Кінотеатр мрії: що хочуть українські кіномани (інфографіка)

Кінотеатр мрії: що хочуть українські кіномани (інфографіка)

03.07.2017 08:45
  1384
Іван Зайцев

Яким повинен бути кінотеатр мрії, щоб задовольнити навіть найвимогливіших і балуваних любителів кінофільмів.

Компанія 4service провела опитування серед українських шанувальників кінематографа, щоб з’ясувати: хто і яким мережам кінотеатрів віддає перевагу, чому, і що ще можна покращувати в їх роботі. Отриманий портрет досить точно показує, що цінують і на що звертають уваги українські кіномани, і чому жодна з працюючих в Україні мереж поки що не змогла запропонувати клієнтам «кінотеатр мрії». RAU коротко проаналізувала результати дослідження. Варто відмітити, що у Дніпро 5% респондентів як найулюбленшу назвали мережу Планета Кіно, хоча у місті не працює жодного кінотеаатра компанії.

Примітно, що завсідники кінозалів в якості основного критерію вибору назвали ціну квитків. Другий за важливістю чинник – зручне місце розташування закладу, на третьому місці – комфорт і обслуговування. Тобто поки що українці продовжують дбайливо витрачати гроші на розваги, погоджуючись з необхідністю їхати далі і деякими недоліками в обслуговуванні заради більш дешевих квитків. З іншого боку – заощадити на відвідуванні найбільше намагається молодь, для більш дорослої та забезпеченої аудиторії набагато важливіше комфорт і зручне місце розташування. І за це вони готові доплачувати.

Що ж не вистачає відвідувачам в найпопулярніших українських мережах, щоб вийшов «кінотеатр мрії»? Претензій та побажань достатньо. Основна частина з них стосується все тих же фінансових питань: більшість клієнтів вважає, що квитки в кінотеатри могли б бути і дешевшими. Друга за популярністю відповідь – побажання впровадити програму лояльності або систему бонусів та знижок. Так само споживачі оцінили б зусилля кінотеатрів по впровадженню додаткових сервісів і послуг. Більше за інших в цьому має потребу Планета Кіно – таке побажання на адресу мережі висловили в два з половиною рази більше опитаних, ніж на адресу Батерфляй.

Серед інших недоліків, що заважають українським бізнесменам відкрити «кінотеатр мрії», респонденти виділяють не найвищу якість прибирання і стан залів. Деякі скаржаться на роботу персоналу і якість сервісу, що надається, але в цілому показник незадоволених клієнтів за цим параметром становить близько 10%. Начебто і небагато, але все одно досить тривожний сигнал для операторів.

Також українські споживачі хотіли б поліпшити технологію показу і розширити репертуар фільмів. І тоді, можливо, кіномани нагородять котрійсь із залів почесним титулом «кінотеатр мрії». Хоча незадоволені будуть завжди.

Читайте також –

Рейтинг Forbes-2000: найдорожчі рітейл-компанії світу (інфографіка)


До останніх новин До популярних новин Підписатись на TG канал

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Три супермаркети Сільпо увійшли до переліку найкращих магазинів Європи за дизайном (фотоогляд)

Три супермаркети Сільпо увійшли до переліку найкращих магазинів Європи за дизайном (фотоогляд)

До вибору найкращих супермаркетів Європи за версією конкурсу Europe’s Finest Store 2025 потрапили три дизайнерські супермаркети...
time icon  
  2159
Усі новини ринку