Краща друкована реклама: переможці конкурсу Cannes Lions-2018

Краща друкована реклама: переможці конкурсу Cannes Lions-2018

29.09.2018 09:00
  824
Ukrainian Retail Association

Реклама яких компаній сфери FMCG і роздрібної торгівлі отримала золоті і бронзові нагороди на фестивалі Cannes Lions-2018.

MMR створив добірку кращої друкованої реклами, яка отримала золото і срібло. RAU вибрала бренди, пов’язані з рітейлом.

Золото

KFC FCK (агентство Mother London)

Мережа ресторанів швидкого харчування випустила принт в розпал “курячого кризи” – перебоями з поставками курятини в ресторани. Повеселившись з власним акронімом з трьох букв, бренд визнав, що дефіцит курятини було складно витримати, але новий постачальник зробив в даному випадку все можливе.

Тест на вагітність IKEA (агентство Åkestam Holst)

Меблевий гігант перетворив друковану рекламу в тест на вагітність. Реклама, розміщена в популярному жіночому журналі, закликала жінок дізнатися, чи не вагітні вони, і в разі позитивного результату, давала знижку на дитяче ліжечко.

KFC Hot & Spicy (Ogilvy & Mother Hong Kong)

У серії принтів Ogilvy Hong Kong замінив вогонь на фотографіях – знімках космічного корабля, боліда з реактивним двигуном і групу дублерів «Могутніх рейнджерів» – на зображення смаженої курки.

Срібло

Arcor & Co (Prolam Y&R)

Аргентинська компанія запустила цукерку на паличці з жуйкою всередині. У серії принтів креативщики описали ситуації, де початок і кінець сильно відрізнялися, щоб донести головне повідомлення про продукт: все починається з твердої цукерки і закінчується жуйкою.

SC Johnson (Ogilvy Chicago)

Американський виробник миючих засобів розповів про перші кроки відомих людей, таких як Лінкольн, Алі, Хемінгуей, Амелія Ерхарт, які привели їх до чудових історій. Для цього бренд розшукав оригінальне взуття героїв і відобразив його на принтах.

Stabilo (DDB Duesseldorf)

Німецький виробник приладдя для малювання, маркерів і фломастерів підкреслив вплив жінок в серії принтів. Бренд розповів про жінок, які опинилися в тіні на фото, але зіграли важливу роль в історії. Наприклад, Едіт Вільсон, перша леді США, яка фактично керувала країною після інсульту чоловіка.

Burger King (LOLA MullenLowe Madrid)

В рамках digital-кампанії, приуроченої до Хеллоуїну, бренд запропонував прийти в ресторан в костюмі клоуна і отримати безкоштовний бургер. Активність також кинула тінь на головного конкурента бренду McDonald’s з його знаменитим Маскота – клоуном Рональдом Макдональдом.

Burger King (DAVID Miami)

Ще один тролінг McDonald’s. У серії принтів Burger King показав, як колишні топи конкурента насолоджуються грилем в своїх будинках. «Від гриля на вогні складно відмовитися», – свідчить повідомлення.

Colgate-Palmolive, Y&R Paris

Креативщики використовували старі шкільні фото і показали, що з посмішкою все було в порядку, чого не можна сказати про зачіски і моду. Бренд пообіцяв повернути тільки посмішки.

Читайте також –

Реклама тижня: Intertop, Rozetka.ua, Dior, Сергій Полунін і Дженніфер Лоуренс


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку