Галактика і порожнеча: фоторепортаж з відкриття Lavina Mall

Галактика і порожнеча: фоторепортаж з відкриття Lavina Mall

02.12.2016 12:00
  2641
Микола Маранчак

Перший день роботи Lavina Mall: екстрим безкоштовно, Сільпо в стилі punk loft, віртуальна реальність та «космічна» самотність Intertop.

Настільки амбітні девелоперські проекти в Україні, як Lavina Mall, – рідкість, тому важко заперечувати їхню соціальну значущість. Тож не дивно, що у відкритті взяв участь мер Києва Віталій Кличко, а ажіотаж намагалися підігріти безкоштовними атракціонами, аби залучити бажані 100 000 відвідувачів у перший день роботи. І не важливо, що безкоштовними вони були всього дві години, не задовольнивши сподівання і половини охочих, що відкрилося мало заявлених торгових точок, а обіцяного аквапарку зовсім не буде – усе це безперечно мінуси, про які неможливо промовчати. Але підсумковий результат змушує забути про них і зосередитися на торгово-розважальних чудесах в Україні, які пропонує новий ТРЦ: наявність лідерів ринку рітейлу України, які рано чи пізно почнуть працювати, інноваційні та унікальні технології розваг у вигляді новітніх атракціонів і першого в Україні кінотеатру з системою VR Cinema, та яскрава розважальна програма у найзвичайніший, найбуденніший, перший зимовий день. Про це все, а також тих, хто з рітейлерів відкрився 1 грудня в Lavina Mall, які сюрпризи приготували гостям ТРЦ і що очікує один із найяскравіших торгових проектів України, у репортажі RAU.

Дістатися до Lavina Mall начебто не складно – вигідне місцезнаходження на виїзді з Києва із різноманіттям громадського транспорту, що проходить повз, зокрема маршруток Ашан. Розташовані тут же на Берковцях Novus і Епіцентр К – перевірена ознака второваної сюди стежки для покупців. З іншого боку, транспортну розв’язку тут тільки ледачий не буде сварити – місце славиться численними аваріями, постійними заторами, а сам стан дороги вимагає ремонту ще, напевно, з радянських часів. І затори, які породило на дорогах відкриття ТРЦ, будуть у соцмережах ще довго згадувати. Проте, усі ці нюанси, які, за бажання можна вирішити, забудовників не збентежили. 1 грудня 2016 року на Берковецькій 6Д з’явився один з головних ТРЦ Києва – Lavina Mall.

img_7034

Не найяскравіша архітектура, розрахована, швидше, на надання рекламних площ на фасаді, навіть у день відкриття доопрацьовувалася.

img_7038

Хоча до відкриття ТРЦ залишалося менше години, говорити про якесь стовпотворіння охочих першими увійти до комплексу, як це було наприкінці жовтня під час відкриття ТРЦ Victoria Gardens у Львові, не доводилося. Однією з причин стала наявність поблизу гіпермаркету Ашан, у якому можна було встигнути і погрітися, і перекусити, а другою – практично безперешкодне проходження всіх охочих досередини зі сторони Ашану, а можливо і з деяких інших входів, яких тут не менше п’яти. Когось охорона зупиняла, а хтось зовсім спокійно заходив ще до офіційного відкриття.

img_7201

Інакший вигляд мала ситуація зі сторони Сільпо, що відкрився на дві години раніше решти ТРЦ – о 15:00. Удосталь нагулявшись і закупившись у новому супермаркеті, народ намагався пройти далі по комплексу, але до визначеного часу охорона нікого не впускала. Нерівномірний контроль публіки виглядав щонайменше дивно, адже з однієї сторони люди спокійно собі ходили центром, а з іншої – вхід був суворо закритий.

img_7410

При цьому розрізання стрічки відбувалося в атріумі торгового центру: для запрошених гостей заходу, рітейлерів, преси та публіки, що просочилася досередини. Решту ж впустили тільки після її розрізання.

img_7416

Крім власника ТРЦ Lavina Mall Вагіфа Алієва, у розрізанні стрічки брали участь мер Києва Віталій Кличко та власник будівельних магазинів Епіцентр К Олександр Герега.

img_7438

Залишилося, звісно, загадкою участь у розрізанні стрічки Олександра Гереги, чий гіпермаркет також, як, наприклад, і Ашан, розташований по сусідству з Lavina Mall, а не всередині. Хоча, можливо, причина в дружніх взаєминах усіх трьох.

img_7473

Дочекавшись свого часу відвідувачі розбрелися по ТРЦ.

img_7495

Тих, хто прийшов саме на шопінг, тут чекав сюрприз – магазинів відкрилося значно менше, ніж можна було собі уявити. Цілі коридори величезної локації були порожніми, багатообіцяюче підказуючи хто з іменитих брендів розташований за закритими фасадами.

