Без табу: як працює в Україні мережа магазинів для дорослих No Taboo Як українці ставляться до магазинів, що продають товари для дорослих, чи зростає інтерес споживачів до інтимних... Історії компанійДосвід 26 Січень 2017 3063
Савелій Лібкін, Реста: Ідеї мені не приходять в голову, я піднімаю їх з підлоги Найбільш успішний і відомий одеський ресторатор, власник ресторанів «Дача», «Стейкхауз», мережі «Компот» Савелій... Історії компанійМаркетинг 24 Січень 2017 1374
METRO Cash & Carry заради України відмовилася від традиційного формату мережі На черзі — розвиток незалежної служби доставки товарів для HoReCa, придбання виробника м’ясної чи молочної продукції... Історії компанійНовини 24 Січень 2017 1535
Де раки зимують: як створити успішний фаст-фуд стартап і почати продавати франшизу Засновники Раки & Еклери про поєднання непоєднуваного, ідеї і початок бізнесу, перехід зі стріт-фуду в ТРЦ і появі... Історії компанійДосвід 16 Січень 2017 2253
Микола Палієнко, EVO: Чесність – найкраща стратегія в довгостроковій перспективі Правила життя і бізнесу співзасновника і генерального директора групи компаній EVO Миколи Палієнка. E-commerceІсторії компаній 10 Січень 2017 3290
Анна Рупташ, ISEI: До кінця 2017 року хочемо відкрити 200 магазинів Як буде розвиватися одна з найбільш динамічно зростаючих мереж України в найближчі роки і за рахунок чого ISEI має намір... Історії компанійНовини компаній 7 Грудень 2016 3868
Засновник бренду VOVK: власники ТРЦ не вірять у стабільність українських брендів Засновник мережі студій VOVK Тетяна Семенченко про перші кроки, рецепти успіху, правила формування ефективної команди і... Made In UkraineІсторії компаній 1 Грудень 2016 2577