гравці, як і всі глядачі на трибунах, абсолютно голі.
“Було здорово працювати з творчою командою, яка прагнула до прориву. Перевернути образ стрикера з ніг на голову було круто. Крім того, зйомки із сотнею оголених людей були не такі вже й погані”, – розповів Браяна Біллоу.
Oppo
Компанія OPPO представляє серію мобільних телефонів Monroe Reno 10. З цієї нагоди компанія створила відеопромо «Чи можу я повернути свій телефон?» Це двохвилинний телевізійний ролик, який підкреслює можливості фотографування «з винятковою якістю зображення, яке привертає увагу людей, і, як наслідок, кожен хоче бути частиною кадру».
Вже стало звичним просити незнайомців сфотографувати нас і наших друзів на власний телефон. Вони, як правило, перевіряють, чи вдалося зробити гарний знімок, перш ніж віддавати телефон. Однак в рекламі Monroe Reno 10 відбуваються неочікуваний поворот подій – незнайомець настільки вражений якістю зроблених ним фото на телефон Monroe Reno 10, що просить іншого незнайомця сфотографувати його цим телефоном. Так телефон відправляється в несподівану подорож.
Harley Davidson
Відомий бренд американських мотоциклів Harley Davidson та актор і підприємець Джейсон Момоа створили спільну колекцію одягу On The Roam x Harley-Davidson, яка відображає захоплення Момоа брендом, заснованим на принципах свободи та автентичності, що гармонійно поєднується з його унікальною та творчою естетикою.
Випущена в рамках Harley-Davidson H-D Collections, групи унікальних лінійок одягу для стилю життя, колекція On The Roam присвячена тим, хто шукає неприборканого гострого відчуття пригод і відкритих доріг, надаючи можливість створювати свої власні історії.
У проморолику Джейсон Момоа приїздить на легендарному мотоциклі, одягнений в речі з нової колекції On The Roam x Harley-Davidson, та розповідає про те, як створювалась кожна річ та її переваги.