img_7057

img_7060

Проте було чимало і тих, хто виявився готовим приймати перших відвідувачів Lavina Mall. Серед брендів, що відкрили свої магазини, опинилися Vitto Rossy, ECCO, Arber, Anabel Arto, Borrelli, Lenovo, Zirka, Lucky Luck, Giardini, Sharman, Eterna, Arena, Triumph і ще до 20 інших магазинів. Кожен з них прагнув зробити святковий подарунок для перших клієнтів по своєму – Vitto Rossi, наприклад, протягом чотирьох днів пропонує знижки до 50% на брендові взуття та аксесуари, а Arber – таку ж знижку, але до 31.12.

img_7050

img_7198

Brocard відкрив у Lavina Mall одразу два магазини, запропонувавши атракціон нечуваної щедрості – мінус 30% на весь товар.

img_8227

img_8228

img_8486

img_8488

Kosmo запропонував першим відвідувачкам -30% на свою продукцію, а також -50% – на другу пару колгот.

img_8054

img_8067

img_8070

Уже згаданий Сільпо постав перед покупцями в черговому новому форматі Punk loft.

img_7883

Бажання Сільпо бути сучасними і молодіжними безперечно заслуговує на повагу. Але багато відвідувачів супермаркетів – люди у віці, тому ставка на електронну музику і ультрасучасний дизайн може відлякати частину покупців.

img_7136

img_7886

Що ще підготувало Сільпо своїм покупцям у Берковцях, можна буде дізнатися в одному з найближчих матеріалів RAU.

Із сегмента дитячих товарів відкрився один лише Baby БУМ. Для компанії дитячий супермаркет став першим у Києві, при чому флагман зайняв одразу площу 1 000 кв. м з 58 000 SKU. Найімовірніше, з успішним стартом у столиці його можна привітати – за відсутності конкурентів у ТРЦ у нього є всі шанси потрапити до ніші відомих брендів.

img_8389

Добре склалося також у Золотий Вік. Ювелірний бутік розташувався у безпосередній близькості до сцени, і з урахуванням, що та ж Pandora, розташована поруч, не встигла відкритися, міг відчувати себе затребуваним.

img_7835

img_7836

Єдиним ювелірним брендом, що готовий скласти йому конкуренцію, виявилася ювелірна компанія Aurum.

img_7845

img_7846

Зустрічаються в Lavina Mall і не зовсім звичайні торгові точки, як, наприклад, магазин канцтоварів Pencilvania або секс-шоп No Taboo. Відкриття в ТРЦ такого незвичайного рітейлера, прокоментував директор роздрібної мережі No Taboo Олександр (прізвище не став вказувати – прим.).

– Дещо незвично зустрічати такі магазини в ТРЦ, це унікальний випадок?

– Є й інші. Магазини No Taboo можна зустріти в SkyMall, у ТЦ Квадрат, у ТЦ Метроград.

– Це тільки ваша мережа секс-шопів присутня в торгових центрів чи є ще конкуренти?

– У нас немає конкурентів, ми – одні.

– Вас без проблем приймають у торгових центрах?

– Абсолютно все адекватно, це ж торгово-розважальний центр. Є торгові площі для сімейних людей одного типу, є – такі як ми. У нас є суворі обмеження за віком для входу до нас, уся наша продукція сертифікована. Є деякі торгові центри, які опираються, але ця культура рано чи пізно прийде всюди.

У європейських країнах у всіх ТРЦ є інтим-бутики.

– Які очікування від Lavina Mall?

– Найграндіозніші – це ж Lavina Mall. Становлення цього ТРЦ потребує ще деякого часу, але він знайде свою нішу і однозначно може стати найкращим. Тут величезні торгові площі, хороша транспортна розв’язка, багато паркувальних місць, сусідство з такими затребуваними гіпермаркетами як Ашан та Епіцентр К. У цього ТРЦ велике майбутнє.

img_7233

А ось Oodji опинилися серед тих, хто не встигли відкритися. Але при цьому представники бренду залишили двері прочиненими, виставивши на загальний огляд напівпорожній магазин та процес розпакування коробок.

img_7868

Поки всі чекають відкриття магазинів західних брендів, українські виробники не дрімають: у ТРЦ вже почав роботу мегастор F’91, що належить Arber Fashion Group.

f91

Магазин мережі Comfy, що відкрився в ТРЦ, традиційно виявився яскравим і просторим, у якому є що запропонувати покупцям.

img_8314

img_8317

img_8343

Інша мережа магазинів техніки та електроніки Ельдорадо представила новий магазин в абсолютно новому форматі, що включає в себе велику сервісну зону прямо в магазині, відділ інтернет-замовлень і видачі товару, так звану «зону pic-up» та Lifetime-сервіс. Детальніше про нову концепцію можна прочитати в недавньому матеріалі RAU. Магазин став першим у мережі в такому форматі, проте в подальшому компанія планує реалізувати його в усіх торгових точках Ельдорадо.

img_8363

img_8369

img_8370

img_8382

Велика нагода для свята виявилася також у мережі магазинів гаджетів і аксесуарів Citrus. У Lavina Mall компанія відкрила найбільший в Україні магазин.

img_7088

img_8159

Для всіх відвідувачів абсолютно безкоштовно були доступні найнезвичайніші розваги – наприклад, можливість пограти із 3D-принтером.

img_8189

На цьому сюрпризи компанії не закінчилися – що ще приготував Citrus своїм покупцям, а також як виглядає найбільший магазин мережі в Україні, дізнайтеся в одному з найближчих матеріалів RAU.

