
MBM My Home відкриває двері у ТЦ Щасливий Mall у Софіївській Борщагівці (+фото)


CEO інтернет-маркетплейсу Kasta про вибуховий стрибок зростання українського e-commerce і про те, хто буде лідирувати в цій сфері через п’ять років.
CEO інтернет-магазину Kasta Андрій Логвін у своїй авторській колонці на порталі medium.com розповів про особливості трансформації е-commerce під впливом пандемії коронавирусу. RAU пропонує ознайомитися з головними тезами цього тексту.
Торгівля постійно розвивається і еволюціонує. Але пандемія (і ще ряд факторів) просунула нас на 2-3 роки вперед і здається, що ми підійшли до найцікавішої фази переходу від початкового розвитку e-commerce 1.0 до другого, складнішого етапу зростання українського онлайн-рітейлу. Переконаний, що на наступному витку український e-commerce стане набагато складнішим і цікавішим.
1.3 Поява зовнішніх великих гравців. Ali, Joom, Wish вже тут. В кінці цього року виходить казахський Каспій банк, який вийшов з банківського бізнесу, але став лідером і Фінтех і e-commerce в Казахстані. Плюс весь телеком побудував свій e-commerce, вони поки не активно займаються цим напрямок, але вже потенційні гіганти.
По-перше, до скорочення торговельної маржі і прибутковості в цілому. З ростом витрат на клієнтський сервіс і з посиленням конкуренції заробляти на продажу товару стане важче. Маржа від продажу товару буде знижуватися і часто не зможе перекривати операційні витрати. Ймовірний сценарій, в якому, боротьба за залучення і утримання клієнта буде вбивати маржу до нуля, а значить будувати стратегію доходу від продажу товару небезпечно.
По-друге, Україна не стане винятком і ми станемо частиною світового тренду появи великих екосистем. Як результат, найближчим часом побачимо альянси Фінтех+рітейл, телеком+Фінтех, пошта+Фінтех+рітейл, і тд. Основна здатність таких систем: через широту продуктів дешево залучати та утримувати клієнтів і вміння заробляти на додаткових сервісах, перекриваючи прямі втрати в маржі і витрати на доставку. Найяскравішим прикладом такої екосистеми є Amazon: втрачаючи на продажі товарів за низькою ціною і безкоштовній доставци, він субсидіює витрати доходами від реклами, клауду – AWS, доставки – SWA, фулфілмента – FBA, і інших послуг. Клієнтів чекає поява суперзастосунків, в яких він зможе закрити всі свої потреби шопінгу, їжі, фінансових і логістичних послуг, розваг і тд.
Переможцем в українському рітейлі через 5-7 років стане той, хто швидше і краще за всіх реалізує очікування клієнта.
Резюмуючи, хочу нагадати, що Kasta – єдиний гравець на ринку України, який має найбільший fashion-маркетплейс Kasta.ua, власну пошту KastaPost, свою платіжну систему KastaPay, свій фулфілмент FBK, продакшен і свій Customer Care. Всі системи працюють автономно. Маючи ключового замовника – маркетплейс Kasta.ua, кожен бізнес юніт самостійно розвиває свій напрямок, підключаючи зовнішніх клієнтів і при цьому одночасно посилюючи всю екосистему. Ми вчасно усвідомили важливість контролю всього ланцюжка створення сервісу і за пару років змогли побудувати унікальну платформу.
Читайте також –
Як трансформується fashion-рітейл під час пандемії: кейси Must Have та Arber