Завдання – вистояти! Трансформація логістичної компанії в умовах війни: як Drive Force зберіг бізнес

Завдання – вистояти! Трансформація логістичної компанії в умовах війни: як Drive Force зберіг бізнес

13.04.2023 08:30
  1287
rau

Компанія Drive Force входить до складу групи компаній Force. Окрім неї, до групи входить також Task Force — лінгвістична компанія.

Група компаній Force працює на ринку понад 10 років. До початку повномасштабної війни не планувала відкривати експортний напрямок. Хотіли зростати в Україні, адже сегмент ринку тільки збільшувався: компанія займалася пасажирськими перевезеннями для корпоративних клієнтів. Зустрічали в аеропорту шановних персон і поважні делегації, брали на себе функцію транспортного супроводу бізнесу.

Варто зазначити, що Drive Force не має власного транспорту, натомість надає сервіс організації логістики. Клієнти не витрачають час на пошук водія й автівки — всю операційну й організаційну роботу Drive Force забирає на себе. Це, по суті — аутсорс для розв’язання логістичних задач. В цьому сенсі сервіс більш еластичний, аніж компанії із власним автопарком. Адже не потрібно «продавати» тільки свої автомобілі: компанія вільна шукати різноманітні машини по всьому ринку, формувати автопарк і пропонувати авто на кожен гаманець відповідно до стандартів компанії щодо якості послуг.

Починаючи з 2020 року Drive Force зіштовхнулась із двома проблемами: всесвітня пандемія і повномасштабне російське вторгнення. Обидві суттєво вплинули на зменшення потоку пасажирів: зокрема авіапасажирів — в результаті їх стало нуль, і загалом на ринок пасажирської логістики.

Ключовий продукт компанії втратив свою затребуваність, і разом з тим впав дохід. Але сама по собі необхідність переміщувати людей не зникла. Отже, у Drive Force вирішили переформатувати діяльність.

Drive Force трансформувався з виключно пасажирського у багатопрофільного перевізника. Також додали нову послугу — релокація автомобілів з України в країни Європейського Союзу. З початком повномасштабного вторгнення у компанії додалось чимало гуманітарних перевезень. Зокрема, вона співпрацювала з американською волонтерською організацією World Central Kitchen, допомагаючи їй розвозити їжу людям, які її потребували з початком великої війни.

Розуміючи нагальні проблеми українського бізнесу, державних і гуманітарних організацій, Drive Force реалізував сервіс перевезень до найближчих до України аеропортів. Наприклад — в Польщі й Румунії.

Якщо раніше, до 24 лютого 2022 року, фахівці компанії зустрічали гостей України в аеропортах Києва чи Львова, то зараз вони взяли на себе функцію доставляння цих людей в ті місця, куди та звідки вони можуть прилетіти. Після зустрічі в аеропорту, співробітники організовують трансфер з аеропорту на територію України.

Напрямок вантажних перевезень у Drive Force наразі в процесі розвитку. Це логічно, тому що є багато викликаних бойовими діями проблем, про які всі знають: з українськими портами, і знову ж таки, не працюють аеропорти. Перевезення можливі суходолом, а експортно-імпортні операції в Україні зупиняти не можна. Тому компанія прийняла рішення займатися вантажними перевезеннями.

Також вона концентрується на розвитку співпраці з міжнародними бізнес-, гуманітарними й урядовими організаціями, адже має потужний досвід роботи з ЄБРР, IFES, GIZ, SKL. При цьому лінгвістична компанія Task Force, яка входить до групи компаній, вже трансформувалася в міжнародну. Наразі відкрито офіс у Варшаві й суттєво збільшено комунікації з клієнтами в ЄС.

Експорт послуг і міжнародну діяльність Drive Force бачить як основу розвитку. Для цього є об‘єктивні причини — падіння економіки України, та звичайний бізнес-розрахунок. Жодна компанія не досягне великих фінансових успіхів та не стане стійкою без масштабування в інші країни. До речі, що український бізнес це розуміє та впевнено крокує в ЄС. Як приклад, Нова пошта, Монобанк, Лікі 24, Makeup та інші.

Наразі є хороші перспективи для інтеграції своєї діяльності в європейські ринки. Для Drive Force є доволі спокусливим прогноз зростання ринку логістики в Європі до $43,97 млрд в 2026 році.

Головне завдання компанії — це орієнтація на клієнта. Поки що вона не розглядає трансформацію компанії в технологічну. Не планує також розробляти додаток для замовлення авто (як Sennder чи інші гіганти). Проте стає більш технологічною всередині компанії. Певною мірою цю бізнес-модель можна назвати «логістичний консьєрж-сервіс». Саме в цьому в Drive Force вбачають унікальну торговельну пропозицію.

«На цьому шляху ми покладаємося не тільки на фортуну, але — першою чергою — на власний хист, досвід і відданих компанії людей. Адже саме це дозволило нам вистояти у кризові й драматичні періоди останніх років. Не тільки вистояти, але й мати помітний  сталий розвиток», – резюмує директор транспортної компанії Drive Force Юлія Товмаш.


До останніх новин До популярних новин Підписатись на TG канал

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку