One Price від TA-DA! та Сільпо: партнерство, що рухає ритейл уперед
Партнерства у ритейлі є джерелом унікальних рішень та форматів. Сильні бренди об’єднують досвід, ідеї та підходи,...
06.08.2017 09:00Упаковка молока, яка змінює колір при закінченні терміну придатності, еко-упаковка для яєць із сіна, упаковка-трансформер для чіпсів та інше – що ще придумали креативні дизайнери для пакування своєї продукції.
Упаковка вже давно перестала бути простою обгорткою для продукту для його захисту. Як пише портал MMR, вона стала схожа на мистецтво, мета якого – зацікавити покупця. Раніше RAU вже ділилася підбіркою креативної упаковки, яка стала переможцями в категорії дизайну упаковки на щорічному конкурсі A’ Design Award & Competition. Нижче представлена підбірка розумного дизайну упаковки, який сам продає.















Джерело: mmr.ua
Читайте також
Дослідження Nielsen: Як дизайн упаковки впливає на успіх нового продукту