
Ролики тижня: Moyo, Uklon, Сільпо, Файно Маркет, Comfy


Почнемо з того, що якщо в сегменті, в якому ведеться бізнес, існують стандарти або регуляторні акти, з ними необхідно ознайомити всіх відвідувачів сайту. Наприклад, якщо продається спортивний інвентар (м’ячі, ворота та інше обладнання), щодо якого завжди існують певні стандарти, вони обов’язково повинні бути представлені в магазині. Забезпечуючи покупців цими даними, і відзначаючи, що товари відповідають цим стандартам, портал не тільки підтверджує свій професіоналізм, а й допомагає клієнтам прийняти усвідомлене рішення щодо покупки. Такий підхід, крім репутаційних бонусів, дозволяє знизити і відсоток повернення покупки
2. Дані досліджень для стимулювання першої покупки
4. Порівняння товарів і оглядові матеріали
Нерідко трапляється так, – покупець зрозумів, що йому потрібно, але не може визначитися і зробити вибір між декількома позиціями, що володіють схожими параметрами. Для таких випадків необхідно розмістити на сайті можливість порівняння декількох товарів або спеціальні купівельні огляди. Оглядова стаття на тему «Як вибрати відповідний смартфон», наприклад, може містити опис відразу декількох моделей із докладним описом їх переваг і недоліків. У момент максимального коливання, який нерідко закінчується виходом з сайту на «подумати», такий огляд може послужити хорошу службу. Його можна зробити і основою письма для повернення клієнтів, які вибрали товар і, не зумівши прийняти рішення, не оформили покупку.
5. Підтримка клієнтів
Якщо ви торгуєте товарами, експлуатація яких потребує технічних консультацій або навіть ремонту, найважливішим елементом сайту буде сторінка з контактами технічної служби, або розділ, в якому розміщені інструкції щодо усунення дрібних технічних проблем.
Як приклад можна привести бігові доріжки, для більш тривалої експлуатації яких слід іноді змащувати ремені. Розміщення статті з рекомендаціями по догляду за агрегатом допоможе покупцям відчувати себе більш впевнено і не витрачати час на діалоги з фахівцями відділу клієнтської підтримки. До речі, такі корисні матеріали також можна розсилати в тригерних листах з вдячністю за досконалу покупку. Пам’ятаючи про виявлену турботу, покупці обов’язково прийдуть до вас знову.
6. Поширені запитання
На завершення обов’язково створіть розділ з найбільш частими питаннями, які стосуються як самої платформи, так і використання товарів, які були придбані. Розділ буде діяти на випередження і допоможе вибудувати з клієнтами правильну комунікацію, надаючи потрібну інформацію в потрібний момент. Чим ретельніше прописані відповіді на питання, тим краще – у відділу по роботі з клієнтами залишиться більше часу на вирішення важливих завдань.
Не важливо, про який тип контенту йдеться, – для його ефективного використання та вирішення стратегічних завдань, слід використовувати таку тактику:
Контент маркетинг – один з найбільш ефективних сучасних інструментів, здатних допомогти ритейлеру встановити правильну комунікацію з клієнтами і реалізувати виграшну стратегію. На жаль, цей вид маркетингу не дає миттєвого результату, проте, діючи системно і розмірковуючи над кожним кроком, він дозволяє вирішити масу бізнес-завдань. Головне – ставитися до контент-маркетингу з належною серйозністю, і він відповімо вам взаємністю!
Джерело: New-Retail
Читайте також –
Як modnaKasta стала найбільшим українським продавцем одягу в інтернеті