
Фаст-фуд, гідний короля: історія успіху мережі Burger King


Сайт інтернет-магазину мережі Будинок іграшок Ihrashky.ua влітку 2017 переїхав на bi.ua. З чим зіткнулися в компанії при зміні платформи інтернет-магазину, які інструменти і яких підрядників задіяли.
Дмитро Бондаренко, е-commerce-директор мережі Будинок іграшок розповів, чому в компанії прийняли рішення про переїзд, як відбувався процес, на що звернути увагу фахівців, щоб не допустити погіршення показників на цей період і поділився поточними результатами проекту.
Компанія прийняла рішення про переїзд з цылоъ купи ряду причин. За словами Дмитра Бондаренка, старий сайт не адаптований під мобільні платформи і втрачав мобільний трафік і закази.К того ж, графічний інтерфейс (UI) вже не відповідав вимогам і запитам клієнтів – вони стикалися з незрозумілою і незручною навігацією по категоріям товарів, відсутністю фільтрів по характеристиках. Процес покупки був достатньо складним через функціонал, що змушувало потенційного покупця кинути замовлення на півдорозі.
“Двіжок” сайту був застарілим функціонально і технічно, сайт був повільним і проблематичним в модернізації, не відповідав сучасному рівню безпеки для інтернет магазинів “, – зазначає Бондаренко.
Домен сайту був складним для написання і запам’ятовування – “ihrashky” і не відповідав неймингу компаніі в новому ребрендингу.
Перераховані вище причини заважали сайту рости в трафіку і конверсії, в той час як конкуренти в сегменті дитячих іграшок активізувалися: в компанії почали спостерігати погіршення показників, а в деяких випадках і втрату клієнтів.
Потрібно було швидко змінюватися в кращий бік і до того ж за всіма пунктами. Тому приймали рішення про повну зміну платформи сайту, створення абсолютно нового UX дизайну, нової структури сайту, перехід на новий домен – bi.ua і безпечний протокол HTTPS.
Переїзд по настільки багатьом факторам дуже ризикований і складний проект. “Як правило, намагаються робити це поетапно кілька місяців, а не відразу все всім пунктам, щоб знизити ризик втрати органічного трафіку. Для нас, на жаль, не було можливості чекати і розтягувати переїзд на півроку, наближався високий сезон продажів”, – відзначає Дмитро Бондаренко.
Для якісного переїзду і зниження можливих втрат було прийнято рішення підключити експертів з SEO агентства: компанією співпрацювала з двома агентствами – Promo та Stratton Analytics. На думку Бондаренко, це було вірне рішення.
“SEO оптимізація включає в себе багато факторів, врахувати 100% можливих проблем складно, тому ТЗ від seo спеціалістів доповнювали один одного і таким чином ми закривали 99,9% проблем на ранньому етапі “, – говорить він.
Було опрацьовано 7 можливих сценаріїв переїзду, зроблений SWOT аналіз по кожному з них. Був обраний не найлегший, але найбільш прийнятний за ризиками і термінів сценарій.
Сценарій складався з декількох етапів і мав на увазі одночасну роботу старого і нового сайту під час переїзду.
За словами Дмитра Бондаренка, такий поетапний переїзд дозволив безпечно спостерігати за коректністю і якістю переїзду і усунути проблеми або скасувати переїзд в разі проблем
Повний переїзд зайняв близько 2 тижнів, під час переїзду ресурс просів на 3% трафіку в порівнянні з попереднім періодом і близько 15%, якщо врахувати сезонний ріст. На те, щоб трафік відновився пішло близько місяця і зараз в компанії спостерігають його динамічне зростання.
“Результати переїзду вийшли більш оптимістичні ніж ми розраховували, при такому складному переїзді втрата трафіку складає до 80%”, – додає E-commerce-директор мережі Будинок іграшок.
Сайт показує краще поведінкові показники показники в порівнянні з попереднім, показник відмов знизився на 26%, а показник конверсії з мобільних пристроїв виріс на 36% в порівнянні зі старим сайтом.
Частка замовлень, що здійснюються безпосередньо через чекаут (весь процес офрмлення покупки) істотно збільшилася: близько 90% замовлень оформляється безпосередньо на сайті, а не через колл-центр
При переїзді Дмитро Бондаренко радить прислухатися до таких порад:
Клієнтська база MOYO виросла на 50% за рахунок перезапуску CRM