
Фаст-фуд, гідний короля: історія успіху мережі Burger King


Торгові точки, власники яких намагалися вгадати найменші побажання клієнтів.
Поки одні магазини навперебій намагаються залучити покупців всілякими знижками та пропозиціями, інші полегшують покупцям похід за покупками. Саме від цього залежить позитивне враження від шопінгу, що змушує повернутися в магазин не один раз.
AdMe.ru підготував добірку 15 магазинів, які проявили справжню турботу про покупців.
Цей магазин вирішує вічну проблему відносин продавця-консультанта і покупця і дозволяє відразу дати зрозуміти, потрібна вам допомога чи ні.
У цьому магазині зі знижкою продають фрукти і овочі, які зазвичай через їх непрезентабельний зовнішнього вигляду залишаються на прилавках, а потім викидаються. Вирішуються відразу дві проблеми: їжа не потрапляє на смітник, а покупці економлять на покупках.
Щоб несправні візки відправлялися на лагодження відразу ж і шопінг не затьмарювався хиткими коліщатками, в цьому магазині використовують спеціальні ярлички, які подають сигнал персоналу.
Тут дітей безкоштовно пригощають здоровим перекусом, поки їх батьки роблять покупки. Добре всім: діти раді, а батьки спокійні, що чадо не попросить шкідливі солодощі.
Ще один зручний спосіб побудувати комунікацію продавця і покупця без зайвої нав’язливості. Три варіанти допоможуть ефективніше вибудувати спілкування, а жарти піднімуть клієнтам настрій в кінці робочого дня.
У цьому магазині електроніки не включають ігрові приставки до 14:00, щоб місцеві діти не прогулювали школу, тестуючи відеоігри.
Без смартфонів ми вже не виходимо з дому, а ось зарядний пристрій можемо і забути. Цей магазин передбачив такий випадок і оснастив всі візки місцем для зарядки телефонів.
Щоб покупцям не довелося довго блукати серед відділів в пошуках потрібного продукту, ці магазини зробили візки, які підказують точний стелаж і прилавок з необхідним товаром.
У цьому магазині є не тільки ескалатор для людей, а й для візків, щоб було зручніше пересуватися між поверхами, здійснюючи покупки.
Холодні і заморожені продукти в цьому магазині складають окремо в сині пакети, щоб покупці могли прибрати їх в холодильник в першу чергу, коли почнуть розбирати покупки.
Часто на упаковках продуктів найважливіша інформація написана дрібним шрифтом. Щоб покупцям було простіше її прочитати, цей магазин оснастив візки лупами.
Всім покупцям розливних напоїв тут видають тримачі для склянок, які кріпляться до візків.
Якщо ви не хочете залишати свою собаку біля входу в магазин, не біда – тут ви можете взяти спеціальний візок з місцем для свого вихованця.
При покупці зимового одягу ми часто сумніваємося: «Точно я в ній не замерзну?» У цьому магазині проблему вирішили просто: поставили кабіну, в якій можна протестувати куртки при низьких температурах.
Очікування в черзі – малоприємне заняття, але чому б не провести його з користю, наприклад, навчитися танцювати?
Джерело: AdMe.ru
Читайте також –