Не всім магазинам, звичайно, пощастило опинитися в епіцентрі подій Lavina Mall. Взуттєвий магазин Intertop виявився на десятки метрів оточений закритими фасадами з написами «Незабаром Відкриття». На руку йому це буде чи ні, стане відомо лише через деякий проміжок часу.

img_8469

Ще одним магазином, який стоїть на самоті, виявився італійський магазин косметики GUAM. RAU поставило кілька запитань власнику компанії ексклюзивного дистриб’ютора косметики GUAM в Україні, Олександру Гупало.

– Як воно стояти на самоті?

– Ну, ми ж ідемо в довгу і маємо досвід та знання як працюють ці центри, які ця група створювала та експлуатує. Тому я абсолютно спокійний.

– І довго чекати сусідів?

-Я думаю, 3-4 місяці. Хтось вийде через два тижні, хтось через три-чотири. З урахуванням закладеної концепції і зробленої інфраструктури, шансів на програш немає.

– Багато людей знаходить вас і заходить?

– Ми сьогодні ще не починали роботу – це був день для друзів, партнерів і постійних клієнтів. І тим не менш перші продажі були для звичайних відвідувачів.

img_8483

Що стосується представлених розваг, то в Lavina Mall вони безперечно грандіозні. «Галактика» – це перший критий парк такого масштабу в Європі і зовсім новий формат для України. Усього в парку представлено 7 екстремальних і 13 сімейних атракціонів. Одні тільки американські гірки тут досягають висоти до 24 м. Інвестиції в проект становлять 35 млн євро.

Також було заявлено відкриття аквапарку, але з технічних причин воно так і не відбудеться.

img_7658

Однією з найголовніших акцій у день відкриття ТРЦ, стало безкоштовне катання на всіх атракціонах парку. Незважаючи на те, що було заявлено лише дві години безкоштовних розваг, охочих взяти участь у них виявилося більш ніж достатньо.

img_7510

img_7538

Першими на безкоштовні атракціони потрапили звичайно ж найменші (насправді ні).

img_7552

Але навіть тиснява, довгі черги і всього 1-2 хвилини безкоштовних гострих відчуттів, не відлякали охочих потрапити на атракціони.

img_7615

img_7623

img_7529

І це не рахуючи тих, хто ніяк не міг прорватися через охорону, не в силах дочекатися своєї черги потрапити на обмежений за розмірами майданчик. Завищені очікування неминуче породжують розчарування.

img_7638

Справжнє ж розчарування настало у багатьох о 19:00, коли разом з безкоштовними атракціонами вони закрилися взагалі, навіть для охочих платно покататися. Утім, в інші дні у Lavina Mall обіцяють, що «Галактика» буде працювати до 22:00.

img_8450

Ще однією родзинкою розважальної зони Lavina Mall став найбільший в Україні кінотеатр MULTIPLEX. Крім традиційних кінозалів тут, спільно з компанією Samsung Electronics представлений перший в Україні кінотеатр віртуальної реальності. Детальніше про те, як виглядає новий кінотеатр, які інновації в ньому представлені і що за ними стоїть, читайте в одному з найближчих матеріалів RAU.

img_7331

img_7722

Із фуд-корта 1 грудня виявилися представлені лише Франс.уа, Крила, Кавказька Кухня, Charte Bar, Ice-Cream gofre, а також окрема точка домашньої випічки Сільпо.

img_7734

img_7760

Незважаючи на обмеженість фуд-корту, відкритий фаст-фуд посеред центрального атріуму поширював по ТРЦ не тільки аромати їжі, але і трохи задимлював приміщення. Причиною тому стала відсутність або погана робота витяжок. Посилювало ситуацію не тільки те, що торгових точок відкрилося недостатньо, але і повна відсутність столиків, аби насолодитися кавою або пиріжком. Тому люди тіснилися де могли.

img_8077

img_8080

Але навіть це не псувало присутнім настрій – люди гуляли, сміялися, фотографувалися.

img_7732

Їх розважали аніматори в костюмах інопланетян, які гуляли по ТРЦ.

img_7167

img_7178

Хедлайнерами ж усього заходу стали, по-перше, поп-гурт Время и стекло – продюсерський проект Потапа та Ірини Горової, популярний серед української молоді. Музичний колектив зібрав пристойну кількість відвідувачів під кінець дня.

img_8249

img_8264

По-друге, було заявлено про особливий сюрприз – спеціальний подарунок, яким мав стати хтось із найпопулярніших українських виконавців. Ним виявилася Світлана Лобода, яка зібрала неодмінний аншлаг.

img_8432

img_8440

До 22:00 свято повністю скінчилося і народ не кваплячись почав розходитися, щоб, не виключено, повернутися сюди пізніше.

img_8494


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку