Корона Закарпаття: презентація нового ужгородського ТРЦ Korona

Корона Закарпаття: презентація нового ужгородського ТРЦ Korona

25.04.2017 10:35
  4821
rau

В чому особливості нового торгового центру в столиці Закарпатської області, як виглядатиме перший професійний ТРЦ Ужгорода, і чим він цікавий для рітейлерів.

На Retail & Development Business Expo – 2017, що пройшла 6 і 7 квітня в Києві в НСК «Олімпійський», було презентовано кілька нових проектів ТРЦ – як в Україні, так і за кордоном. Один з найпопулярніших у гостей виставки рітейлу стендів представила компанія Retail & Development Advisors, яка презентувала проект торгівельно-розважального центру Korona, який стане першим професійним ТРЦ в Ужгороді.

Відкриття ТРЦ Korona заплановано вже на IV квартал цього року, і на об’єкті кипить робота: на відміну від багатьох інших центрів, які неодноразово переносили дату початку роботи, ТРЦ Korona має намір вкластися в поставлений графік.

Ексклюзивний брокер ТРЦ Korona – Retail & Development Advisors – поділився з rau.ua презентацією об’єкта, і відповів на найбільш важливі для рітейлерів питання.

Торговий комплекс і центр культури та мистецтв Korona розташований у самому центрі Ужгорода – недалеко від берега річки Уж, Театральної площі та площі Фенцика. Раніше на цій локації знаходилася одна з визначних пам’яток столиці Закарпаття – готель і ресторан Верховина, що до 1945 року носив назву Koryna. У пост-радянські часи історична будівля не уникла сумної долі багатьох своїх побратимів: неодноразово переходила з рук у руки, поступово руйнувалася і прийшла в аварійний стан.

Нове життя центру дали в 2014 році, затвердивши план капітальної реконструкції будівлі в торговий і арт-центр. Заодно повернувши історичну назву комплексу – Korona.

При цьому новий центр відрізняється унікальною для України концепцією: така інтеграція торговельного, ділового, культурного та арт-просторів не має аналогів у нашій країні.

Загальна площа ТРЦ Korona – 11 000 кв. м, орендна – 7800 кв. м. Запланований середньодобовий трафік – приблизно 24 000 відвідувачів.

Чому брокери впевнені в успіху проекту майбутнього ТРЦ Korona, RAU розпитала Таісію Литовченко, директора компанії Retail & Development Advisors – ексклюзивного брокера торгівельно-розважального центру.

– Як оцінюєте перспективи ТРЦ Korona?

– Це знаковий проект для Закарпаття та інших областей Західної України. Поки що в Ужгороді розвинений більше street-retail, однак поява такого торгового центру дасть можливість ряду мережевих операторів нарешті відкрити свої торгові точки в цьому місті, і полегшить споживачам доступ до продукції українських і міжнародних компаній.

У ТРЦ Korona є всі складові, щоб стати успішним проектом: локація – в самому серці Ужгорода і унікальна концепція. Також центр – соціальний проект: на арт-просторі комплексу проводитимуться постійні виставки картин закарпатських художників, а також щорічний конкурс “Срібний мольберт”.

– Як загалом оцінюєте ситуацію з рітейлом в Ужгороді?

– Ужгород – туристичне місто, яке щорічно приваблює багато туристів. І не тільки з України: багато жителів сусідніх країн – угорці, поляки, словаки, румуни – регулярно відвідують місто у тому числі і з метою шопінгу.

Населення регіону достатньо платоспроможне, але при цьому на ринку явно не вистачає мережевих операторів і відомих торгових марок, тому ужгородці змушені їздити за покупками в інші області. У зв’язку з цим поява мережевого ритейлу – необхідний етап розвитку як для регіону, так і для всієї сфери роздрібної торгівлі.

Одна з найяскравіших «фішок» ТРЦ Korona – розташований на даху будівлі оглядовий майданчик із живими рослинами, комплексом для дозвілля і розваг. Досі в Україні будівлі з живим садом на даху можна перерахувати на пальцях однієї руки, і цим тільки підкреслюється унікальність, екологічність та інноваційність центру.

У самому ж ТРЦ Korona буде розташовано кілька торгових зон і великий арт-простір, де будуть регулярно проводитися виставки і конкурси, презентації колекцій і творів українських та зарубіжних майстрів, різні культурні заходи і багато іншого. Власне, для цих цілей відведено весь третій поверх комплексу площею 3500 кв. м.

Перший і другий поверхи призначені для розміщення торгових галерей. На першому поверсі ТРЦ Korona будуть розташовані магазини парфумерії і косметики, сумок і аксесуарів, аптека і оптика, а також ресторан. Другий поверх призначений під товари для мам і дітей, жіночого і чоловічого одягу, спорттовари і взуття, і невелику зону з кафе.

Успіх майбутнього центру обіцяє і ряд особливостей, що відрізняють закарпатський регіон. По-перше: постійне зростання кількості туристів. В останні роки все більше українців приділяють багато уваги внутрішньому туризму, і Ужгород, як і Закарпаття в цілому, регулярно відвідують багато мандрівників. Тільки за минулий рік місто відвідало приблизно 1,5 млн туристів – на 30% більше, ніж у 2015-м.

По-друге, відкриття сучасного торгового центру, що відповідає всім вимогам міжнародних операторів, стане потужним імпульсом до розвитку роздрібної торгівлі в місті. У підсумку, у виграші залишаться всі: споживачі отримають доступ до кращих світових та українських брендів, рітейлери – можливість успішної експансії в раніше практично не охоплений регіон, місто – новий туристичний об’єкт, додаткові робочі місця та збільшення надходжень до міського бюджету.

Довідка. Закарпатська область розташована на заході України. Межує з Польщею, Словаччиною, Угорщиною і Румунією. Площа області 12 800 кв. м, населення – 1,25 млн осіб. Є важливим транспортним і транзитним центром при подорожі в/з ЄС.

Ужгород – адміністративний центр Закарпатської області. Населення – 115 000 чоловік, площа – 40 кв. км. Знаходиться в безпосередній близькості до Словаччини та Угорщини, на відстані кількох годин шляху від Польщі та Румунії.


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку