Чорна п’ятниця: як тих, кто прийшов за знижками, перетворити в постійних клієнтів
Прості підказки для рітейлера про те, як клієнта, що “клюнув” на знижку, зробити постійним покупцем.
Фанати сезонної шоппінгової лихоманки (або покупці, залучені дуже великої знижкою/розпродажем в сезон) унікальні тим, що купують, не знаючи нічого про бренд – тільки завдяки знижці. Але це значить, що пройде Черная Пятница, і вони забудуть про компанію, пише EVO.business з посиланням на блог маркетплейсу Shopify. Як випадкових відвідувачів перетворити в фанатів бренду.
1. Заздалегідь розробіть e-mail-кампанію для любителів Чорної П’ятниці
Якщо клієнт зареєструвався – не поспішайте негайно відправляти стандартний перший електронний лист. Подумайте про створення тонкого, красивого і реально цікавого людям привітального листа – цікавого не знижками, а корисністю та/або гумором в повідомленні. І відправляйте його ближче до грудня, коли осяде пил після закінчення масових продажів. І далі послідовно нарощуйте постійних клієнтів за допомогою таких інструментів:
Просвітницький контент
Дайте в листі посилання на корисні пости в блозі. Або прямо в листі відправте оригінальний текст з унікальними зображеннями і графікою – допомагайте клієнтам вирішувати проблеми, пов’язані з купленими товарами, або отримувати більше користі від покупок.
Якщо продаєте килимки для йоги – в листі навчіть клієнтів нової пози.
Якщо люди будуть читати корисний контент лист за листом – рано чи пізно вони перейдуть за призивом до дії купити який-небудь новий товар.
Розважальний і гумористичний контент
Наприклад, якщо продаєте корм для собак, діліться симпатичними відео з собаками – які грають, сплять. Створюйте відео-меми, які сподобаються любителям собак.
Контент корисних посилань
Не обов’язково створювати оригінальний контент, щоб клієнти не вислизнули. Якщо немає часу і ресурсів для його створення – дійте як надійний куратор серфінгу в мережі: діліться посиланнями на цікаві та корисні ресурси інтернету у вигляді регулярного електронного дайджесту.
Блоги, приватні сайти та інший користувальницький контент – ще одне цінне джерело посилань, якими можна ділитися в листах.
Контент про філософію бренду і пропозиція допомогти вам
У листах можна ділитися історією бренду і місією компанії – але краще це робити в комплекті з пропозицією підключитися заради цікавих для людей дій.
А може бути і пропозиція разом відправитися в притулок або хоспіс, якому компанія допомагає.
Може, ніхто і не відгукнеться – але у кожного читача істотно виросте повага до вашої компанії і її філософії, відчуття відкритості та доступності ваших співробітників, довіру до вас!
2.Чорна п’ятниця: перевершивши очікування покупців!
Що можна запропонувати такого, що Черная Пятница як загальна традиція, не містить? Як можна здивувати своїх клієнтів і перевершити їх очікування?
Хороша знижка на наступну покупку
Надішліть з покупкою купон з промокодом на знижку або подарунковий сертифікат на покупки. Можна запропонувати активізацію цих бонусів шляхом підписки в соціальних мережах.
Пропозиція кастомізованої консультації
Активно запитуйте, чи потрібна консультація, допомога у зв’язку з купленим товаром.
Пропозиція відповідей на часті питання
Зберігайте базу даних минулих питань клієнтів про товари і відповіді. А в привітальних листах покупцям або в поліграфії, вкладеній в відправку замовлення, відразу ж надішліть відповіді на ці питання. Або давайте в листі посилання на спеціальний розділ питань на сайті магазина, де вивішені відповіді.
Втім, варіант з відповідями в тілі листа виглядає поважніше до одержувача. А головне, дозволяє кастомізацію (на відміну від розділу сайту): шлете відповіді тільки про ті з товарів, які клієнт придбав.
Блискавичне обслуговування
Замість того, щоб уповільнити роботу через перевантаженість замовленнями, нехай Черная П’ятниця стане днем, коли, навпаки, зменшиться час відгуку. І, головне, повідомте про це на самому видному місці будь-якої сторінки сайту.
Для цього тимчасово збільште власний штат. Або тимчасово скористайтеся аутсорсинговою службою – вона може в найнапружені дні виробляти доставку замість перевантажених звичних логістичних служб. Або упаковувати і відвантажувати замовлення з зовнішнього складу, якщо компанія користується таким.
Особлива ретаргетингова реклама
Нарешті, ретаргетинг дозволить спілкуватися з «одноразовими» покупцями за межами сайту магазину і списку розсилки. Зрозуміло, ретаргетинг необхідно налаштувати так, щоб клієнтові не показувався вже куплений ним товар – а показувалися оголошення про супутні товари. Або навіть про просвітницький контент, пов’язаний з купленим товаром.
Читайте також –
Чорна п’ятниця-2018 в цифрах: чого чекати українським рітейлерам в цьому році